2018-08-27, 13:27
Medlem
Hoppas rätten dömer henne till rättspsykiatrisk vård nästa gång hon hon fälls (förhoppningsvis inom en väldigt snar framtid). Hoppas även att hon förlorar umgängesrätten till sina barn då det är oerhört synd om dem.
2018-08-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nu tycker jag inte att man ska säga att man ska slå ihjäl folk, men det är en sak man ibland kan säga när man är riktigt arg, det betyder inte att det är ett verkligt hot. Terese har ju också hotat med att skära upp folk, bomba etc, men det är inget hon skulle göra i verkligheten, det är jag helt säker på, däremot är det onödigt att slänga ur sig att man ska misshandla och döda folk, det är ju inget som förbättrar vänskapen direkt.
Nåja, T ska ju faktiskt ha misshandlat M(?) på krogen, på fyllan och villan. Ungefär en 40-50 sidor bakåt i tråden. Och det var bara bonnröta att ingen blev värre skadad när huset i Jörn brann.

T är en olycka som väntar på att hända. Hon behöver vård.
2018-08-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ja, varför ska Joel ens flytta till Stockholm, han har ju torkat bord på Max i Umeå med omnejd i flera år och i mina ögon verkar det vara en samhallgrej eftersom han verkligen inte torkar bord i raketfart och absolut inte gör något annat och Samhall borde kunna fortsätta sponra hans bordstorkande här tycker man. Tror Terese är riktigt ledsen över hans flytt, men då hon inte tillåter sig känna sorg, så blir hon nog arg och hämndlysten istället. Tyvärr.
Han vill väl börja om? Komma bort. Han har ju accepterat att barnen bor i fosterfamiljer.

Enligt uppgift i tråden är ju han inte förståndshandikappad som T utan har istället något "fysiskt" handikapp.
2018-08-27, 13:33
Medlem
Tycker Terese visar starka tecken på att hon är en psykopat:

1. Hon tycker att hon är bättre än alla andra
2. Hon är en drama queen, eftersom hon startar bråk och vänder sina kompisar mot varandra
3. Hon verkar använda sig av sex/förhållanden för att få det hon vill (typ vårdnaden om barnen, det är nog det hon ska ha Joel till)
4. Hon har bristande impulskontroll och eldar och hotar när hon stöter på motgångar
2018-08-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Han vill väl börja om? Komma bort. Han har ju accepterat att barnen bor i fosterfamiljer.

Enligt uppgift i tråden är ju han inte förståndshandikappad som T utan har istället något "fysiskt" handikapp.

Han ger ett väldigt undergivet intryck och hans haltande gång mm kanske gör att man underskattar hans IQ, men jag har svårt att tro att han är rätt person att flytta till en storstad om han inte känner någon där. Det är inte lätt för en vanlig människa att börja om på nytt i vuxen ålder långt ifrån släkt och vänner och hur ska det då vara för någon som framstår som halt och lytt...? Tycker mer det tyder på att han rent av flyr ifrån Terese i så fall.
2018-08-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ja, varför ska Joel ens flytta till Stockholm, han har ju torkat bord på Max i Umeå med omnejd i flera år och i mina ögon verkar det vara en samhallgrej eftersom han verkligen inte torkar bord i raketfart och absolut inte gör något annat och Samhall borde kunna fortsätta sponra hans bordstorkande här tycker man. Tror Terese är riktigt ledsen över hans flytt, men då hon inte tillåter sig att känna sorg, så blir hon nog arg och hämndlysten istället. Tyvärr.
Terese får följa joel till stockholm
2018-08-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob

Joel ha en cpskad och svagare på en sida och en hjäna som en nio åring
2018-08-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Väl talat. Skillnaden mellan nu och då är ju att hoten numera kommer från Joels IP och kanske hans telefon/dator. Det gör mig riktigt orolig. Tessan kanske inte är den vassaste kniven i lådan men jag tror hon lärt sig mycket härifrån.

Vet vi att de nya hoten kommer från Joels IP-adress? Tycker jag läst tråden slaviskt, men kan ju alltid ha missat nått. För kommer hoten från Joels IP är det ju han eller T eftersom dom bor ihop, om inte är det ju någon annan, gissningsvis Jimmy, vars inblandning aldrig helt har gått att avföra. OT: Gud vad jag älskar den här tråden!!
2018-08-27, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958

Hej ymmij. Du har fortfarande inte förklarat varför terese blev tillsammans med joel igen? Han har ju enligt terese våldtagit henne och nått av barnen. Plus alla anklagelser om misshandel.

Hur var jimmy mot terese? Var han snäll?
2018-08-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellskottagott
Vet vi att de nya hoten kommer från Joels IP-adress? Tycker jag läst tråden slaviskt, men kan ju alltid ha missat nått. För kommer hoten från Joels IP är det ju han eller T eftersom dom bor ihop, om inte är det ju någon annan, gissningsvis Jimmy, vars inblandning aldrig helt har gått att avföra. OT: Gud vad jag älskar den här tråden!!

Om det nu är Tessan som håller på igen och hon nu bor hos Joel så är ju risken rätt stor för att hon lärt sig såpass mycket från att ha läst här att det hon åkte på senast var bland annat att det kunde spåras till henne. Om dom bor tillsammans så kan hon ju ha skrivit saker från hans telefon/dator för att ytterligare sätta honom i skiten.
En framtida FUP får bekräfta saken. Men jag hoppas att det ännu en gång går att bevisa att det är Tessan som håller på.
2018-08-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958

Joel vet väl att Tessan inte skulle flytta till Stockholm, för då får hon ju träffa barnen väldigt sällan.
2018-08-27, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellskottagott

Polisen få ju kolla joels dator mobil och kolla terese mobil ser polis ju vem skyldige är om de är Joels ip som visas expel på nån av hans saker är han den skyldige så polis få ta in sakerna och kolla anser jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in