Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-06, 01:09
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Den är väl fullvärdig Fr**s åkte väl ut och presidenten sitter annars så går det väl ganska bra.

Fullvärdiga har de varit från start. Folk från andra klubbar.
Citera
2018-08-15, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Ha är på plats Peking outlaws mc

Nu heter Peking MC just bara Peking MC för att inte beblandas ihop med Outlaws något mer, och Pekings årliga fest är av ren "raggarträff" . Det är rimligt att anta att folk känner folk och är på plats.
Citera
2018-08-16, 17:00
Medlem
Citat:
Den är väl fullvärdig Fr**s åkte väl ut och presidenten sitter annars så går det väl ganska bra.
Vem sitter?
Citera
2018-08-24, 12:15
Medlem
Citat:

Han sitter inte
Citera
2018-08-24, 12:25
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papishit
Han sitter inte

Jag trodde han fick något år.
Citera
2018-08-25, 01:24
Medlem
Citat:

Citat:
Jag trodde han fick något år.
Pres sitter skriver du för att sedan skriva att du tror! Du är lika efterbliven som golbögen Xtroverto.
Ni båda vet inte ett skit, ändå skriver ni som att ni är experter.
Försvinn med dina lögner och håll dig i tindertråden med golbögen.
Citera
2018-08-28, 20:00
Medlem
För minst 10 år sedan var det en advokat som förde vidare känslig information till någon medlem i Hells Angels, kanske till flera medlemmar till och med.

Han blev dömd för brott mot yppandeförbud. Också utesluten från Advokatsamfundet.

Vad fick honom att göra detta? Sveriges Radio (P4 Väst) gick ut med hans namn.

Citat:
Boråsadvokaten Lars Lundgren fälldes idag för att ha avslöjat en tipsare i värdetransportrånet i Grebbestad. Borås tingsrätt dömer honom för brott mot yppandeförbud.
Citera
2018-08-29, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
För minst 10 år sedan var det en advokat som förde vidare känslig information till någon medlem i Hells Angels, kanske till flera medlemmar till och med.

Han blev dömd för brott mot yppandeförbud. Också utesluten från Advokatsamfundet.

Vad fick honom att göra detta? Sveriges Radio (P4 Väst) gick ut med hans namn.

Det var till en medlem i RWC.

LL var en toppadvokat, trist att det slutade så. En legend.
Citera
2018-08-29, 17:18
Medlem
Tänkte söka mig till några HA i olika affärssyften. Har aldrig haft med dom att göra bara vissa vänner som varit i kretsarna. Tar dom mig mindre seriöst om jag har en support pin eller mössa? Eller tvärtom?
Allvarlig fråga jag vill göra allt för att vissa intresse och respekt till medlemmarna.
Tack för svar.
Citera
2018-08-29, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApaSerApaTar
Tänkte söka mig till några HA i olika affärssyften. Har aldrig haft med dom att göra bara vissa vänner som varit i kretsarna. Tar dom mig mindre seriöst om jag har en support pin eller mössa? Eller tvärtom?
Allvarlig fråga jag vill göra allt för att vissa intresse och respekt till medlemmarna.
Tack för svar.

Stig Helmer spekulerar!
Är du på fullaste allvar helt seriös?
Detta kan omöjligt vara ett seriöst inlägg. Antingen är du ett megatroll eller så är du en 12-16 år gammal wannabe som helt enkelt bara undrar hur man kommer i kontakt med HA, detta i skepnad av en som "vill göra affärer".
Om jag är ute och cyklar så får jag be om ursäkt, men ärligt talat.. ??
Jag tror inte att du är ett troll, jag tror att du har fått upp ett intresse för HA och att du vill veta hur det fungerar, att du är tonåring.
Citera
2018-08-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Stig Helmer spekulerar!
Är du på fullaste allvar helt seriös?
Detta kan omöjligt vara ett seriöst inlägg. Antingen är du ett megatroll eller så är du en 12-16 år gammal wannabe som helt enkelt bara undrar hur man kommer i kontakt med HA, detta i skepnad av en som "vill göra affärer".
Om jag är ute och cyklar så får jag be om ursäkt, men ärligt talat.. ??
Jag tror inte att du är ett troll, jag tror att du har fått upp ett intresse för HA och att du vill veta hur det fungerar, att du är tonåring.
Fullaste allvar seriös.
Varken behöver eller vill ha "hjälp" med att komma i kontakt med dom eller hänga runt dom.
Ställde en fråga som helt ärligt låter löjlig men jag är okunnig i det här området och just därför frågade jag här, där folk är kunniga inom HA.
Sen kan vi se det som ett fantasi scenario om du blir mindre upprörd, för detaljerna runt min fråga är orelvant för dig, din mamma och resten.
Citera
2018-08-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApaSerApaTar
Fullaste allvar seriös.
Varken behöver eller vill ha "hjälp" med att komma i kontakt med dom eller hänga runt dom.
Ställde en fråga som helt ärligt låter löjlig men jag är okunnig i det här området och just därför frågade jag här, där folk är kunniga inom HA.
Sen kan vi se det som ett fantasi scenario om du blir mindre upprörd, för detaljerna runt min fråga är orelvant för dig, din mamma och resten.

(Det heter irrelevant), luktar berikare långa vägar.................

Om du vill att någon ska ta dig seriöst och visa dig respekt så är en bra början att vara dig själv och stå upp för den du är, inte springa runt och vara en efterhängsen toffel. Mer har jag inte att tillägga, lycka till.
Senast redigerad av white.heavy.engine 2018-08-31 kl. 19:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in