Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Hon besökte äventyrsbadet med en *oakim S*öberg. Han verkar ha återvänt till Örebro ett halvår tidigare och om jag tolkar hans egna texter rätt så kan det ha berott på en separation.
Intressant. Det skulle ha varit på sensommaren 2014 ungefär. Är han en geocachevän, kollega, gammal bekant? Ursäkta min nyfikenhet. Du delar ju bara det du vill såklart. Eftersom den försvunna cachen antagligen befann sig inom någon mil, så kan ju Äventyrsbadet lätt hinnas med ändå.
Den enda orsak jag kan komma på för att ta bort loggen, är att det beror på
något som LW har skrivit, en detalj i någon bild, eller någon kommentar. Det underliga är som sagt varför den försvann just nu?
Annars beror det på att LW inte borde ha befunnit sig på den platsen, den dagen. Det skulle i sådana fall vara en verkligt specifik plats i Örebro om det slår på 9 km.
Det skulle ju vara enkelt om man visste exakt var den där cachen befann sig den 19/2.
9km cache - cache. Betyder det att cachen innan i "sviten" låg 9 km bort?
Gilgrimsson Du har säkert redan skrivit ut det, men min cache-klingon är lite rostig. Vet man koordinaterna för de andra i sviten som LW var så nöjd med?
Det var ju SD som introducerade LW för geocoachandets ädla konst. Men sedan har jag för mig att LW i sin tur fick en egen adept att lära upp. Minns någon vem det var, och när?