Citat:
Ursprungligen postat av
Knugen37
Jag tror att Leverkusen går en jättesäsong till mötes. Unga Volland, Bailey, Brandt och Lucas Alario är alla ett år äldre och mognare samtidigt som hyperintressanta Paulinho även kommit in. Europa League kommer att vara perfekt för att spela in talanger som Kai Havertz, Heinrich, Paulinho m.fl. Det enda som talar emot är möjligtvis försvaret även om Hradecky kan bli en fullträff, lyckas man att bygga något enhetligt framför honom tror jag att man kan nå 2:a platsen, i ärlighetens namn ser man bra mycket vassare ut på pappret än Dortmund, Schalke och RBL. Vad tror ni?
Någon som har tips på någon bra sida som går igenom lagen inför säsongsstarten? Nya värvningar, nyckelspelare, laguppställningar osv.
Jag tror att Bayern vinner och sedan så gissar jag att Schalke kommer tvåa får dom nu Rudy från oss så blir dom ännu starkare.
Visst Leverkusen ser också riktigt starka ut men det är ju detta med tradition och fotboll, Dortmund måste ju bara köpa en anfallare av klass öht så har dom en märklig transferpolitik.
Det är väl ingen idé att länka sidor på tyska till dig?
Någon svensk eller engelskspråkig vet jag inte om.