Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Jag tycker inte att han beter sig som "två helt motsatta karaktärer"... vad han skrivit... svara, svara, svara, och inlägg om att ligga... kommentarer vid dykevent mm.
Jag tror att det beror lika mycket på den andra parten om den känner sig misstänksam om otrohet, att han ljuger m m. Ställer man inte några frågor blir han säkert inte hotfull.
Det kan finnas andra tecken som Du säger och jag tror att det finns relationer där kvinnan valt att lämna innan det gått längre än så.
Det är en sak att forska/läsa... hur mycket har Du varit i verkligheten...?
SD kanske har varit kontrollerande m.m. i tidigare relationer, svårt att veta. Det är viktigt (för min egen del) att kartlägga det innan korrekta slutsatser kan dras om hur relationen med LW såg ut.
Vill du veta hur ens nutid och framtid ser ut så titta på dens förflutna. Och grundläggande karaktärsdrag förändras sällan.
Ja, att SD är omogen för sin ålder blir tydligt med svara svara svara m.m. då det tydligen var någon konstig lek. Ett egoistiskt kräk är han också som bara tänker på sina egna behov.
Vet inte vad du menar med verkligheten. Har ju träffat många människor med olika livserfarenheter. Har dock inte blivit utsatt för kontrollerande och våldsbenägna personer i mitt privatliv.