Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
På tal om galning, har du något annat än halvt debila personangrepp att komma med i dina attacker på var och en som söker klarhet i vad som hände 9/11?
Ja men du tycks gång på gång missa det relevanta och slingrar dig snabbt och byter samtalsämne.
Citat:
Är du rädd att förlora din inkomstkälla som du skryter om tidigare i tråden? Hur känns det att tjäna pengar på andra människors död och lidanden? Känns det bra, Iris-T?
Jag tror du har missuppfattat mitt jobb faktiskt. Googla på vad en säkerhetsrådgivare gör så kanske du inser att mitt jobb inte går ut på att härja fritt i Mellanöstern och döda folk utan att faktiskt hålla dom vid liv. Och skrytigt har jag inte gjort utan mera påpekat att jag varit på plats i många av länderna du tror USA har gjort till parkeringsplatser tack vare 9/11. Det är lite synd att du missförstår allting som skrivs och att du bara läser mellan fel rader och ja, det känns bra att hjälpa folk som inte vill dö men som ändå behöver vara där det råder oro.
Citat:
Definiera ”logiska och enklaste förklaringar”. På mig verkar det mer som att du köper vad som helst som bekräftar dig i din ideologi och ditt yrkesval.
Absolut! Edward Current heter killen som gjort videon jag länkade till och han förklarar väldigt lugnt och pedagogiskt hur faktiskt nära byggnad 7 stod det kollapsande wtc och hur stor skada det faktiskt gjorde på ena sidan som sällan eller inte alls syns på film. Han visar även vad skillnaden är på 3 olika byggnadstyper och visar även två andra byggnader som också kollapsat pga av bränder, det ena kollapsar helt eftersom det bara är stål och det andra kollapsar delvis och det som har kollapsat är byggt av stål och det tredje, huset i London som bara var betong och som inte kollapsade alls trots den långa eldsvådan. Han visar NISTs datoranimering vid sidan av det kollapsande byggnad 7 och samkör dom båda så man enkelt kan se att det stämmer, han pausar flera gånger och visar med pilar vad han menar.
Han berättar att sprinklersystemet i byggnad 7 var utslaget och att brandmännen hade annat att göra.
Han jämför byggnads 7 kollaps med en riktig kontrollerad sprängning och han har ingen läskig musik och han försöker inte övertyga någon. Det kallar jag logiska och enkla förklaringar. Eller har han missat något relevant? Berätta gärna vad i så fall så kan vi försöka reda ut det också.
Citat:
Din iver att aggressivt försöka förlöjliga och skrämma var och en som söker klarhet i vår tids största scam, terrorattackerna 9/11 och därpå följande ”The War On Terror”, avslöjar dig, Iris-T.
Jag är ledsen att jag förlöjligade dina nyckelkällor men det får du helt enkelt ta på flashback. Och jag kan faktiskt inte påminna mig om att jag skrämt någon här, eller?
Louder than hell är en bra platta med ManOwar
Citat:
Det bör väl i så fall refereras till i NIST’s rapporter. Det enda jag har hittat är splittrade fönster högst upp i östra hörnet där man kan se himlen.
Inget mer.
Men då ser du ju i alla fall dagsljus i några fönster, det är ju ett bättre bevis än du någonsin kommit med ang din/eran teori, eller tror du CIA ställde dit starka lampor ifall någon skulle filma det hela?