Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 12:41
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jessica Ohlson är tyvärr en svag talare. Noll pondus och retorisk förmåga. Det är obegripligt varför de för fram henne en dag som denna och att hon har nummer 3 på riksdagslistan är ett mysterium för mig.
Citera
2018-09-02, 12:44
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Varför gjorde inte AfS likadant som SD innan valet 2010?

SD gav då ut skuldebrev med förpliktelse om en rundlig ränta, ifall man lyckades ta sig in i riksdagen.
Skulle SD misslyckas fick långivarna ingenting.
Det var många miljoner SD lyckades skrapa ihop till valkampanjen på detta vis.

Tycker allting AfS sysslar med ger intrycket av att vara ett hastverk.
Man hade ju hela tre år på sig efter att Kasselstrand & Co blev uteslutna hösten 2015!

Du får nog studera partiets valrörelse lite bättre om du ser den som ett hastverk.
Citera
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Apropå de utländska gästerna, så ska vi ju komma ihåg att även om t.ex. Salvini och liknande namn är upptagna personer

Salvini, Strache och Orbán är de som är upptagna med regeringsarbete, men inte t.ex. Marine Le Pen. Därmed lägger jag in henne i mina troligare skrällgissningar. Och hon är den som har högst kändisfaktor (Tobias Svensson kan simultantolka). Annars tror jag att Strache är den som har lättast att komma loss av de upptagna herrarna.

Men om man letar lite djupare bland idoler och hjältar, så kan man tänka på t.ex. Pia Kjærsgaard elller Carl I. Hagen.

Någon representant för Lag & Rättvisa-partiet tillsammans med några polska brandmän skulle göra susen också
Citera
Medlem
Vryzass avatar
Över 1200 livetittare på Youtube just nu, det är alltså en fyrdubbling mot inledningen av återvandringsturnén.
Citera
2018-09-02, 12:45
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Varför gjorde inte AfS likadant som SD innan valet 2010?

SD gav då ut skuldebrev med förpliktelse om en rundlig ränta, ifall man lyckades ta sig in i riksdagen.
Skulle SD misslyckas fick långivarna ingenting.
Det var många miljoner SD lyckades skrapa ihop till valkampanjen på detta vis.

Tycker allting AfS sysslar med ger intrycket av att vara ett hastverk.
Man hade ju hela tre år på sig efter att Kasselstrand & Co blev uteslutna hösten 2015!

Bli medlem och ställ förslaget direkt till AfS! För ett nystartat parti tycker jag de levererar över sin förmåga och att det skulle vara ett hastverk håller jag inte med om.
Citera
2018-09-02, 12:47
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jessica Ohlson är tyvärr en svag talare. Noll pondus och retorisk förmåga. Det är obegripligt varför de för fram henne en dag som denna och att hon har nummer 3 på riksdagslistan är ett mysterium för mig.

Jag tror att man vill visa att man har tjejer i partiet, och likaså välutbildade "samhällsbäraren" som han läkaren. Festligt, folkligt, fullsatt. Man vill visa en "bättre lineup" än dom andra. Sen håller jag med att Jessica Ohlsson är den svagaste talaren på turnén. Men modig är hon, och credd ska hon ha.
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-09-02 kl. 12:49.
Citera
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Över 1200 livetittare på Youtube just nu, det är alltså en fyrdubbling mot inledningen av återvandringsturnén.

Plus 800 på facebook och 200 på periscope.
Citera
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Visar på en bra bredd. Tyckte hon höll ett bra tal. Det var ingen vek tjej som gick ut och frontade malmöpöbeln. Det är raka rör rakt igenom.
Citera
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Landskrona imorgon kan bli våldsamt.
Fullt med kriminella albaner= Europas negrer.
Citera
2018-09-02, 12:49
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:

Hon har bara en speciell röst. Tycker hon är bra och kompetent. Med juristbakgrund.
Citera
2018-09-02, 12:49
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Jeff Ahl var eld och lågor idag, rena rama krigsförklaringen mot etablissemanget!

Och nu Kasselstrand!

Jag höjde ju honom till skyarna igår, men jag glömde en sak: Hur han alltid hittar lokala förankringar att väva in i sina tal. T.o.m. i lilla Falkenberg. Och inte på ett kosmetiskt vis, utan han har alltid något substantiellt att säga om orten han står i.
Citera
2018-09-02, 12:53
Avslutad
Otroligt dåligt att feminazikärringarna får stå där och skrika. Kör bort dem (gärna med eldkastare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in