Citat:
Ursprungligen postat av
MidlifeMommy
Jag tänker på de här unga arbetarkillarna i städer som t.ex Borlänge. De jobbar hårt och de vet att en stor del av deras skattepengar går åt tolkar och somaliska eller arabiska kulturföreningar. Det är deras systrar och flickvänner som blir trakasserade av invandrargäng. Det är deras mor- och farföräldrar som blir allt fattigare och får allt sämre omvårdnad. Hur kan man bli förvånad om de dras till ett ganska hårdfört parti som AfS? Hur kan man ens försöka vilja döma dem?
Tack, är en av dem här dock inte ifrån Borlänge utan än annan stad i Sverige, staden som syrianerna kallar för sin huvudstad i Europa, Dem tankarna har jag gått runt med ända sedan jag var 13-14, Att jag blivit rånad på hela min ungdom tack vare mångkulturen som varken jag eller mina föräldrar efterfrågat.
I skolan var vi i minoritet, otroligt mycket slagsmål i skolan ända sedan lågstadiet hela vägen upp till 1året i gymnasiet.. Vi var en 20personer utav blandad vit nationalitet, finnar,polacker,serber och svenskar! kontra kanske 40-50 syrianer/irakier. Vi kallade skolan för fängelset för så fort det inte fanns "vakter" dvs lärare så blev det slagsmål direkt, man kunde bli påhoppad utav 3 st bara för att man gick ensam, så man gick alltid redo för slagsmål så man har blivit härdad och är inte rädd för att slåss, vilket ger mig enorm fördel vid den här tiden när alla svenska bög hens inser att verkligheten kommer ikapp dem, men då svarar dem endast "våld löser inget" och hela den floskel boken och låter sig ta den upp där bak.
Men sedan när man påpekat detta till Svennebanan som bott i sitt heltrygga villaområde så blev man kallad rasist, alltså rasist blev jag kallad utav en familj i sitt helvita reservat när jag beskrev min uppväxt och vad jag sett med mångkulturen. Kokar fan i mig än idag.. Dem vägrar inse att jag blivit rånad på hela min uppväxt och det min familj betalat i skatt går oavkortat till nya konstgräsplaner i problemområdena, 50kr hos tandläkaren för illegala. Läkarvården får man som svensk skattebetalare dra en lott och hoppas på det bästa,annars dör du i väntrummet medans mohammed vars fru har en förkylning kommer till sjukhuset utan sin fru för att säga att hans fru är sjuk och att läkaren ska komma hem till dom.
Nä, Trodde verkligen SD var en lösning när dem pratade om allt ovan, men ja det blev man rånad på också! Sätter mitt sista hopp i AfS, ger dem 2 val annars flyttar jag till Polen ( redan börjat läsa polska) för att skaffa mig en familj och låta mina barn växa upp utan att staten vill att du ska dö och bli minoritet i ditt egna land!