2018-09-01, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Kan säga att vi har 49 033 likes nu. 50 000 passeras nog innan kvällen.
Snöbollseffekt. Jag visste det
Citera
2018-09-01, 11:03
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Chang drivs av att tjäna pengar så pass att man undrar om det inte döljer sig en kroknäsa (med extra tydlig krok ) bakom fasaden

Ganska träffande analys faktiskt, Chang Frick är både jude och tattare, något han påtalat flera gånger:

https://twitter.com/changfrick/status/563727740164403201
Citera
2018-09-01, 11:05
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Jag tror Nyheter idag förstör lite för sig själva. Först vägra skriva någonting om AfS under hela tiden sen lanseringen och nu, när dom då skriver en artikel, försöka lura över väljare till SD.

Marknaden är inte jättestor för en Alt-media som NI och att då så tydligt ta avstånd till AfS och dess väljare är inte så smart gjort.

Ingen har väl glömt skoföretaget Brandos.

Tror inte man förstör för sig själva.

Snarare lyckas man fånga upp den skaran som är rabiat anti-AfS. min teori är att detta främst är väljare som inte röstat SD än överhuvudtaget eller som bäst röstade man SD 2014. Det är i början av sin frälsning man är som mest fanatisk.

Och mig veterligen finns det ingen alt-media som fångar upp den skaran. Fria Tider är extremt pro-AfS och sen har vi ju dom som inte är pro-AfS men ingen av dom är heller extremt anti enligt min uppfattning.

Som jag sa i ett tidigare inlägg så drivs Chang av pengar och ur den synpunkten så tror jag han lägger sig rätt för att maximera den profit en skittidning som Nyheter Idag kan göra.

Iallafall tills den dag proppen för AfS går ur helt och väljarna börjar flockas till partiet. När det händer kommer även dessa nyblivna SDare komma över för de flockdjur och följer flocken dit den går. Man vågar inte gå själv men när flocken vandrar känner man sig säker. Då är det tack och hej, godnatt för Nyheter Idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Ganska träffande analys faktiskt, Chang Frick är både jude och tattare, något han påtalat flera gånger:

https://twitter.com/changfrick/status/563727740164403201

Där ser man. Det var ju inte speciellt oväntat.

Man börjar väl utveckla ett sjätte sinne för såna här saker
Senast redigerad av .SMOrcimus.PriME 2018-09-01 kl. 11:09.
Citera
2018-09-01, 11:13
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
NyheterIdag:

https://nyheteridag.se/siffrorna-visar-att-afs-blockerar-mojlig-majoritet-for-sd-m-och-kd-kan-avgoras-av-en-procentenhet/

Det låter på Frick som om det har snackats om en KD-, M-, och SD-regering...

KD och M har uteslutit det vid varje tillfälle de givits så det kommer aldrig hända,
Citera
2018-09-01, 11:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
KD och M har uteslutit det vid varje tillfälle de givits så det kommer aldrig hända,
Nä, jag vet. Det skulle ju kunna vara något bra ett sådant samarbete, men bra ska vi inte ha det...
Citera
2018-09-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Jag tänker på de här unga arbetarkillarna i städer som t.ex Borlänge. De jobbar hårt och de vet att en stor del av deras skattepengar går åt tolkar och somaliska eller arabiska kulturföreningar. Det är deras systrar och flickvänner som blir trakasserade av invandrargäng. Det är deras mor- och farföräldrar som blir allt fattigare och får allt sämre omvårdnad. Hur kan man bli förvånad om de dras till ett ganska hårdfört parti som AfS? Hur kan man ens försöka vilja döma dem?

Tack, är en av dem här dock inte ifrån Borlänge utan än annan stad i Sverige, staden som syrianerna kallar för sin huvudstad i Europa, Dem tankarna har jag gått runt med ända sedan jag var 13-14, Att jag blivit rånad på hela min ungdom tack vare mångkulturen som varken jag eller mina föräldrar efterfrågat.

I skolan var vi i minoritet, otroligt mycket slagsmål i skolan ända sedan lågstadiet hela vägen upp till 1året i gymnasiet.. Vi var en 20personer utav blandad vit nationalitet, finnar,polacker,serber och svenskar! kontra kanske 40-50 syrianer/irakier. Vi kallade skolan för fängelset för så fort det inte fanns "vakter" dvs lärare så blev det slagsmål direkt, man kunde bli påhoppad utav 3 st bara för att man gick ensam, så man gick alltid redo för slagsmål så man har blivit härdad och är inte rädd för att slåss, vilket ger mig enorm fördel vid den här tiden när alla svenska bög hens inser att verkligheten kommer ikapp dem, men då svarar dem endast "våld löser inget" och hela den floskel boken och låter sig ta den upp där bak.

Men sedan när man påpekat detta till Svennebanan som bott i sitt heltrygga villaområde så blev man kallad rasist, alltså rasist blev jag kallad utav en familj i sitt helvita reservat när jag beskrev min uppväxt och vad jag sett med mångkulturen. Kokar fan i mig än idag.. Dem vägrar inse att jag blivit rånad på hela min uppväxt och det min familj betalat i skatt går oavkortat till nya konstgräsplaner i problemområdena, 50kr hos tandläkaren för illegala. Läkarvården får man som svensk skattebetalare dra en lott och hoppas på det bästa,annars dör du i väntrummet medans mohammed vars fru har en förkylning kommer till sjukhuset utan sin fru för att säga att hans fru är sjuk och att läkaren ska komma hem till dom.

Nä, Trodde verkligen SD var en lösning när dem pratade om allt ovan, men ja det blev man rånad på också! Sätter mitt sista hopp i AfS, ger dem 2 val annars flyttar jag till Polen ( redan börjat läsa polska) för att skaffa mig en familj och låta mina barn växa upp utan att staten vill att du ska dö och bli minoritet i ditt egna land!
Citera
2018-09-01, 12:02
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Greg Johnson, Mark Collett, Chris Cantwell, Electre, typ så.

Tror knappast någon svensk artist outar sig. Musikbranschen är så jävla cucked så inte ens Donald Trump lyckades locka till sig några stora artister. Finns det några öppet nationalistiska artister kvar numera? Har inte koll på scenen. Komiker är väl också jävligt PK, varenda en av dem?

Hoppas verkligen att Pewdiepie dyker upp.
Vad bygger allt snack om pewdiepie på? Är det bara en meme eller är det saker han har antytt?
Citera
2018-09-01, 12:02
Medlem
Så här är dets avatar
Efter att ha sett torgmötet i Uddevalla på internet är jag förvånad över Jimmie Åkessons flathet mot den sjövilda Sjöstedt. Hans torgmöten blir också saboterade. Han borde utnämna Sjöstedt till fiende istället för politiskt motståndare, för en politisk motståndare ger inte sitt passiva stöd till våld.

Naturligtvis kommer Sjöstedt svamla om gamla incidenter som t.ex. järnrörsskandalen vilket bara är en fördel för Åkesson. Till skillnad från Sjöstedt, fördömdes järnrörsskandalen av Åkesson och de skyldiga finns inte längre kvar i SD. Partiet klippte även banden till sitt ungdomsförbund på grund av att de var för radikala, enligt Åkesson. Varför kräver inte Åkesson att Sjöstedt tar sitt ansvar och markerar en gräns mot våld? Att kräva beskydd från Jonas MC och hans bihang vore enkla retoriska poäng.
Citera
2018-09-01, 12:05
Medlem
RonPaul2008s avatar
Någon som vet vad som hände med gårdagens torgmöte från Göteborg? Filmen på Youtube är borta och det gick inte att ladda ner den igår heller.

Tur att jag gjorde en screen capture och slängde upp den på Bitchute:
https://www.bitchute.com/video/QpVNCIwesQs6/
Citera
2018-09-01, 12:09
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
I maj 2001 kastade vänstern sten på globalisterna, påminde jag honom. När gick ni över till att själva bli det? Han hade faktiskt inget svar.

Vill du ge din vänsterist ett svar så står svaret att finna ett mycket specifikt datum. I maj kastade Attac sten i Göteborg. Den elfte september 2001 hände "enablern" till den nu nästan två årtionden långa neokonservativa globalism- och krigshetsen som drivits på av USA och dess allierade. Den där ödesdigra tisdagen tog vänstern och kastade globalismkritik överbord för att importera hela det hopplösa amerikanska identitetspolitiksvansinnet som vi nu ser resultatet av.

Vänstern valde sida.

Nu när nationalister börjar kraftsamla står vänstern helt hopplöst felpositionerade, och det är därför vänstern nu insett det och gett upp. Kollar man på AfS torgmöten så ser vänstern ut som dom har sålt smöret och tappat pengarna. Dom har i och för sig gjort precis det, sålt ut Sverige för att stå på rätt sida efter den där tisdagen. Nu visar det sig att det är fel sida och vänstern kan inte flytta sig tillbaka.
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-09-01 kl. 12:15.
Citera
2018-09-01, 12:13
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Någon som vet vad som hände med gårdagens torgmöte från Göteborg? Filmen på Youtube är borta och det gick inte att ladda ner den igår heller.

Tur att jag gjorde en screen capture och slängde upp den på Bitchute:
https://www.bitchute.com/video/QpVNCIwesQs6/

Filmen finns:
https://www.youtube.com/watch?v=TS6cWwWYIsY&t=2s
Citera
2018-09-01, 12:16
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Filmen finns:
https://www.youtube.com/watch?v=TS6cWwWYIsY&t=2s

Där ser man! Dock går den fortfarande inte att ladda ner. Tror Youtube leker katt och råtta med folket, skulle inte förvåna mig om kanalen släcks helt och hållet (igen) pga det växande stödet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in