Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 13:51
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag anser att samma regler bör gälla thaigubbar som homosexuella. Båda företeelserna kan vara acceptabla för AfS - så länge du inte gör politik av det. Om du är bög och delar AfS åsikter, kör på, men var inte "öppet bög" i partiet, gör inte en grej av det. Det bisarra med Smokey är ju att han inte bara är en garderobs-thaigubbe, utan att han här i tråden, och även på möten med AfS, gör politik av det. Han sitter stolt och berättar om "thaigubbebord", och driver hela tiden thaigubbepropaganda i tråden. Smokey bör behandlas som en AfS:are som deltagit i Pride, hela tiden pratar om sin homosexualitet, drar med folk till "bögbord" på AfS-möten osv. Det bör inte vara ok. In i garderoben, så är det ok. Men propagera = partiskadlig verksamhet. Visa lite anständighet, och visa lite respekt för dina partikamrater.

Öh... va?

Samma gamla blattedräggsretorik... "din fru"... Nej, jag har ingen thailändsk fru. Som du redan vet. Men eftersom du följer blattedräggsretorik så kör du vidare med det ändå.

Referensen till thaigubbebordet var en geografisk bestämning till en medlem här. Om frågan gällt Göteborg i fredags skulle jag ha svarat att jag satt vid bordet med nazistjävlarna. I ingetdera fallen gör det mig vare sig till thaigubbe eller nazistjävel.

Anmärkningsvärt också hur ett enda omnämnande av ett thaigubbebord får er att få kalsongerna helt bakofram. Himlen faller ner över era huvuden, och det lilla thaibordet blir till ett helt pride-tåg. Ni gör er verkligen löjliga. Vilket är bra. För ni är löjliga, och så här blir det tydligt för alla.

Ni har fortfarande inte förstått AfS' politik. Det blir löjligt med falangen här som anser sig vara chefsideologer för av AfS egentligen borde stå för, när ingen av dem går på medlemsmöten.
Citera
2018-09-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Jävla massa onödigt jidder i tråden just nu.

Låt NU och alt-right komma med sina vita armbindlar om dom vill.

Dom tillhör inte AfS och det är alltså inte partiets problem.

MSM har väl försökt knyta NU och alt-right till AfS förr men utan att lyckas eftersom Kasselstrand inte ursäktar sig för vad andra, som tillhör en annan organisation gör.

Personligen kommer jag inte ha någon armbindel och jag är tveksam till att det kommer vara fler än ett fåtal så kommer inte vara värt att skriva om...

”10 personer hade vit armbindel i Kungsan, alla tillhör NU men det är AfS som är uppenbara rasister pga färgen på armbindeln”
Nä, skulle inte tro det

Om inte alla har armbindel utan bara ett fåtal så gör man sig själv inte bara till åtlöje utan till en måltavla för eventuella vänsterextremister, kulturberikare och för polisen. Lägg ner detta med armbindlar nu.
Citera
2018-09-04, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Sanna Rayman är judinna och det är naturligt att hon triggas igång av det här. Ju mer de triggas och rasar i offentligheten desto bättre!

Ah det förklarar saker och ting. Ja det är bra att de klargör var deras lojalitet ligger, samtidigt som de gör reklam för AfS.
Citera
2018-09-04, 13:56
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Spelar ingen roll vad du tycker och tror! Fattar du inte vad media kan göra av bara en armbindel så gå och lägg dig och kom inte fram igen förrän efter valrörelsen.

Hade media haft den makten över de potentiella väljarna så hade vi lika gärna kunnat lägga ner.

Man försökte inte ens göra några seriösa kopplingar till mellan AfS och NU i Uppdrag Granskning.

ALLA försök till mediadrev mot AfS har stoppats innan dom ens hunnit kommit igång. Och så kommer även detta göra om media ens försöker.

Om NU vill lajva 1600-tal med armbindlar, låt dom.

Sluta oroa dig för media hela tiden. Full attack framåt.

NU är inte AfS och AfS kan därmed inte göra åt något att en annan organisation dyker upp på ett möte där alla är välkommna. Och därför behöver man heller inte ta avstånd, be om ursäkt eller liknande. För man har inte gjort något fel.

Låt Dulny och ligan stå för vad dom gör. Media kan fråga dom vad dom håller på med.

Citat:
Om inte alla har armbindel utan bara ett fåtal så gör man sig själv inte bara till åtlöje utan till en måltavla för eventuella vänsterextremister, kulturberikare och för polisen. Lägg ner detta med armbindlar nu.

Exakt. Låt NU och gänget göra bort sig hur mycket dom vill. Det är inte vårat eller AfS problem.
Senast redigerad av .SMOrcimus.PriME 2018-09-04 kl. 13:58.
Citera
2018-09-04, 13:57
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergrese
Du har ett obehagligt sätt att förskjuta och baka om lösryckta uttalanden från vem som helst till en slags utsagor eller åsikter från partiet. Det är förmodligen högst avsiktligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bergrese
Okej. Har fått flera märkliga intryck av vad AfS tycks stå för när jag läst dina poster, men det handlar kanske bara om rena missförstånd. Gott.

Ja, du har verkligen haft dålig läsförståelse. WhaleCore har mycket bra koll på var partiet står, och förvarar det väl.
Citera
2018-09-04, 14:00
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Kan ni inte starta en ny tråd om Thaifruar istället för att diskutera det här? Det står inget om Thaifruar i AfS partiprogram.
Citera
Citat:
Hade media haft den makten över de potentiella väljarna så hade vi lika gärna kunnat lägga ner.

Man försökte inte ens göra några seriösa kopplingar till mellan AfS och NU i Uppdrag Granskning.

ALLA försök till mediadrev mot AfS har stoppats innan dom ens hunnit kommit igång. Och så kommer även detta göra om media ens försöker.

NU är inte AfS och AfS kan därmed inte göra åt något att en annan organisation dyker upp på ett möte där alla är välkommna. Och därför behöver man heller inte ta avstånd, be om ursäkt eller liknande. För man har inte gjort något fel.

Låt Dulny och ligan stå för vad dom gör. Media kan fråga dom vad dom håller på med.

Dulny har själv skrivit på twitter att han inte sanktionerar armbindlar ditt jävla troll. Lägg nu ner detta med armbindlar. Varför är det viktigt för dig? Tror du att full nazi- el KK-uniform också är detsamma som att äga narrativet? Full fart framåt! Jomen tjena.
Citera
Medlem
robotguras avatar
Citat:

Exakt. Låt NU och gänget göra bort sig hur mycket dom vill. Det är inte vårat eller AfS problem.

Dulny stödjer inte armbindelsmemen.

https://twitter.com/chris_dulny/status/1036926680831586305
Citera
2018-09-04, 14:04
Medlem
BravePessimisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StatligaTeleverket
Kan ni inte starta en ny tråd om Thaifruar istället för att diskutera det här? Det står inget om Thaifruar i AfS partiprogram.

Precis, vi har riktiga problem, med 40-åriga skäggbarn med AK-47or på gatorna.

Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Dulny stödjer inte armbindelsmemen.

https://twitter.com/chris_dulny/status/1036926680831586305

Ingen normal person stödjer det.
Citera
2018-09-04, 14:04
Medlem
Citat:
Hur ska man göra Sverige svenskt igen utan att bedriva en etniskt medveten återvandringspolitik? Man vill undvika att svenskar blir en minoritet i sitt eget land. Man säger att man vill göra Sverige svenskt igen, samtidigt som man säger att det bara är "systembelastande" invandrare som ska skickas hem och att man inte skickar hem folk på etnisk grund.

Detta är ju två motstridiga utspel. Man har dessutom sagt att man inte tror på öppen svenskhet, så man kommer inte undan med att påstå att en miljon skötsamma blattar kvalar in i kategorin svenskar, som SD kan göra.

Det finns fler såna här märkligheter men det är så det blir när man inte är helt rak och öppen i allt, vilket man förmodligen inte kan vara i dagsläget. Man får helt enkelt leva med en del logiska luckor. Det som räknas är att de som styr har sunda värderingar.

Nu är det väl lite väl jävla mycket OT i denna tråd om gambianegrer, thaihoror, strikt germansk och svensk rashygien osv. Man får nog komma ur denna detaljfokusering på allt möjligt tjafs och faktiskt se till att prioritera och rikta in sig på de frågor som faktiskt är mest akuta att lösa.

Den fråga som är mest akut, är att ett totalt stopp införs omgående till Sverige, EU och resten av Europa, av rasfrämlingar, muslimer och importerade sexpartners från bruna tredje världen. Inga fler skall komma in. Gränspolis med rätt att döda måste installeras.

Detta kan enbart SD på kort realisera, väl vid makten. Eftersom AFS är inte på långa vägar nära riksdagen eller någon makt överhuvudtaget. Sen är det frågan om SD faktiskt gör något åt sak eller inte? Återstår att se. Tilltron till alla dessa partier är inte stor från väljarna och det är helt förståeligt.
Citera
2018-09-04, 14:08
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
http://forumbilder.se/H82DD/631fb4c1-b99f-460e-be1e-e7d1e700c183 När du ändå är i farten ska du inte kalla mig nazist/rasist nu när jag lägger upp denna bild? Tycker bilden får tala för sig själv och säger det mesta.

Det värsta med det där är att man fattar det taktiserande tänket bakom.

Jag har alltid retat mig på att man ser samma sorts tänk bakom massvis med reklam. Det ska vara en neger, en asiat, gärna en arab, åsså nån vit. Syftet är att trumma in bilden av Sverige som mångkulturellt och samtidigt att godhetssignalera för sig själv. Det är vidrigt att SD gör det också.

Det AfS trummar in är bilden av Bullerbyn. Sen att det dyker upp några adopterade blattar och delar ut flygblad, eller håller i kameran, är helt okej. Riksdagslistan innehåller bara vita svenskar. Det är den bilden man trummar ut. Sen är det förvisso ett brett parti som fångar in många olika sorters människor, och ska vara så.
Citera
2018-09-04, 14:09
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Dulny har själv skrivit på twitter att han inte sanktionerar armbindlar ditt jävla troll. Lägg nu ner detta med armbindlar. Varför är det viktigt för dig? Tror du att full nazi- el KK-uniform också är detsamma som att äga narrativet? Full fart framåt! Jomen tjena.

Jag bryr mig inte ett skit om armbindlar. Hur kan du tro det från mina inlägg?

Jag säger ju låt idioterna göra bort sig.

Läste i tråden att det var NU och brydde mig inte ens tillräckligt för att kolla upp det. Förstår du?

Förstår inte varför du hetsar upp dig över några larviga armbindlar. Du kanske ska sluta bry dig så jävla mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in