2018-09-03, 12:20
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
Verkligen. Deras attityd och relaiton till syrien gör att jag ännu mer brinner för mitt stöd till dem. En sann Nationalist sätter sitt folk först men är även öppen till att samamrbeta med andra Nationalister för bådas vinning. en god relation till Assad-regeringen skulle vi vinna på. Åt helvete med de bombande globalistsvinen och deras rubbade landsförrädar-lakejer.

Exaaaakt!

Vi står för etnopluralism, som är det mest människobejakande som finns! Det är äkta kärlek till mänskligheten (därav hjärtat som partisymbol).

De andra är bara förfallna globalist-bottar som villigt går ondskans ärenden. Och de är extremt etnocentriska - så till den milda grad att de inte ens kan se bortanför sin egen snöflinge-bubbla.
Citera
2018-09-03, 12:23
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ska man inte få kritisera AfS i den här tråden eller är det bara ryggdunkar och runkinlägg som tillåts annars är man ett troll?

Absolut, men har du någon kritik av relevans? Jag har mest sett:

Dag 1: står och väger mellan AfS och SD.
Dag 2: bra energi vid talet, får nog bli AfS!
Dag 3: Åkesson grym i intervjun, lutar lite åt SD nu.
Dag 4: inget drag vid mötet idag. Det blir SD.
Dag 5: står och väger lite nu.
Repeat.
Citera
2018-09-03, 12:23
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ska man inte få kritisera AfS i den här tråden eller är det bara ryggdunkar och runkinlägg som tillåts annars är man ett troll?

Det är skillnad på saklig kritik och på ditt eviga tjat. Dina syften är uppenbara och du lurar ingen.
Citera
2018-09-03, 12:28
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Det jag ser är ett litet torgmöte där det är en del gamlingar i närheten. Varför skrämma bort ovetande gamlingar med brandtal, när det räcker med lugn och saklig information?

De stod ju där, eller hur? Alltså inte bortskrämda.

Och både Jeff och Gustav brukar ta upp hur väldigt illa som 7-klövern behandlar pensionärerna, så att vi idag har hundratusentals fattigpensionärer, som måste gå och samla tomburkar.

Detta är såklart ljuv musik i gamlingarnas öron. Äntligen någon som står upp för dem, med kraft.

För övrigt, brandtal var så politiska tal lät förr! Dvs det gamlingarna är vana vid. Du underskattar gamlingarna, de är mycket tuffare än snöflinge-generationen.

Jeff & Gustavs tal har ju många likheter med talen som hölls av arbetarrörelsen för 100 år sedan. I stämning, ton, kraftfullhet och i den revolutionära situationen som råder.
Citera
2018-09-03, 12:32
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Tack för länkarna. Ska läsa boken när jag har tid. Jag tänkte först rösta SD i kommun/landsting men deras PK-utspel samt JÅ:s snack i utfrågningen om hur vi ska bygga en gemenskap kring ett heterogent samhälle bl.a., har avskräckt mig tillräckligt. Antingen röstar jag blankt eller på kristna värdepartiet i kommun/landsting.

Jag förmådde inte heller att rösta på SD lokalt. Övervägde att följa Kasselstrands goda exempel, men det vände sig i magen på mig. Och Jörgen Fogelklou - blääää! Det fick bli Demokraterna, som en stark markering mot Västlänken (s.k. proteströstande).
Citera
2018-09-03, 12:36
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g4mbler
Jag tror faktiskt att vi kan vara helt säkra på att det rapporterade valresultatet är det korrekta. Jag har själv jobbat som valförrättare, och allt dubbelräknas av flera personer och dokumenteras sen i varje steg av redovisningskedjan. Det vore helt enkelt praktiskt nästan omöjligt med ett organiserat fusk, eftersom vem som helst kan kontrollräkna om de vill och därmed avslöja fusket. Hade det skett så hade det kommit ut.

Ja, såklart. Men det här är ju Flashback...
Citera
2018-09-03, 12:39
Medlem
Först KΛSSΞLWΛVΞ...

...nu ΞXΛKTWΛVΞ

https://www.youtube.com/watch?v=CaYx8sMs5tM&feature=youtu.be
Citera
2018-09-03, 12:40
Medlem
Citat:
Mathias Nilsson (AfS)
@mathisnils 1 sep.

Tänkte ge rak fakta utan att alls ta hänsyn till dina känslor:

1. Svenskar är vita.
2. Finns bara två kön.
3. Klimathotet är en bluff.
4. Genuskunskap är bara trams.
5. Transsexualitet är en sinnessjukdom.

.. repetera & retweeta när du inte längre känner dig kränkt! 😉

Klarspråk från #45 på AfS' riksdagslista, Mathias Nilsson. Kanske de liberala elementen i tråden, de motbjudande thaifruförsvararna, etnicitetsförnekarna och cannabislegaliseringsmupparna, kan hämta inspiration därifrån? AfS är ett parti för svenska nationalister. Liberalism kan ni ägna er åt i andra partier och rörelser.
Citera
2018-09-03, 12:43
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagUplonow
Först KΛSSΞLWΛVΞ...

...nu ΞXΛKTWΛVΞ

https://www.youtube.com/watch?v=CaYx8sMs5tM&feature=youtu.be

Fy fan, får gåshud vid Hahnes tal mot slutet. Varenda kriminell invandrare ska UT!
Citera
2018-09-03, 12:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
De stod ju där, eller hur? Alltså inte bortskrämda.

Och både Jeff och Gustav brukar ta upp hur väldigt illa som 7-klövern behandlar pensionärerna, så att vi idag har hundratusentals fattigpensionärer, som måste gå och samla tomburkar.

Detta är såklart ljuv musik i gamlingarnas öron. Äntligen någon som står upp för dem, med kraft.

För övrigt, brandtal var så politiska tal lät förr! Dvs det gamlingarna är vana vid. Du underskattar gamlingarna, de är mycket tuffare än snöflinge-generationen.

Jeff & Gustavs tal har ju många likheter med talen som hölls av arbetarrörelsen för 100 år sedan. I stämning, ton, kraftfullhet och i den revolutionära situationen som råder.

Jag fick nyss reda på att min 88-åriga mormor ska rösta AfS.
Höll på att sätta kaffet i halsen, jag trodde hon var stenhård Moderat men tydligen hade hon röstat på SD i förra valet och nu är det AfS som gäller. Som hon själv sa: "Det är så fina pojkar, precis vad Sverige behöver"
Så även bland gamla krutkärringar fiskar Gustav & co. röster. Mycket glädjande.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-09-03, 12:50
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g4mbler
Jag tror faktiskt att vi kan vara helt säkra på att det rapporterade valresultatet är det korrekta. Jag har själv jobbat som valförrättare, och allt dubbelräknas av flera personer och dokumenteras sen i varje steg av redovisningskedjan. Det vore helt enkelt praktiskt nästan omöjligt med ett organiserat fusk, eftersom vem som helst kan kontrollräkna om de vill och därmed avslöja fusket. Hade det skett så hade det kommit ut.
Du tror på fullt allvar att det aldrig 'försvunnit' nationella röster någonsin de senaste 40 åren?

Verkar som att detta faller in under konspirationsteori tydligen, kanske är därför kassel&co inte varnar för detta i sina tal. Har noterat och funderat kring detta, är helt övertygad om att dom är medvetna om detta, men väljer att inte ta upp det för att det kanske anses over the top även för ett ickeglobalistiskt parti att torgföra den idén.
Citera
2018-09-03, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag fick nyss reda på att min 88-åriga mormor ska rösta AfS.
Höll på att sätta kaffet i halsen, jag trodde hon var stenhård Moderat men tydligen hade hon röstat på SD i förra valet och nu är det AfS som gäller. Som hon själv sa: "Det är så fina pojkar, precis vad Sverige behöver"
Så även bland gamla krutkärringar fiskar Gustav & co. röster. Mycket glädjande.

MVH/Gnomegirl.

All heder åt din gamla mormor. Även krutgummor röstar på AfS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in