2018-08-20, 08:15
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Väntat 12 dagar på leverans från Mshop nu. Kontaktade Mshop som svarade att ordern postades den 2a Augusti men inget har ännu kommit. Jag väntar även på ett brev med min kontokod som skulle kommit för en vecka sedan och ett nytt kontokort i 5 dagar.
Har posten slarvat bort tre leveranser till mig eller vad är problemet? Någon som varit med om detta innan?
Hände mig också för några månader sedan, du hittar mina inlägg längre bak i tråden. Mshop funkar till 99% men ibland missar dom att skicka ut, vi är alla människor. Orkade inte ens ta upp kampen mot shop så beställde på flugsvamp istället.
2018-08-20, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Hände mig också för några månader sedan, du hittar mina inlägg längre bak i tråden. Mshop funkar till 99% men ibland missar dom att skicka ut, vi är alla människor. Orkade inte ens ta upp kampen mot shop så beställde på flugsvamp istället.

säljs det aas på flugsvamp på riktigt? Hahaha
2018-08-20, 09:51
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Förstår inte riktigt.. Om det är ett känt faktum att Mshop alltid tar sin kunds ord och ser till att kund blir nöjd vid ev. strul med post (trots att deras offentliga ställningstagande är att inte ansvara för postens slarv) genom att skicka nytt så länge kund på något vis kan styrka för Mshop att en order är lagd och betald - varför tycker du då att du inte "orkar ta upp kampen"? Vilken kamp? Det är ju ändå pengar det handlar om och om du nu är så säker på att inget utskick har gjorts pga mänskliga faktorn (dvs missa skicka) varför skickar du inte bara ett mail å påpekar? Tar max 5 minuter att knappa lite på ett tangentbord om man är långsam skrivare och halvdyslektisk så att det är något man "inte orkar" om det ens rörde sig om bara en lax, är något jag har svårt att tro på.

Mvh,

-Alfred
2018-08-20, 10:26
Bannlyst
Sen gröning till Syntholan-Technologies och SC-Pharma. Bra paketerat och helt okej leveranstid.
2018-08-21, 15:13
Medlem
Gröning till apoteksboden, snabbt och smidigt skött allting. Har precis gått på deras testo så kommer med en utvärdering på själva testot framöver.
2018-08-21, 16:09
Medlem
getbusys avatar
Hur funkar dbol 10mg från andromedica? Någon som testat och har lust att dela med sig?

Tack
2018-08-22, 00:11
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:

Nej men han kolla registret och min order-id var ett namn så han sa att (namn)-ordern postades den 2a augusti. Posten säger att mitt postnummer haft driftstörningar så dom har startat ett ärende om det nu för att lokalisera min post. Iom jag bor i kollektiv på 15 pers så står inga av våra efternamn på brevlådan och de kunde va problemet sa postkärringen men jag har ju alltid fått min post annars när jag bott här.
Men på ett brev som morsan skickade 1500kr i brev till mig så hade posten skrivit dit ”SÖK”, inringat. Detta var dock 2 månader sen då jag inte hade postproblem.

Någon som vet vad ”SÖK” inringat, innebär?
2018-08-22, 09:53
Bannlyst
Fick min leverans från Swedstore - Andromedica Testo P gick att verifiera på hemsidan!
2018-08-22, 18:29
Medlem
Är stamkund hos Swedstore vad gäller AAS och känner inget behov att byta shop.
Alltid bra paketerat, snabb leverans och potenta produkter (har inte provat allt men en del av Andromedica och Alpha Pharma där Andromedica win injekt var extremt potent).
Grönt så det smäller om det
2018-08-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Hur funkar dbol 10mg från andromedica? Någon som testat och har lust att dela med sig?

Tack

Om win inject och primo, som är svårare att tillverka, fungerar som förväntad skulle jag bli förvånad om det inte är rätt doserat med rätt preparat. Dock har jag inte testat den produkten men en hel del annat av Andromedica.
2018-08-22, 22:56
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Om win inject och primo, som är svårare att tillverka, fungerar som förväntad skulle jag bli förvånad om det inte är rätt doserat med rätt preparat. Dock har jag inte testat den produkten men en hel del annat av Andromedica.

Okok tackar 😀
2018-08-24, 15:14
Medlem
har fått hem det mesta ifrån apoteksboden i varierande mängder av olika preparat

leveransen är grön som alltid, känner ingen skillnad ifrån preppen jag redan hade i mig allt fint här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in