2018-08-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Vilka kommer och kunna sitta kvar i Sverige om/när Stormen kommer hit , alla lär ju vara köpta på det ena el andra sättet ?
Ev Jimmy Åkesson då ?

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Sverigedemokraterna är kontrollerad opposition.

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det är min farhåga också. Man kan ju undra om JÅ var utbränd 2014 eller om han var utsatt för allvarliga hot? Det verkar som om han förändrades 2013/14.

De kanske knäppte JÅ på näsan, på grund av att han ljugit om sin skolgång?
"Ta en paus, så folket hinner glömma"
Citera
2018-08-21, 17:37
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Hur tänker du då?
Diskussioner som går in djupare i ämnet kontrollerad opposition är off-topic och skall ej föras i denna tråd.

Som jag och många andra har nämnt är deep state en global aktör och således krävs en global utrensning. Q har nämnt detta vid flera tillfällen.
Citat:
Anonymous 5 Nov 2017 - 12:44:06 AM
Citat:
Anonymous 5 Nov 2017 - 12:13:27 AM
WAIT
WAIT
WAIT

GO BACK TO THE POST ABOUT THE FAMILES THAT RUN EVERYTHING AND TRUMP TAKING ONE OUT

WAS ONE OF THEM THIS SAUDI FAMILY

SERIOUSLY

BECAUSE THAT MAKES THIS A HAPPENING

I Remember the phrasing not making sense, I was like "oh does he mean that dt took out the Clintons?" But the Clintons were on the list as remaining so I didn't know who was taken out
>>147977181
Very smart, Anon.
Disinformation is real.
Distractions are necessary.
SA is the primary, US is secondary, (Asia/EU)...
Alice & Wonderland.
Q
När det gäller Sverige och framförallt svenskarna har jag ej speciellt höga förhoppningar. Svensken är enligt min åsikt världens näst mest hjärntvättade folket i världens, stax efter japanerna. Utsikten för japanerna är dock god eftersom japans stora ekonomi gör att landet måste rensas. Sverige är för litet för att spela någon större roll.

kort sikt bör Sverige ändå vara relativt enkelt att rensa ut då vi har få men dominanta aktörer. På lång sikt är utsikten dålig då vi har förhållandevis mycket judar i landet.

Vänligen håll er till ämnet om ni skall svara på detta meddelande; utrensning av deep state i världen.
Citera
2018-08-21, 18:07
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Diskussioner som går in djupare i ämnet kontrollerad opposition är off-topic och skall ej föras i denna tråd.

Som jag och många andra har nämnt är deep state en global aktör och således krävs en global utrensning. Q har nämnt detta vid flera tillfällen.

När det gäller Sverige och framförallt svenskarna har jag ej speciellt höga förhoppningar. Svensken är enligt min åsikt världens näst mest hjärntvättade folket i världens, stax efter japanerna. Utsikten för japanerna är dock god eftersom japans stora ekonomi gör att landet måste rensas. Sverige är för litet för att spela någon större roll.

kort sikt bör Sverige ändå vara relativt enkelt att rensa ut då vi har få men dominanta aktörer. På lång sikt är utsikten dålig då vi har förhållandevis mycket judar i landet.

Vänligen håll er till ämnet om ni skall svara på detta meddelande; utrensning av deep state i världen.
Äh, vilket larv. Tråden handlar ju för fan om Q = alla konspirationsteoriers moder. Typ ALLT platsar här: "pizzagate", "birtherism" (om Obama), att klimatforskning skulle vara fejk, att månlandningarna var fejk, att vaccinationer är ett försök att förgifta människor, etc.

Och du själv tar ju upp "judeproblemet". "Deep State" är ju ett tillräckligt diffust begrepp för att kunna handla om precis vad som helst, inkl platt jord.
Citera
2018-08-21, 21:18
Medlem
Fittahoras avatar
@_ImperatorRex_ har skrivit en ny intressant tråd på Twitter som tar upp ämnet personas; alter egon.

För er som inte vet betyder person "bakom mask" och härstammar från skådespeleri. Värt att tänka på när du identifierar dig som en person (hint: du föddes som en enskild fri människa, inte som en fiktiv organisation).

Citat:
...
In his book, Jung observed how humans beings across cultures and time have used 'personas'.
3. Quote: 'a kind of mask, designed on the one hand to make a definite impression upon others, and on the other to conceal the true nature of the individual'.
...
Flooding the public square with (paid) 'actors', carefully chosen and groomed, to achieve specific objectives.

There aren't many Trump has selected.
5. Sessions is one. Cohen, as well.

Trump uses fictional personas to deceive and distract his enemies. I'm certain of it.
...
And of course, Omarosa.
Omarosa har både jag och Q-follower tidigare i tråden argumenterat för är en av Trumps brickor i spelet.

Citat:
Sessions, the hapless and incompetent AG. Cohen, turncoat. Giuliani, 'a bit past it, not quite there'.
Sessions spelar inte en karraktär i sig, utan måste vara bortkopplad så att Rod Rosenstein kan agera brandvägg, se detta inlägg.

Cohens dubbelspel har jag argumenterat för tidigare i tråden.

Citat:
Ask yourself: what damage has Omarosa actually done to Trump, WHERE IT MATTERS?

ZERO.

In fact, the tapes she released made Trump (& Gen Kelly) look GOOD.
Samma observation som jag gjorde och som var en av anledningarna till min slutsats.

Tråden i sin helhet kan läsas här: https://threadreaderapp.com/thread/1031831250032517125.html

Bonus: Som enskild fri människa kan du varken beskattas eller tvingas följa lagar (för individens bästa bör naturens lagar följas). Av den anledningen luras du att du är en person med ett organisationsnummer (i Sverige kallat personnummer). Personen är varken enskild eller fri och och kan således skattas och tvingas följa lagar.

Enskild: "som tillkommer l. tillhör l. härrör från ngn ensamt utan gemenskap med andra."
Fri: "som är i besittning av o. i full utsträckning kan utöva mänskliga (o. borgerliga) rättigheter, som icke är slav l. träl l. livegen, som råder över sig själv, som är sin egen herre"
Senast redigerad av Fittahora 2018-08-21 kl. 21:21.
Citera
2018-08-21, 23:03
Medlem
MAGA

"ALEXANDRIA, Va. (AP) — Former Trump campaign chairman Paul Manafort guilty of 8 charges; mistrial declared on 10 others.

NEW YORK (AP) — Ex-Trump attorney Cohen pleads guilty to charges, including campaign finance violations involving payoffs to women ."

Vem står på tur?
Citera
2018-08-21, 23:21
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
MAGA

"ALEXANDRIA, Va. (AP) — Former Trump campaign chairman Paul Manafort guilty of 8 charges; mistrial declared on 10 others.
Styrker snarare än bestrider vår ståndpunkt i tråden, vilket du saknar förmåga att förstå.

Citat:
Robert Mueller, särskild utredare (eng. special counsel) för rysslandsutredningen - Grey hat.
...
Paul Manafort, rådgivare trumps valkampanj - Black hat.
Citat:
Robert Mueller
Utreder officiellt trumpadministrationens kopplingar till Ryssland. Inofficiellt utreds Deep State för dessa kopplingar.
Citat:
Paul Manafort
CIA agent som infiltrerade trumps valkampanj. Avslöjades och är anhållen i väntan på åtal.

Robert Muller har utrett, åtalat och fått Deep State Paul Manafort dömd för brott. Precis som jag har förutspått skulle ske.

Källa: (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Senast redigerad av Fittahora 2018-08-21 kl. 23:24.
Citera
2018-08-21, 23:47
Medlem
Fittahoras avatar
En faktor gällande Robert Mueller som jag inte har tänkt på tidigare angående det faktum att han har varit marinkårofficer är att eden man svär är för livet. Att bryta mot eden är brottsligt. Trumpadministrationen kan ha använt detta faktum som påtryckningsmedel för att få Robert Mueller att sammarbeta.

Q #14:
Citat:
What is POTUS in control of?
...
What authority does POTUS have specifically over the Marines?
Marinkåren är presidentens egna militärstyrka och lyder således direkt under presidenten.

Citat:
What is Mueller's background? Military?
Marinkårsofficer.
Citera
2018-08-22, 00:14
Medlem
Trumps fixare erkänner brott: Agerade på uppdrag av Trump
Trumps mångåriga "fixare" Michael Cohen har gått med på en uppgörelse i rättsprocessen mot honom. Cohen erkänner sig skyldig på flera punkter bland annat till olaglig kampanjfinansiering för stora betalningar till kvinnor som påstår att de har haft en affär med Trump - för deras tystnad. Cohen uppger nu att betalningarna skett på uppdrag av Trump.

https://www.svd.se/trumps-fixare-agerade-pa-uppdrag-av-trump
Citera
2018-08-22, 00:29
Medlem
Citat:
Varför hänger du här om du kollar SVD hahahaha
Kom igen nu skärp dig ! ))

"Cohen utreds också för eventuellt brott mot amerikansk lagstiftning vad gäller valkampanjer för en betalning som gjordes till den före detta porrstjärnan som kallar sig Stormy Daniels.

President Trumps juridiske rådgivare Rudy Guiliani säger att rättegången mot Cohen inte innehåller några anklagelser mot presidenten.

Cohen har erkänt sig skyldig bland annat till att han använt kampanjmedel på ett otillåtet sätt och verkade då peka ut president Trump utan att nämna honom vid namn. Men Cohens advokat säger att Cohen vittnat under ed i domstolen om att Trump uppmande honom att begå brott."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7024478
Citera
2018-08-22, 00:52
Medlem
Fittahoras avatar
Sumer: Har du inga egna åsikter? Du klistrar ju bara in texter från fake news media.

Jag har läst dokumenten som idag har publicerats gällande Cohen och det enda han har skrivit under är ett dokument gällande skatteflykt och att han skall göra upp det självmant med IRS.

Gällande Trump och Stormy Daniels/Cohen kvarstår min ståndpunkt att det är en fälla - det har tom stärkts!

Dokumenten: https://www.lawfareblog.com/document-michael-cohen-plea-agreement
Citera
2018-08-22, 01:05
Medlem
Citat:
Sumer: Har du inga egna åsikter? Du klistrar ju bara in texter från fake news media.

Jag har läst dokumenten som idag har publicerats gällande Cohen och det enda han har skrivit under är ett dokument gällande skatteflykt och att han skall göra upp det självmant med IRS.

Gällande Trump och Stormy Daniels/Cohen kvarstår min ståndpunkt att det är en fälla - det har tom stärkts!

Dokumenten: https://www.lawfareblog.com/document-michael-cohen-plea-agreement

Min egen åsikt är att Donald Trump inte har rent mjöl i påsen.
Att "Q" kanske är någon rysk eller någon altright form av påverkansoperation.
Om den är rysk så har den politisk innebörd är det några random personer så driver dem med människor och tycker det är roligt att luras.
Citera
2018-08-22, 01:40
Medlem
Citat:
fake news media.
Ok, vad är INTE Fake News Media?
Bara Trump, Q och Fox News, i den ordningen?

Vilken agenda har de som drar till med "Fake News Media". Har ni tänkt på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in