2018-08-24, 17:54
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
säljs det aas på flugsvamp på riktigt? Hahaha
Ginoz säljer lion labs bland annat där. En mindre del av hans sortiment säljs där. Var där jag införskaffade mig testo första gången. Låg i lådan säkert över ett år innan jag köpte hem verktyg och vågade kura haha.
Finasterid är det brist på däremot, till bådas förtvivlan!
2018-08-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Ginoz säljer lion labs bland annat där. En mindre del av hans sortiment säljs där. Var där jag införskaffade mig testo första gången. Låg i lådan säkert över ett år innan jag köpte hem verktyg och vågade kura haha.
Finasterid är det brist på däremot, till bådas förtvivlan!

Har inte haft tid till träning alls, så mkt runtomkring som tagit upp tiden, så man t.o.m gett upp och inbillat sig, det är okej att "grisa" för jag tränar ju inte haha

Säger till dig när jag hittar och du kan ju göra detsamma
2018-08-25, 22:37
Medlem
Grönar Swedstore som vanligt sjukt snabb och smidig leverans!
2018-08-28, 16:45
Medlem
Har jag uppfattat det korrekt att swedstore går att köpa produkter ifrån utan bitcoin, utan pengar skickat i förskott i kuvert? Verkade lite luddigt beskrivet på hemsidan nämligen.
2018-08-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Har jag uppfattat det korrekt att swedstore går att köpa produkter ifrån utan bitcoin, utan pengar skickat i förskott i kuvert? Verkade lite luddigt beskrivet på hemsidan nämligen.

Är det inte bättre att maila och fråga Swedstore om sådan känslig information?
BTC är inte så svårt att använda och mycket säkrare då du också drabbas om deras målvakt råkar åka dit under tiden för beställning.
2018-08-28, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax

Ja det går men du kan endast skicka pengarna med vanligt kuvert med frimärken på, inte REK, då postnord suger och tappar bort otroligt mycket paket så hade jag inte chansat att skicka pengar på detta sätt.
2018-08-29, 15:29
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Förstår inte riktigt.. Om det är ett känt faktum att Mshop alltid tar sin kunds ord och ser till att kund blir nöjd vid ev. strul med post (trots att deras offentliga ställningstagande är att inte ansvara för postens slarv) genom att skicka nytt så länge kund på något vis kan styrka för Mshop att en order är lagd och betald - varför tycker du då att du inte "orkar ta upp kampen"? Vilken kamp? Det är ju ändå pengar det handlar om och om du nu är så säker på att inget utskick har gjorts pga mänskliga faktorn (dvs missa skicka) varför skickar du inte bara ett mail å påpekar? Tar max 5 minuter att knappa lite på ett tangentbord om man är långsam skrivare och halvdyslektisk så att det är något man "inte orkar" om det ens rörde sig om bara en lax, är något jag har svårt att tro på.

Mvh,

-Alfred
Jag förstår dig men ska förklara. Jag mailade självfallet mshop. Då min gratisversion av countermail löpte ut så kände han inte igen mitt nickname men han bad om namn och adress så han skulle kolla upp med packeteraren om det blev en miss från deras sida. Jag var mitt uppe i min kur, och behövde komma igång med min blastperiod snarast, så vände mig på annat håll.

Säger inte att mshop är röda, det är de verkligen inte, något som visas gång på gång i tråden. Jag vill berömma mshop för att de faktiskt förskte lösa situationen åt mig, att jag sedan inte svarade på deras mail är en annan femma, men för min del så är det inga pengar. Det kan ju faktiskt ha skickats och kommit fel, men förmodligen har man bara missat skicka ut. Det händer ALLA shoppar, ALLA säljare, nån gång, jag hyser inget agg mot dom och kommer förmodligen handla av de under våren nästa år när jag går igång med min tredje kur.
2018-08-30, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Jag förstår dig men ska förklara. Jag mailade självfallet mshop. Då min gratisversion av countermail löpte ut så kände han inte igen mitt nickname men han bad om namn och adress så han skulle kolla upp med packeteraren om det blev en miss från deras sida. Jag var mitt uppe i min kur, och behövde komma igång med min blastperiod snarast, så vände mig på annat håll.

Säger inte att mshop är röda, det är de verkligen inte, något som visas gång på gång i tråden. Jag vill berömma mshop för att de faktiskt förskte lösa situationen åt mig, att jag sedan inte svarade på deras mail är en annan femma, men för min del så är det inga pengar. Det kan ju faktiskt ha skickats och kommit fel, men förmodligen har man bara missat skicka ut. Det händer ALLA shoppar, ALLA säljare, nån gång, jag hyser inget agg mot dom och kommer förmodligen handla av de under våren nästa år när jag går igång med min tredje kur.
Hej! Vill bara varna alla för en som kallar sig " Albert Broström" på "Snowlab". Skulle köpa insomningstabletter av honom men han blåste mig på 1700, och ville ha 2000 till för att paketet skulle komma fram säkert..Enligt webben är han i Farsta..Av mailkonversationen utläser jag att det är en liten kroknäst arabjävel som blåser folk..
2018-08-30, 15:01
Bannlyst
Johnbon levererar! Hans generiska potenstabletter som kommer i kartor är G2G.
2018-08-30, 16:08
Medlem
pikzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ja det går men du kan endast skicka pengarna med vanligt kuvert med frimärken på, inte REK, då postnord suger och tappar bort otroligt mycket paket så hade jag inte chansat att skicka pengar på detta sätt.

Jag har skickat rekommenderat brev till swedstore, det beror på ordersumman har dom sagt till mig. Eftersom jag fått betalinfo som både vanligt brev och rekbrev betalinfo beroende på hur mycket jag beställt för. Enklast är att maila och fråga, dom är snabba och trevliga...
2018-08-30, 19:44
Medlem
caecos avatar
Leverans som vanligt av mshop. Tog lite mindre än 48h från betalning till leverans.
2018-08-30, 20:25
Medlem
efter 8v ligger jag på 46ng/dl på pro oil testo E från mshop, 500mg ew. är inte det lite lågt? kan jag vara helt värdelös responder på test ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in