2018-08-22, 22:51
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Men what?! Kanske det blir en spännande höst här trots allt. Lite trist att det var stiltje i tråden här ett tag, men nu jävlar har väl det kommande höstmörkret tagit tag i vår superstar "mvh" Therese "apcentera" Lindgren.
Jag är först till micron med mina popcorn och tar sedan första plats!

Nu vill vi ju veta mer här. Ska Joel flytta? vad har hänt? har han fått tag på lägenhet? Finns det några annonser ute som vi kanske att Therese söker jobb? Får hon träffa barnen nu fastän hon verkar göra nya hot mot familjehemmet? Så många frågor! Har vi tur att Therese har någon kompis som Arligheten123 som kan svara på dessa åt oss?

Ja, nu har allt startat igen. Hoppas att du får gå på fler rättegångar i Umeå.

Arlighet123 är avstängd till 18 oktober. Inte så långt borta. Får se om hon kliver in i tråden igen och förklarar hur allt hänger ihop med T och Joel. Och berättar vem som skrivit mailen.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-08-22 kl. 22:57.
2018-08-24, 09:26
Medlem
Kan inte annat än säga att jag tycker så förbaskat synd om Joel som ännu en gång ( senast i går ) blir utsatt för att skriva hotelser när det inte är han som är den skyldige. Tyvärr hanns inte med en skärmdump då hotet togs bort lika fort som det kom upp på.. Alla vet vi ju vem som är boven bakom det hela och efter att någon hade skrivit att det nog blir en polisanmälan igen och att det förmodligen blir fängelse om det fortsätter så togs alltså hotet bort.
2018-08-24, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Kan inte annat än säga att jag tycker så förbaskat synd om Joel som ännu en gång ( senast i går ) blir utsatt för att skriva hotelser när det inte är han som är den skyldige. Tyvärr hanns inte med en skärmdump då hotet togs bort lika fort som det kom upp på.. Alla vet vi ju vem som är boven bakom det hela och efter att någon hade skrivit att det nog blir en polisanmälan igen och att det förmodligen blir fängelse om det fortsätter så togs alltså hotet bort.

Joel måste väl förstå att Terese skriver hoten då de bor ihop? Undrar om hon passar på när han är på toa, duschar osv? Lever J i ett märkligt misshandelsförhållande med Terese där han blir helt undergiven hennes psykiska terror eller vad är det frågan om? 1+ 1= 2, men ändå så tar han tillbaka henne osv, då är ju något riktigt fel kan man tycka.
2018-08-24, 12:52
Medlem
Nu har Joels Instagram hackats med kommentarer på sina bilder så som "döda" och "Flyttar till Stockholm för att jobba och döda". Även hans instagram-namn har ändrats till Joeldodarochslaktar..
2018-08-24, 13:03
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowfox18
Nu har Joels Instagram hackats med kommentarer på sina bilder så som "döda" och "Flyttar till Stockholm för att jobba och döda". Även hans instagram-namn har ändrats till Joeldodarochslaktar..

Länka gärna <3
2018-08-24, 13:22
Medlem
snälla ta skärmdumpar
2018-08-24, 13:26
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowfox18

Länk? Screenshots?
2018-08-24, 13:46
Medlem
Bymyselfs avatar
Har skärmdumpat det som lagts ut på Insta, men vet inte hur jag lägger in det här 🤔..
2018-08-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Har skärmdumpat det som lagts ut på Insta, men vet inte hur jag lägger in det här 🤔..

minfil.com
2018-08-24, 14:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself

Skärmdumpar är luriga och alldeles för lätta att förfalska.
Varför kan du helt enkelt inte bara ge oss länken till instagramkontot istället?
2018-08-24, 14:24
Medlem
Här är länken, tror dock kontot är privat:
https://www.instagram.com/joeldodarochslaktar/
2018-08-24, 14:35
Medlem
Bymyselfs avatar
Nej, kontot är öppet för alla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto