Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-03, 02:55
  #925
Medlem
CashMan-s avatar
Tråkigt att tråden är så död.

Ingen mer nya uppgifter ?

Lever han ?
Citera
2017-09-03, 04:18
  #926
Medlem
Jag stötte på honom i Hultsfred .
Runt 2000 talet . Eller va det iaf någon som smetat in sig i bajs o gick runt med ett tält på släp..
sjukaste ja sett . Förutom nån som runkade på bajamajan när ja öppna dörren .
Citera
2017-09-03, 10:33
  #927
Medlem
Jag stötte på Onkel, och några hangarounds, på Hultsfred år 2000 jämnt. Inget bajs och sånt vid tillfället men jag tyckte ändå det var lite speciellt att det enda han hade på underkroppen var en uppochneråtvänd T-shirt. Benen var istuckna i ärmarna och T-shirtens "kropp" var ihoprullad och åtdragen runt midjan. I övrigt var det givetvis dreads och ärmlös jeansjacka.
Citera
2017-09-03, 12:03
  #928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sudfunk
Jag stötte på Onkel, och några hangarounds, på Hultsfred år 2000 jämnt. Inget bajs och sånt vid tillfället men jag tyckte ändå det var lite speciellt att det enda han hade på underkroppen var en uppochneråtvänd T-shirt. Benen var istuckna i ärmarna och T-shirtens "kropp" var ihoprullad och åtdragen runt midjan. I övrigt var det givetvis dreads och ärmlös jeansjacka.
Så hängde picken ned utanför "huvudöppningen" på t-tröjan eller hade han kalligar på sig?
Citera
2017-09-03, 20:59
  #929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så hängde picken ned utanför "huvudöppningen" på t-tröjan eller hade han kalligar på sig?

Ja, jag funderar också över hur det var därunder. Jag hade såklart kommit ihåg om ballen hängde ut men samtidigt fick jag känslan av att T-shirten var ett substitut för kalsonger, som han antagligen bajsat fulla tidigare. Han kanske hade snörpt ihop öppningen eller att den var långt uppdragen fram eller bak. Tyvärr är mitt 17-år gamla minne inte kristallklart
Citera
2018-03-17, 22:36
  #930
Medlem
Ördögs avatar
Bajsmannen behandlades I Folkminnespodden I januari 2017.

http://folkminnespodden.podbean.com/...h-fagelmannen/
Citera
2018-03-19, 18:20
  #931
Medlem
Såg han i förra veckan med en annan kuf dragandes på en kundvagn och shortsklädd runt 8 på morgonen vid backaplan
__________________
Senast redigerad av Glenneborg 2018-03-19 kl. 18:25.
Citera
2018-03-21, 01:35
  #932
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenneborg
Såg han i förra veckan med en annan kuf dragandes på en kundvagn och shortsklädd runt 8 på morgonen vid backaplan
Kul att höra att han ännu är i farten. Hoppas att han aldrig växer upp.
Citera
2018-08-24, 22:56
  #933
Medlem
va första gången på roskilde 86...tror det va 92 på roskilde det börjades pratades om bajsmannen...och då var han naken och nerkletad med bajs på campingen bajamajor avd och levde rövare med att kleta bajs på folk i omgivningen...vi tyckte så klart detta va asgarv men träffade aldrig honom....

men där va en tjej som vid campingens stängel nät stod och tryckte/gned brösten över nätet för smeka bröstvårtorna o stönade.... där folk stod och kisade sidan om henne...mitt på dagen
Citera
2018-08-30, 09:46
  #934
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Såg den beryktade bajsmannen på Truckstop här om veckan när det var en sjysst stoner spelning. Han satt där på utsidan och drack 2,8% öl med en annan lokal pundare vid namn Al*ce S*ndin (alla på Truckstop vet vem idioten är). Onkel hade på sig shorts och väst som vanligt och sina pantpåsar i högsta hugg, han var trevlig och pratglad. Tog några bilder med 🙂
Citera
2018-08-30, 17:24
  #935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Såg den beryktade bajsmannen på Truckstop här om veckan när det var en sjysst stoner spelning. Han satt där på utsidan och drack 2,8% öl med en annan lokal pundare vid namn Al*ce S*ndin (alla på Truckstop vet vem idioten är). Onkel hade på sig shorts och väst som vanligt och sina pantpåsar i högsta hugg, han var trevlig och pratglad. Tog några bilder med 🙂
Posta bilderna!

Den lokala pundaren han var med, var det en kvinnlig sådan? Gissar att namnet ska vara "Alice" nämligen.
Citera
2018-08-31, 01:03
  #936
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Härligt att Onkel ännu är i farten(fis). Posta bilderna här i tråden för bövelen, vill se om karln ser något äldre ut nu när han börjar närma sig femtiostrecket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback