Citat:
Ursprungligen postat av
Traden
Har också gjort resan från C till AfS, det som lockar för många av oss är platt skatt, något som C BORDE stå för men är för jävla fega och fastlåsta i PKism för att göra. Platt skatt = mindre stat automatiskt. Sen att man ska behöva bli "högerextremist" för att man vill bevara Sverige svenskt är bara sjukt rakt igenom eftersom det borde vara en självklarhet i en nationalstat. Det VAR en självklarhet tills den här sjuka globalism och politiska korrektheten kom in i bilden.
Hejdå C! Ni saknas av ingen.
Du får gärna utveckla.
Plattskatt skulle som tidigare sagts kanske i sig inte göra någon skillnad, det flesta av svenska skatter är redan platta. Varför man röstar AfS består ju givetvis av annat, och jag ser ju att du redan är inne på det. Det homogena samhället.
Liberalism, och libertanianism skapades
av vita människor för vita människor . De svarta var aldrig en del av ekvationen.
Jag lämnar dig utanför min nästa poäng, och väljer att fokusera på den person vars twitter jag länkade till.
Egentligen var det ett svar till användaren "Tjyvas" men låt gå. Jag tror helt enkelt att många ur denna urbana klass, medelklass till överklass om de kikar på sitt umgänge. De umgås bara med svenskar, och gör bara svenska saker. De åker ut till Stockholms skärgård, där de umgås med svenskar.
Det är livet, det är så de vill att saker ska vara. De umgås inte med utlänningar, de sysslar inte med mångkultur.
Möjligt att det gått upp för vissa att mångkulturen kryper allt närmare, och därför dags att ta ställning. Vi vet alla att det handlar om att ha ett svenskt Sverige. Det är det vi älskar, det är det vi vill ha.