Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Skrev det i ett inlägg högre upp.
"Q" hintade om att utrensningen skulle börja samtidigt som DJT var utomlands och "protected on AF1 (Air Force One)." Just nu befinner han sig i Vietnam, när han kommer tillbaks till USA vet jag inte, men om allt detta nu stämmer så borde hammaren falla inom närmsta dagarna.
Att "Q" skulle mena att utrensningen sker vid ett långt senare tillfälle då DJT är på utlandsresa ser jag som rätt korkat då det ger fienden lång tid på sig att fly, dra igång en ordentligt avledningsmanöver eller vadsom.
Men, men. Vi får se!

ok, men om du nu ser Det som så korkat ...
Vad tycker du då om det där med att skriva ut precis Allt vad man tänker och planerar helt öppet på ett forum på internet, så att alla, vem som helst - inklusive måltavlorna - kan läsa och, som du själv skriver få "
lång tid på sig att fly, dra igång en ordentlig avledningsmanöver."
Visst, jag medger att risken för att Podesta, Hillary Clinton osv brukar läsa skvallertrådar på internet är ganska så försumbar, men det är ju inte de som ens behöver läsa.
Det räcker ju med att någon i gruppen pratar bredvid mun för att allt ska ställas in ...
och dessutom .- vadå att Hillary åkt i hemlighet till Nordkorea med några atombomber i resväskan för att bara ge till dem ...
Ärligt, vad är det egentligen ni tar för troligt?
Jag minns förresten för några år sedan, hur några andra amerikanska "right wing"-konspiratationsteoretiker brukade jaga upp sig själva med - att obama minsann hade Kärnvapenbombat halva North Carolina, och sen avskedat några generaler för att han blev sur på dem för att de inte ville hjälpa till med bombningarna ...
Som "bevis" för den teorin angav de att några valar hade strandat vid stränderna där i området. =)
---
Men, för att vara lite mer seriös, så tror jag att Hillary Clinton inte ens hade kunnat bli åtalad för ens mord.
Hon är för högt uppsatt ch har allt för betydelsefulla kontakter för det.
Hon är praktiskt tagen åtalsimmun.
De har ju inte ens kunnat åtala John McCain ... och då är han ändå landets värste mutkolv mer eller mindre. och har varit i stort sett ända sedan han först kom in i politiken (ooch blev avslöjad för just att ha tagit mutor ... men det ledde aldrig till ngt åtal).