Citat:
Ursprungligen postat av
Jeff-Ahl
Sinnesbilden för Sverige förr i världen var Bullerbyn. Röda hus med vita knutar och blonda blåögda barn som lekte vid dessa. Nu är det bilbränder med arabiska ungdomar som kastar brandbomber mot polisen och slöjbeklädda kvinnor på väg mot moskéen som får definiera Sverige. Vilket bild ska definiera Sverige utomlands?
Min egen mor är mörkhårig och brunögd. Jag har gröna ögon. Oavsett det så är det viktigt att stå upp för Bullerbyn, som förut definierar svenskarna utomlands - Bullerbyn som Jimmie Åkesson menade var oviktig. De som inte förstår vad jag menade med det jag sa kommer antagligen aldrig rösta på oss ändå. Vi ska spränga åsiktskorridoren, inte ängslas över den. Ingen av mina juggepolare från barndomen blev ledsna i ögat över talet, de kommer rösta AfS. Snarare blev de glada, för de slåss själva för att Bullerbyn ska definiera Sverige igen.
Har själv typ samma pigmentuppsättning, farsan blåögd och blond som liten och brunhårig på äldre dar, morsan brunögd och svarthårig, dock har jag melerade ögon och är svartskalle så att säga

Så jag förstår vad du säger och jag sympatiserar så sett.
Klart Bullerbyn osv hellre ska definiera Sverige än efterblivet arabtrams och Bantustan dystopi som Sydafrika osv. Det är nog ändå ingen som på riktigt tycker annorlunda i den frågan, förutom onda vänstertyper dvs. Att juggar röstar på er är en badge of honor, har faktiskt själv en serbisk polare, hans farsa gillar er på fejjan, haha. Juggar är bra folk, de har tyvärr blivit knullade av NATO osv, men i övrigt är juggarna både reko och helylle.
Däremot är frågan om ni faktiskt kommer in i år, och du måste även ha i åtanke att svenskar är ett mycket väluppfostrat folk som bryr sig väldigt mycket om anseende och rykte, alltså social status helt enkelt (så är det med germaner generellt och svenskar toppar nog ligan). Som exempel, när du häromdagen sa till den där araben att du inte tänkte ställa upp på intervjun bara för att han började översätta till arabiska, och så kom en äldre svensk man och sa till dig att du är otrevlig. Visst, man kan tycka vem bryr sig, de kommer aldrig rösta på oss i alla fall osv, men det är just dessa grejer som gör att ni kommer få det svårt att växa bland mellanmjölksvennebananerna. Svennebananski resonerar nämligen som så, att du var mycket oförskämd där, och att du aldrig hade sagt så ifall en reporter hade börjat översätta till engelska.
Man kan försöka styra rykte och anseende debatten till sin fördel som du gör här med Bullerbyn och som Jimmie Åkesson har gjort tidigare, när han påpekade att Trump har rätt över "look at what happened in Sweden last night" osv, och Åkesson poängterade att det var pinsamt för Sverige, men man kommer bara så långt med den taktiken, eftersom majoriteten av alla människor faktiskt är anti-Trump och anti-SD, och så kommer det förbli en lång tid framöver. Vi lever liksom i egalitarismens storhetstid nu.
Dessutom är hela den här aggressiva Gyllene Gryning retoriken inte en bra strategi för er del, om ni har tänkt nå några större politiska framgångar. Den funkar bland greker och ungrare eftersom de är blattar, inte nordeuropéer, och fattigare och därmed orkar de inte bry sig om eller hålla på med karriärbeteende. Visst, det är helt rätt att tycka att horklövern är avskum som bör ställas inför riksrätt (särskilt det jävla kapitalistsvinet Reinfeldt

), men det är inte en effektiv strategi i ett skandinavisk klimat när man deltar i det demokratiska spelet, här har faktiskt Jimmie Åkesson varit mycket smartare än er rent strategiskt, när han kör med svärmorsdröm karaktären. Trump skulle man också kunna säga i någon utsträckning körde med Gyllene Gryning strategin, men vita amerikaner (särskilt de från södern) är faktiskt rent mentalt sett, vita blattar. Amerikaner har verkligen en helt annan, mycket mer blatteliknande mentalitet än svenskar, på både gott och ont.
Med allt detta sagt så önskar jag er lycka till, jag kommer själv rösta på SD, men om ni kommer in så får ni seriösa till er lite och fokusera på att vara stödparti åt SD istället för att stup i kvarten tjafsa över petitesser, om ni har tänkt göra någon skillnad den närmaste tiden. Annars blir er roll i riksdagen bara att ni har en massa debatter som gillas på YouTube och sedan fortsätter horklövern att ösa in zoomalier och ISIS-medlemmar i landet, ja du fattar.