Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-30, 21:17
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Vad AfS kommer att få vet ingen. Vad partiet än kommer att erhålla i valet så kommer det att överstiga 0,5%.

Efter dagens debacle i Uddevalla är AfS garanterat över 4%-spärren.
Citera
2018-08-30, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Givetvis får de inflytande i form av att hela samhällsdebatten kommer flyttas i deras riktning, de kommer bli en blåslamp i röven på SD men även när de kommer ta upp de sju andra partiernas smutsiga byk i kammaren, du kan tycka att de är pajaser, jag tror inte de bryr sig.
Deras smutsiga byk (de sju) behöver tvättas inför hela folket.
Deras korruption och kriminalitet behöver komma upp till ytan.

På tal om pajaser så är dina moderater bland de största jävla pajaser vi haft i landet.
Er partiledare är både korrupt och kriminell:
http://www.dagensarena.se/redaktionen/best-of-ulf-kristersson/

han skjuter dessutom lösplugg då han varit tvungen att adoptera. Vilken "man", riktig pondus där från dvärgen Kristersson en annan löspluggsskjutande halvman är Björklund från Libtarderna.

Jag vet inte om källorna till artikeln stämmer eller inte men det spelar ingen roll jag röstar på moderaterna pga deras politik och inte pga partiledaren. Ser så många här som höjer Åkesson och Kasselstrand till skyarna som hjältar och det är skrattretande.
Citera
2018-08-30, 21:23
Medlem
Rivarols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Vill ni ha fler babbar? Ni kan inte få nog av babbegänģen som hänger överallt? Ni vill ha fler, mer babbegäng?

Rösta då inte på AfS.
.
Det enda sättet att slippa babberiet är att dela landet i en babberidel (där folk kan skramla med burkar fyllda med förhuidar och klitorisar) och en svensk del.

AFS förstår inte att om babberiet har gått så långt att polisen inte kan skydda små torgmöten så kan dom aldrig skydda tjänstemän som ska tvinga babbar att återvandra.
Citera
2018-08-30, 21:32
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Vilken är den senaste mätningen med övriga partier? Vad fick de då? Och när kommer någon ny mätning? Kanske afs särredovisas?

I senaste av YouGov så fick övriga 4.8%.

http://www.friatider.se/m-tinstituten-afs-bakom-succ-f-r-vriga-partier

Här säger, både Sentio och Yougov, att AfS är störst bland övriga.
Demoskop ska särredovisa AfS nästa undersökning, men med tanke på att de inte är så bra på att pricka invandrarkritiska partier rätt, så ska man inte bli allt för exalterad.
Citera
2018-08-30, 21:33
Medlem
Vilka saker tycker ni afs ska försöka driva igenom om de kommer in i riksdagen? Man kan inte börja med allt direkt, återvandringen, nerläggning av SVT osv tror jag kan bli omöjligt, möjligen om många många år, tror inte övriga partier förutom sd kommer rösta för det. Men omröstning för Sverige att gå ut ur EU är en sak som känns nära till hand och realistiskt, även ”gratis” tandvård för svenskar, inte gå mot ett kontantlöst samhälle, plattskatt ja de finns bra saker de har att komma med och som även känns realistiska att kunna påverka relativt fort, återvandringen lär nog tyvärr dröja eller inte komma ske alls. P
Citera
2018-08-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Efter dagens debacle i Uddevalla är AfS garanterat över 4%-spärren.

Jag vet inte men det kan mycket väl vara så. I vilket fall som helst så ökade AfS efter dagens möte i Uddevalla.
Citera
2018-08-30, 21:47
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Jag vet inte om källorna till artikeln stämmer eller inte men det spelar ingen roll jag röstar på moderaterna pga deras politik och inte pga partiledaren. Ser så många här som höjer Åkesson och Kasselstrand till skyarna som hjältar och det är skrattretande.

På grund av deras politik? Du kan inte mena allvar! Det finns ingen i sjuklövern som förmedlar någon form av vision eller politik för Sverige, det enda de förmår är att betala PR-byråer för att ta tempen på valrörelsen så att de kan byta fot för tusende gången och hänvisa till någon form av "lita på mig, jag fixar det"-retorik. Deras ideologiska övertygelse är att tillskansa sig så mycket makt som möjligt, inget annat.
Citera
2018-08-30, 21:54
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Vilka saker tycker ni afs ska försöka driva igenom om de kommer in i riksdagen? Man kan inte börja med allt direkt, återvandringen, nerläggning av SVT osv tror jag kan bli omöjligt, möjligen om många många år, tror inte övriga partier förutom sd kommer rösta för det. Men omröstning för Sverige att gå ut ur EU är en sak som känns nära till hand och realistiskt, även ”gratis” tandvård för svenskar, inte gå mot ett kontantlöst samhälle, plattskatt ja de finns bra saker de har att komma med och som även känns realistiska att kunna påverka relativt fort, återvandringen lär nog tyvärr dröja eller inte komma ske alls. P

Som sidospår borde man röka ut vänsterrötan i myndigheterna som numera kantas av feminism och värdegrundsarbete. Att lägga ner RFSL/RSFU borde också komma mycket högt på önskelistan. Definitivt omformulera uppdraget för public service tillsammans med SD.
Citera
2018-08-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Som sidospår borde man röka ut vänsterrötan i myndigheterna som numera kantas av feminism och värdegrundsarbete. Att lägga ner RFSL/RSFU borde också komma mycket högt på önskelistan. Definitivt omformulera uppdraget för public service tillsammans med SD.

Om de kan lägga ned allt som har ordet genus i namnet så vore mycket vunnet och ännu mer om AfS kan bidra till att flygvapnet och artilleriet får genomföra övningar mot Södertörns Högskola (tömd på folk naturligtvis).

Södertörn är ett riktigt näste där galenskaperna grott in i betongen. Går inte att renovera. Måste förstöras.
Citera
2018-08-30, 22:09
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast du måste ju räkna med fler partier än dessa, för någorlunda korrekthet, åtminstone F!, PP, MED. Sedan får du dra bort en cirka 0.6% för övriga småpartier (Enhet osv).

Däremot tror jag att alla politiska partier (inklusive AfS) i någon utsträckning köper likes. Om AfS får typ 0.5% på valdagen, och de har så många Facebooklikes, då finns det bara två förklaringar: de flesta av AfS:s Facebooklikes var SD-väljare som gav stödlikes, eller så köpte de helt enkelt likes.
Samtidigt ska man räkna med att många av liksen kan vara upp till tio år gamla. Det finns förmodligen många ur 7 klövern och SD som likade sitt parti för många år sen men nu har bytt parti men som inte har avlikat sitt gamla parti. Afs 45 000 likes är högst 6 månader gamla.
Citera
2018-08-30, 22:10
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:

Stärkt gränsskydd tror jag kan vara en bra grej för de att köra på.
Även stärka delarna inom Polisen som jagar illegaler, man motionerar om att stärka dessa delar inom Polisen som ett embryo för vad som senare blir Återvandringsverket, kommer ju behövs en till tänderna beväpna styrka på minst 1000 man som arbetar med att fånga illegaler. Vi har över 50000 illegaler i landet, de ska samtliga fångas och skickas ut. Med stärkt gränsskydd blir det även mycket svårare för dessa att ens smyga tillbaka in.

Man bör nog kämpa för hårdare straff för de företagare som anställer illegaler, de straffs väldigt lindrigt numera, ett straff på en miljon i böter för varje illegal, då börjar det bli kännbart och folk börjar dra åt öronen om att det är nog ingen bra idé att anställa illegaler. Näringsförbud bör nog även vara en till del av straffet, såna ohederliga människor som anställer illegaler ska nog inte kunna driva företag, de kan gå och plocka fimpar i Rinkeby med Eliasson.

Motionera om att asylsökande inte ska kunna släppas vind för våg i landet (vilket jag har för mig att de har som del i sitt partipolitiska program redan) och när besked om avslag kommer så ska de inte kunna vandra iväg och gömma sig, när avslaget kommer så ska de i fängsligt förvar direkt.
Man kommer alltså tvingas utöka förvarsplatserna.

Sen ska de givetvis ta upp sitt NATO motstånd. NATO är en korrupt skurkorganisation som låter skurkstater som Turkiet var en del av deras "allians", känns väldigt Nordatlantiskt med Halvdiktaturen Turkiet och dess tokiga Islamistledare Recep Tayyip 'Gollum' Erdogan
Har man Turkiet i dess nuvarande tillstånd som medlem så är det en organisation värd att bekämpa.

En annan grej kan vara att handläggare ska vara censurerade för att slippa repressalier från diverse invandrarklaner, handläggare bör inte vara personliga, kanske t.o.m. så att det ska vara fler personer så ingen kan hotas till att lämna ut bidrag som förekommer numera från kriminella bidragsmaximerande invandrare. Hela bidrags och försäkringssystemet måste arbetas om, där man skyddar handläggarna från repressalier och hot, så en anonymisering av hela processen är nog att föredra. Låt idioterna tala med en spegelvägg.

Grymt hårdare straff för moderna blatteintroducerade brott som attacker mot Sjukhus, Ambulans, Brandkår, Polis borde rendera livstidsstraff. Man får inte slut på skiten om man låter de komma undan med skiten, blattar behöver tydliga rutiner och strukturer som alla andra idioter.

Finns många problem i Sverige att lösa för att främst Sjupartiet har suttit med sina kollektiva tummar i varandras rövar sen 1968...
Citera
2018-08-30, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Om de kan lägga ned allt som har ordet genus i namnet så vore mycket vunnet och ännu mer om AfS kan bidra till att flygvapnet och artilleriet får genomföra övningar mot Södertörns Högskola (tömd på folk naturligtvis).

Södertörn är ett riktigt näste där galenskaperna grott in i betongen. Går inte att renovera. Måste förstöras.

Kommer bli en rörig höst till mötes. Helt sjukt att centern liberalerna Miljöpartiet och vänstern fick alla under 7 % förra Valet 2014och har ändå kunnat ställa till med sån oreda. Sjukt att sd med sina 12.87 % inte kunnat förändra så mycket på 4 år. Hoppas afs inte går i SD fotspår utan kör sitt eget race går sin egen väg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in