2017-11-11, 12:07
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vill även poängtera att Trump är smart, mycket smartare än vad folk ger honom cred för.
Du vinner inte GOP-nomineringen för att sedan kamma hem ett TOKRIGGAT presidentval mot HILLARY CLINTON utan att ligga en bra bit över medelnivån intelligensmässigt. Med det sagt så har han även enormt kompetenta strateger bakom sig som hjälper till.

Påminner här om en Twitter-konversation han hade med Al-Waleed bin Talal långt innan han blev president, eller ens GOP-nominerad

Som vi alla vet är Talal nu en av de som blivit utrensade i KSA.
Kommer vi se tillbaks på alla pikar mot Hillary på samma sätt om ett år? Time will tell, men ingenting som sker nu är av en slump.

inom vilken tidsram är tanken att allt som skrivits i tråden ska ske? börjar bli otålig
Citera
2017-11-11, 12:18
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
inom vilken tidsram är tanken att allt som skrivits i tråden ska ske? börjar bli otålig

Skrev det i ett inlägg högre upp.

"Q" hintade om att utrensningen skulle börja samtidigt som DJT var utomlands och "protected on AF1 (Air Force One)." Just nu befinner han sig i Vietnam, när han kommer tillbaks till USA vet jag inte, men om allt detta nu stämmer så borde hammaren falla inom närmsta dagarna.

Att "Q" skulle mena att utrensningen sker vid ett långt senare tillfälle då DJT är på utlandsresa ser jag som rätt korkat då det ger fienden lång tid på sig att fly, dra igång en ordentligt avledningsmanöver eller vadsom.

Men, men. Vi får se!
Citera
2017-11-11, 12:22
Medlem
motarbetars avatar
Citat:

"Q" hintade om att utrensningen skulle börja samtidigt som DJT var utomlands och "protected on AF1 (Air Force One)." Just nu befinner han sig i Vietnam, när han kommer tillbaks till USA vet jag inte, men om allt detta nu stämmer så borde hammaren falla inom närmsta dagarna.

Att "Q" skulle mena att utrensningen sker vid ett långt senare tillfälle då DJT är på utlandsresa ser jag som rätt korkat då det ger fienden lång tid på sig att fly, dra igång en ordentligt avledningsmanöver eller vadsom.

Men, men. Vi får se!

aja, det lär ju ske en hel del saker under ytan nu då kan tyckas. Spännande att följa detta!
Citera
2017-11-11, 14:21
Medlem
Ambelains avatar
Citat:

Men, men. Vi får se!
ok, men om du nu ser Det som så korkat ...
Vad tycker du då om det där med att skriva ut precis Allt vad man tänker och planerar helt öppet på ett forum på internet, så att alla, vem som helst - inklusive måltavlorna - kan läsa och, som du själv skriver få "lång tid på sig att fly, dra igång en ordentlig avledningsmanöver."

Visst, jag medger att risken för att Podesta, Hillary Clinton osv brukar läsa skvallertrådar på internet är ganska så försumbar, men det är ju inte de som ens behöver läsa.
Det räcker ju med att någon i gruppen pratar bredvid mun för att allt ska ställas in ...

och dessutom .- vadå att Hillary åkt i hemlighet till Nordkorea med några atombomber i resväskan för att bara ge till dem ...
Ärligt, vad är det egentligen ni tar för troligt?

Jag minns förresten för några år sedan, hur några andra amerikanska "right wing"-konspiratationsteoretiker brukade jaga upp sig själva med - att obama minsann hade Kärnvapenbombat halva North Carolina, och sen avskedat några generaler för att han blev sur på dem för att de inte ville hjälpa till med bombningarna ...

Som "bevis" för den teorin angav de att några valar hade strandat vid stränderna där i området. =)

---

Men, för att vara lite mer seriös, så tror jag att Hillary Clinton inte ens hade kunnat bli åtalad för ens mord.
Hon är för högt uppsatt ch har allt för betydelsefulla kontakter för det.
Hon är praktiskt tagen åtalsimmun.

De har ju inte ens kunnat åtala John McCain ... och då är han ändå landets värste mutkolv mer eller mindre. och har varit i stort sett ända sedan han först kom in i politiken (ooch blev avslöjad för just att ha tagit mutor ... men det ledde aldrig till ngt åtal).
Citera
2017-11-11, 14:36
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
ok, men om du nu ser Det som så korkat ...
Vad tycker du då om det där med att skriva ut precis Allt vad man tänker och planerar helt öppet på ett forum på internet, så att alla, vem som helst - inklusive måltavlorna - kan läsa och, som du själv skriver få "lång tid på sig att fly, dra igång en ordentlig avledningsmanöver."

Föruttsatt att du tänker gripa dem inom närmsta tiden, har säkrat alla bevis och vet att de inte har någonstans att fly så spelar det knappast någon roll.

Varför skriva om det? Vem vet?
Kanske för att bygga hype och förväntan?
Kanske för att få ut en förklaring så ordet är ute, innan nyheterna hinner skriva "Hillary Clinton gripen! Trump attackerar demokratin!" eller andra lögner man nu kan tänkas ta till?
Kanske för att skicka en varning till de längre ner i kedjan?

Eller så är allt bara en stor bluff. Vi lär få veta inom den närmsta tiden.
Citera
2017-11-11, 15:29
Medlem
Om detta är sant så är det definitivt något stort på gång.

Nästan 300 sealed indictments nu!

http://yournewswire.com/mueller-sealed-indictments-pedophile-ring/
Citera
2017-11-11, 17:41
Medlem
fluffypuffys avatar
Det faktum att ”Q” verkar vara ombord på Air Force One hettar ju upp stämningen ytterligare

Konfirmeras på 4chan /pol/

Alla dessa anklagelser om sextrakasserier kommer väl lite väl lägligt i allt detta? Det är ju inte så att det är nyheter direkt.
Kanske är det för att försöka skölja bort alla kommande pedo-avslöjanden bland bruset av sexuella trakasserier?
Damage control
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-11-11 kl. 17:49.
Citera
2017-11-11, 18:17
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Det faktum att ”Q” verkar vara ombord på Air Force One hettar ju upp stämningen ytterligare

Konfirmeras på 4chan /pol/

Alla dessa anklagelser om sextrakasserier kommer väl lite väl lägligt i allt detta? Det är ju inte så att det är nyheter direkt.
Kanske är det för att försöka skölja bort alla kommande pedo-avslöjanden bland bruset av sexuella trakasserier?
Damage control

Troligtvis är det så.

Om vi utgår från att allt det här stämmer så blir iaf inte jag förvånad ifall något riktigt stort händer i nära anslutning. Exempelvis stort terrordåd, bevis på utomjordingar - nånting som kan fylla tidningarna och distrahera massorna från den största skandalen i modern historia.

Hur ska CNN och övrig liberalmedia hantera en Hillary Clinton bortförd i bojor, anklagad för landsförräderi på högsta nivå? Det går bara inte.
Citera
2017-11-11, 18:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Men jösses, det är en anonym tramspelle som smeker konspirationsteoretiker medhårs - det är allt. Allt! Det finns för tusan absolut ingenting som tyder på ens en tillstymmelse av substans i det här. Ledsen att behöva berätta det flr er som hoppats, men absolut ingenting kommer hända - detta är totalt nonsens. Skulle det vara på riktigt skulle ingen läckt ut det på det här viset - de har ju inte ens stängt flyktvägarna som i KSA...
Det är ingen statskuppsliknande aktion på gång...
Citera
2017-11-11, 18:45
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Troligtvis är det så.

Om vi utgår från att allt det här stämmer så blir iaf inte jag förvånad ifall något riktigt stort händer i nära anslutning. Exempelvis stort terrordåd, bevis på utomjordingar - nånting som kan fylla tidningarna och distrahera massorna från den största skandalen i modern historia.

Hur ska CNN och övrig liberalmedia hantera en Hillary Clinton bortförd i bojor, anklagad för landsförräderi på högsta nivå? Det går bara inte.

Lite så tänker jag med.
Hela samhället och vår s.k. ”Demokrati” är uppbyggt i takt med den här stora lögnen som genomsyrar samhället på alla nivåer.
Hur ska ljug-media kunna svara tillbaks?
Hur ska folket hållas i fortsatt kontroll?

Någon form av extrem motreaktion väntar när locket åker av.

I det här läget hoppas hela världen på att Trump ska gå till historien som mannen som förändrade världen till det bättre, och vi får hoppas att hans marines håller honom vid liv.

Tills den oundvikliga förändringen av världen verkligen sker är det viktigaste att du, jag, vi som människor tänker gott, gör gott, handlar från hjärtat och är goda människor.
Det är trots allt detta de på alla finurliga vis försöker påverka. Att göra folk till dåliga människor.
Det finns en förklaring, som vi inte ser.

”Cabin in the woods” slår mig som en metafor i sammanhanget. Kan inte sätta fingret på varför.

Goda människor är fler än dåliga i slutet av dagen, så är det bara.

Vi får se
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-11-11 kl. 18:48.
Citera
2017-11-11, 18:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
...
I det här läget hoppas hela världen på att Trump ska gå till historien som mannen som förändrade världen till det bättre, och vi får hoppas att hans marines håller honom vid liv.
...

Visst der vore underbart men ska man vara ärlig hoppas nog de flesta på att Trump går till historien ungefär som Juholt (genom att avgå och flytta till Island eller liknande avkrok..)
Citera
2017-11-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Ja, och pöbelmentaliteten har en tendens att svälja färdiga, okomplicerade förklaringspaket med hull och hår så desvärre tror jag att sådana här frälsningsmoment kommer tätare och tätare i takt med att folk fortsätter bli rädda och dumma.

Som några skrivit tidigare "för bra för att vara sant". Hur brukar det sluta när det är så?

En av förklaringarna till varför folk tror att räven Trump skulle vakta hönsen... För visst skulle han göra sig osams med de som sitter på pengarna. Det kommer hända...

Jag vet inte... inte du heller. Det är bra att folk blir rädda. Rädsla får folk att fundera. Skulle något hända i USA så sprids det i europa, fint. Om det förändrar något till det bättre så får det gärna bli krig..det är ditåt det barkar hän. Och när den tiden är kommen... då kommer inte ens svenskjäveln att gömma sig längre. Många går och bär på ett hat idag, många känner sig förbittrade, maktlösa och deprimerade. En gnista behövs. Många känner inte igen sig själva.. dom har blivit något dom för 10 år sedan trodde var omöjligt.
Senast redigerad av dykaren- 2017-11-11 kl. 19:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in