Citat:
Ursprungligen postat av
-KarlAlfred
Förstår inte riktigt.. Om det är ett känt faktum att Mshop alltid tar sin kunds ord och ser till att kund blir nöjd vid ev. strul med post (trots att deras offentliga ställningstagande är att inte ansvara för postens slarv) genom att skicka nytt så länge kund på något vis kan styrka för Mshop att en order är lagd och betald - varför tycker du då att du inte "orkar ta upp kampen"? Vilken kamp? Det är ju ändå pengar det handlar om och om du nu är så säker på att inget utskick har gjorts pga mänskliga faktorn (dvs missa skicka) varför skickar du inte bara ett mail å påpekar? Tar max 5 minuter att knappa lite på ett tangentbord om man är långsam skrivare och halvdyslektisk så att det är något man "inte orkar" om det ens rörde sig om bara en lax, är något jag har svårt att tro på.
Mvh,
-Alfred
Jag förstår dig men ska förklara. Jag mailade självfallet mshop. Då min gratisversion av countermail löpte ut så kände han inte igen mitt nickname men han bad om namn och adress så han skulle kolla upp med packeteraren om det blev en miss från deras sida. Jag var mitt uppe i min kur, och behövde komma igång med min blastperiod snarast, så vände mig på annat håll.
Säger inte att mshop är röda, det är de verkligen inte, något som visas gång på gång i tråden. Jag vill berömma mshop för att de faktiskt förskte lösa situationen åt mig, att jag sedan inte svarade på deras mail är en annan femma, men för min del så är det inga pengar. Det kan ju faktiskt ha skickats och kommit fel, men förmodligen har man bara missat skicka ut. Det händer ALLA shoppar, ALLA säljare, nån gång, jag hyser inget agg mot dom och kommer förmodligen handla av de under våren nästa år när jag går igång med min tredje kur.