2018-09-03, 11:04
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Igår på Ekot var det ett längre inslag om AfS angående deras annonskupp i DN, GP etc. Naturligtvis blev ingen i AfS intervjuade.

Ekot hade repris på detta under helgen också.
Citera
2018-09-03, 11:05
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Antirasister/afaiter verkar planera härjningar även under dagens möten.

https://twitter.com/skanemotrasism/status/1036496110255267840

AFA kommenterar gårdagen och skryter om sitt eget våldskapital:

https://twitter.com/afaskane/status/1036349047446155272
https://twitter.com/afaskane/status/1036349496823873537
Det är lätt att vara tuff när man har all svensk media på sin sida, polisen, säpo, försvaret, alla riksdagspartier, samtliga svenska storföretag och banker. Man har dessutom alla multinationella storföretag och banker, EU, Nato, Macron, Merkel, FN och så vidare. Visst kan man raljera om att de fega fascisterna sökte skydd hos polisen, även om det nu ingår i polisens uppgift att stävja våld oavsett någons politiska åsikt.

Frågan är om henen som skrivit texterna du citerar hade haft ballar nog att göra det AfS gör. Jag tror inte det. Det är inte utan anledning henen sitter på tryggt avstånd bakom datorskärmen, eller gömmer sig i ett folkhav av avtrubbade konsumenter som bara finner gemenskap i det artificiella hatet de blivit programmerade att känna, trots att henen har uppbackning av den globala maktkabal som vill plundra världens folk.

Modigare är då de män och kvinnor som går ut på torgen och lyssnar och öppet sympatiserar med AfS. Det sociala stigmat är nog dubbelt så stort som att "gilla" SD på Facebook. Och det är inte heller så att man får några övriga fördelar här i livet om man är öppen AfS-sympatisör. Jämfört med om man tillhör den dysfunktionella gapvänstern, globalistelitens och de multinationella företagens gatutrupper. För det är allt de är, små nyttiga idioter som tillåts få utlopp för sina mest primitiva känslor. I bjärt kontrast till de välkädda, vältaliga, välartade representanterna i AfS som helt osjälviskt riskerar karriär, släkt och vänner för att ta striden mot globalisterna och för att världens folk ska vara fria, inte bara kuggar i en inhuman global ekonomi som raderar alla spår av etnisk pluralism.
Senast redigerad av Tjyvas 2018-09-03 kl. 11:26.
Citera
2018-09-03, 11:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Vem är toktanten som spottade Jeff Ahl i ansiktet?
Har försökt leta i tråden men hittar inte uppgiften. Om inte här så skicka pm till mig
Madeleine, en känd semifärgad sångerskas mamma:

https://twitter.com/Sharps_Wagner/status/1036310864972984321
Citera
2018-09-03, 11:23
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Också lagt märke till samma. De lever verkligen i sin lilla filterbubbla. Grejen med 'filterbubbla' tycker jag mer är att Dem Goda, pk och åsiktskorridårens människor, de lever i filterbubblan. Har bara ett flöde fullt av indignerade poster om Trump, SD och Brexit, kollar bara SVT och The Guardian för nyheter. Ojar sig över de hemska tyska nazisterna som marscherar i Chemnitz. Sen swishar något klipp förbi med Afs och då blir de helt chockade över vilka 'nazister' de är. De har en totalt falsk bild av verkligheten. På andra sidan däremot sitter vi. Vi får DN:s och SVTs nyheter sköljda över oss hur lite vi än vill. Ser alla på 'goda' sidan fullständigt ösa ur sig åsikter på våra Facebooks, Instagram och Twitter. Men sen tar vi del av andra fakta också. Det är vi som befinner oss utanför filtqrbubblorna.

Tydliggör min poäng av att de lever i en filterbubbla, helt oförmögna att ta in en annan sanning eller perspektiv. En sektmentalitet. Här står folk och pratar om att det i stort sett är 100% födda utomlands eller med invandrarbakgrund som begår alla övervallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter, om en skola som havererar, en vård i ständig stress. Skulle jag aldrig hört talas om sånt innan skulle jag pausa upp och tänka till, shit liksom, har jag missat något. Men dem liksom bara upp med fuckfingret och gapar håll käften ditt äckliga svin, jävla idioter, håll käften! Liksom..

Har sett några tal från torgmöten och nästan alltid talar man lugnt om vänstermobben som nyttiga idioter till globala intressen, mentalt efterblivna och hjärntvättade ungefär som ett studieexempel. "Där borta ser ni vad den svenska hjärntvätten gör med folk. De har inga argument och därför står de och skriker, men vi ska inte skylla på dem, ty de har blivit hjärntvättade och tror att de gör någon nytta när de håller på sådär. Många är deprimerade och behöver hjälp".
Citera
2018-09-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

En kolbrännare. Vad kan man vänta av en sådan typ annat än det lägsta?
Citera
2018-09-03, 11:27
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Det visar på att återvandring är ett måste, dessa avskrap till människor tror att Sverige inte klarar sig utan dessa. Vi klarade oss alldeles utmärkt utan dessa avskrap innan de var här, vi kommer klara oss alldeles utmärkt utan samtliga dessa.

Vi behöver en massa syrier för att kunna bygga vårt land, säger de, för befolkningsökning, tillväxt och välstånd. Men de behövs ännu mer i Syrien! (och på riktigt, och gör riktig nytta där). Som Gustav just sa i Landskrona: återvandringspolitiken är humanitär. Det är 7-klöverpolitiken som är sverigechauvinistisk, cynisk och egotrippad. De skiter fullständigt i Syrien.
Citera
2018-09-03, 11:31
Medlem
ristolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Heter hon möjligen Laila?
Citera
2018-09-03, 11:32
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Klockren sammanfattning.
Men, du glömmer att väga in att nåt riktigt facit kommer inte att kunna fås, då du glömmer alternativ 4:

Undrar om det världsförbättrande, landsförrädande och mentalsjuka vänster/globalist/liberal/SJW-drägget som hanterar rösträkningen den 9 sept kommer att justera ner AFS (och SDs) siffror med 10 eller 90 procent?
Det är en väldigt viktig poäng. Jag pendlar mellan hur cynisk jag är från dag till dag. Våra val borde genomföras på en säkrad blockchain. Men skulle verkligen vårt globalistiska etablissemang tillåta det?
Citera
2018-09-03, 11:36
Medlem
JustZlatans avatar
Tittar på livestreamen från Landskrona. Kasselstrand, Jeff Ahl & Co ser lite slitna ut. Ingen hög energi direkt. Ett fåtal lyssnare och samma gaphals som skriker EXAAAKT som tidigare. Åkesson hade gjort torget fullt av lyssnare.
Citera
2018-09-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Vi behöver en massa syrier för att kunna bygga vårt land, säger de, för befolkningsökning, tillväxt och välstånd. Men de behövs ännu mer i Syrien! (och på riktigt, och gör riktig nytta där). Som Gustav just sa i Landskrona: återvandringspolitiken är humanitär. Det är 7-klöverpolitiken som är sverigechauvinistisk, cynisk och egotrippad. De skiter fullständigt i Syrien.

Verkligen. Deras attityd och relaiton till syrien gör att jag ännu mer brinner för mitt stöd till dem. En sann Nationalist sätter sitt folk först men är även öppen till att samamrbeta med andra Nationalister för bådas vinning. en god relation till Assad-regeringen skulle vi vinna på. Åt helvete med de bombande globalistsvinen och deras rubbade landsförrädar-lakejer.
Citera
2018-09-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tittar på livestreamen från Landskrona. Kasselstrand, Jeff Ahl & Co ser lite slitna ut. Ingen hög energi direkt. Ett fåtal lyssnare och samma gaphals som skriker EXAAAKT som tidigare. Åkesson hade gjort torget fullt av lyssnare.
SD har funnits sedan 1988.
AfS bildades för 6 månader sen.
Citera
2018-09-03, 11:39
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Ahl
Sinnesbilden för Sverige förr i världen var Bullerbyn. Röda hus med vita knutar och blonda blåögda barn som lekte vid dessa. Nu är det bilbränder med arabiska ungdomar som kastar brandbomber mot polisen och slöjbeklädda kvinnor på väg mot moskéen som får definiera Sverige. Vilket bild ska definiera Sverige utomlands?

Min egen mor är mörkhårig och brunögd. Jag har gröna ögon. Oavsett det så är det viktigt att stå upp för Bullerbyn, som förut definierar svenskarna utomlands - Bullerbyn som Jimmie Åkesson menade var oviktig. De som inte förstår vad jag menade med det jag sa kommer antagligen aldrig rösta på oss ändå. Vi ska spränga åsiktskorridoren, inte ängslas över den. Ingen av mina juggepolare från barndomen blev ledsna i ögat över talet, de kommer rösta AfS. Snarare blev de glada, för de slåss själva för att Bullerbyn ska definiera Sverige igen.

Underbar läsning! Tack för era ansträngningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in