Citat:
Det är nog ingen som läser denna tråd som ens tror du har en aning om vad logik innebär.
Nej, jag har fortfarande inte påstått detta, trots dina närmast autistiska fantasi. Om jag nu har det, så kan du väl citera mig(om du nu ens begriper hur man använder citat-funktionen).
Svårt att svara, förklara och ge belägg för ett argument man aldrig har uttalat. Det är du som påstått man bör rösta SD för att "maximera SD's inflytande", bevisbördan ligger således fortfarande på dig.
Nej, jag har fortfarande inte påstått detta, trots dina närmast autistiska fantasi. Om jag nu har det, så kan du väl citera mig(om du nu ens begriper hur man använder citat-funktionen).
Svårt att svara, förklara och ge belägg för ett argument man aldrig har uttalat. Det är du som påstått man bör rösta SD för att "maximera SD's inflytande", bevisbördan ligger således fortfarande på dig.
Du är på riktigt utvecklingsstörd och vägrar att svara på frågor.
Vi tar det en gång till innan jag blockerar dig som det CP-skadade troll du är:
Jag menar på att om man röstar på SD så kommer man att maximera svenskars intressen i riksdagen då SD (som inte är optimala men goda nog) är det enda parti som stödjer svenskar.
Din ståndpunkt är att det är meningslöst att rösta på SD då ingen vill samverka med dem ändå och därför ska vi rösta på AfS. Mitt motargument gentemot detta är att det är ännu mindre chans att någon vill samverka med AfS så varför ska man rösta på dem? Du VÄGRAR att svara på detta och hänvisar till din egna Down's syndrom logik som ingen förutom andra mongon förstår.
Vi tar det igen för säkerhets skull:
JAG - SD kan förbättra för svenskar genom parlamentariskt inflytande. På kommunnivå har det varit så här och på riksnivå bör det också vara så.
DU - Rösta AfS då ingen vill samarbeta med SD så det är bortkastat med SD rösten.
JAG - Men om ingen vill samarbeta med SD varför skulle de då samarbeta med AfS.
DU - Logik!