Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 13:37
Medlem
Kongruensbojds avatar
Stör mig på kommentarerna som ploppar upp under talet. Någon som heter Edda är särskilt aktiv med att skriva massa strunt.

Vet någon om det är andra talare på Sergels torg (?) senare?
Citera
2018-08-11, 13:45
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Stör mig på kommentarerna som ploppar upp under talet. Någon som heter Edda är särskilt aktiv med att skriva massa strunt.

Vet någon om det är andra talare på Sergels torg (?) senare?

Följ på Youtube istället och dölj chatten:

https://www.youtube.com/watch?v=2iJy9kUeyKE
Citera
2018-08-11, 13:46
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Någon har klottrat dödshot mot Alternativ för Sveriges partiledare och placerat ut djurlik på Långholmen i Stockholm inför partiets valupptakt på lördagen. Det berättar vice partiledare William Hahne på Twitter. På platsen fanns också en mängd klistermärken från Ung Vänster.

http://www.friatider.se/d-dshot-och-djurlik-vid-afs-valm-te-i-stockholm
Citera
2018-08-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Det är meningslöst med dig. Använd överstoden av ditt socialbidrag och köp en självbehandlingsbok mot narcissism.
Mig veterligen är Sverigedemokraternas väljare största gruppen bidragstagare, om man bortser från bidrag till invandrare.
Sverigedemokraterna är mtotsvarigheten till Socialdemokraterna, men med skillnaden att SD jobbar mot invandringen.
Citera
2018-08-11, 15:08
Medlem
halvarvinkels avatar
Citat:
Det är meningslöst med dig. Använd överstoden av ditt socialbidrag och köp en självbehandlingsbok mot narcissism.

Citat:
Jodå, men i min bok går gränsen vid personangrepp.

Gäller din moraliska standard bara politiker eller?
Citera
2018-08-11, 15:10
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
När jag sitter här o lyssnar på valupptakten känns det verkligen som AfS har mycket vettigt folk men det kanske är för att dom är så små än.
Citera
2018-08-11, 15:17
Medlem
halvarvinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Och vad baserar du din verklighetsfrämmande tro på?

SD och AfS har gemensam sak i att lösa invandringsfrågan.
Jag tror att Åkesson ändrat sin framtoning för att vinna procent.
Jag tror även att många inom SD ser AfS som samarbetspartner.
Eftersom jag inte har någon fakta huggen i sten angående detta så skriver jag TROR.

Jag förstår inte din upprördhet över ett så pass spekulativt och harmlöst inlägg.
Citera
2018-08-11, 15:28
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Detta är mitt problem med afs, många som dig har gått över till just afs och blivit politiker.
Oavsett hur starkt jag ogillar M och S så förstår jag att majoriteten av svenska folket röstat på dessa partier i valet 2014. Du som röstar på ett 0,5%'s parti tror att din röst är värd mer än majoriteten av svenska folket. Du har uppenbarligen inte förstått vad demokrati är.
Veritas Perversum!
Upplys oss gärna om vad demokrati är du som förstått. Gärna med etymologisk fördjupning och filosofisk djupanalys.
Fyll i våra kunskapsluckor och led oss mot ljuset med din oändliga visdom.
Och du, ingen jävla copy/paste från wikipedia, länk eller "googla det" svar.
Fast helst av, allt lämna tråden och anslut dig till din flock av kretiner istället.
Citera
2018-08-11, 15:31
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
När jag sitter här o lyssnar på valupptakten känns det verkligen som AfS har mycket vettigt folk men det kanske är för att dom är så små än.

Visst är det så och förhoppningsvis djupintervjuar man kandidater så att endast riktigt kloka människor syns mest. Däremot tror jag alla är välkomna som aktivister.
Citera
2018-08-11, 15:34
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ditt svagbegåvade fattighjon. Använd övertrasseringskrediten på ditt trötta lönekonto och köp din första bok så kan vi mjukstarta med lite grundläggande ABC.
Citera
2018-08-11, 15:37
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvarvinkel
Gäller din moraliska standard bara politiker eller?

Den går vid folk som talar om folkförrädare och att bruka våld, samtidigt som de tror att deras röst är bättre än alla andras röster i Sverige.
Citera
2018-08-11, 15:39
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Veritas Perversum!
Upplys oss gärna om vad demokrati är du som förstått. Gärna med etymologisk fördjupning och filosofisk djupanalys.
Fyll i våra kunskapsluckor och led oss mot ljuset med din oändliga visdom.
Och du, ingen jävla copy/paste från wikipedia, länk eller "googla det" svar.
Fast helst av, allt lämna tråden och anslut dig till din flock av kretiner istället.

Det är enkelt, demokrati handlar om man inte talar om att släpa folk genom gatan, och att de är folkförrädare, oavsett om det handlar om S eller AfS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in