2018-08-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Han väljer bort lyx i standardmått för fångvård iom flytten.
Som jag skrev så hade Madsen trivts bättre på en skabbig madrass på golvet.

Diskussionen handlar öht inte om inredning från mitt håll utan snarare att han INTE kommer anpassa sig som citat handlar om. Don.t är ute och snedseglar som vanligt.
PM kommer åka på stryk.

Fortsättningsvis kommer PM klättra efter väggarna av tristess utifrån sin personlighet.
Han har klartgjort att han klarar max tre dagar borta från hangaren och han har då ändå försökt fantisera bort tiden och planera kommande projekt och nya idéer.
Han ränner omgående till verkstan så fort han landat på flygplatsen.

Hans iver att byta lokal i flera månader är ett starkt tecken på boredom. Snart landar han på nästa ställe men tristessen kan han aldrig fly från.
Ju mer specialintressen, ju svårare lär det vara att komma till ro eftersom han aldrig kommer till annat än ett planeringsstadie; han kommer aldrig kunna iscensätta sina påhitt.
PM är praktiskt lagd, han vill testa IRL.

Precis exakt så! Så han kommer må fruktansvärt dåligt av självömkan när han inser att han kommer stanna i fängelset i evigheters evigheter. Hans bräckliga självförtroende, baserat på en falsk självbild kommer bita honom rejält i baken. Det är ett mycket bra straff för honom.

Låter jag skadeglad? Ja, måste erkänna att jag känner lite så nu för det vidriga han gjorde mot Kim Wall kan aldrig återbetalas och han ska lida minst lika mycket som hon gjorde pga sina sjuka lustars skull för några timmars perversiteter. Det är inte ens mätbart vad han själv gjorde, det hon upplevde sina sista timmar i livet! Tycker det är ett alldeles utmärkt straff han har fått.

PM kommer aldrig nånsin kunna betala tillbaks det han gjorde mot KW och hennes anhöriga och vänner och därför ska han sitta i fängelse livet ut. Sen får han väl må dåligt, vem bryr sig?
Citera
2018-08-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Det blir mer sånt nu framöver, mycket här och mycket nu. Tror inte han kommer fixa(orka) det, nånting kommer att hända.

Naturligtvis!
Citera
2018-08-20, 22:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Precis exakt så! Så han kommer må fruktansvärt dåligt av självömkan när han inser att han kommer stanna i fängelset i evigheters evigheter. Hans bräckliga självförtroende, baserat på en falsk självbild kommer bita honom rejält i baken. Det är ett mycket bra straff för honom.

Låter jag skadeglad? Ja, måste erkänna att jag känner lite så nu för det vidriga han gjorde mot Kim Wall kan aldrig återbetalas och han ska lida minst lika mycket som hon gjorde pga sina sjuka lustars skull för några timmars perversiteter. Det är inte ens mätbart vad han själv gjorde, det hon upplevde sina sista timmar i livet! Tycker det är ett alldeles utmärkt straff han har fått.

PM kommer aldrig nånsin kunna betala tillbaks det han gjorde mot KW och hennes anhöriga och vänner och därför ska han sitta i fängelse livet ut. Sen får han väl må dåligt, vem bryr sig?
Han jobbar hårt på relationsfronten just nu. Hahahahaha.
Han har lyckats lura en kvinnlig fångvaktare men hon duger nog inte eftersom han söker nya pennevenner.

ÄLSKAR detta för det visar hur jävla manipulativ han är inom fängelseväggarna. Ju mer sånt, ju mindre bra för riskbedömningar.
Keep up the good work, jailbird!
Citera
2018-08-20, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Den här "lyxen" är nog ändå inget PM kan uppskatta, då känslan av kontroll berövas honom i fängelsemiljö. Han framstår inte direkt som en Ed Kemper-typ, som mer eller mindre överlämnade sig själv till polisen, efter mordet på sin hemska Mamma. Hur flådig en fängelsemiljö än må vara så tror jag inte det är något PM fäster någon särskild vikt vid.

Förövrigt är den här intervjun med Kemper sevärd, om livet som seriemördare; https://www.youtube.com/watch?v=tTnEY8y-p7M

Jag tillhör den skalan som tror Madsen kommer klara fängelsemiljön. Han accepterade domen så med andra ord gick han med på att stanna innanför murarna frivilligt. Han vill bara inte sitta på obestämd tid. Livstid och förvaring är det han sagt att han helst vill slippa därför överklagar han endast strafftiden.

Penna, kuvert, frimärken(som pennevennerna får betala) och tillgång till besökslägenheterna och ligga med alla världens konstiga kvinnor 47 timmar i månaden så har han nog det "rätt bra" .

Tack, jag ska lyssna på youtubelänken.
Citera
2018-08-20, 22:38
Medlem
Citat:
Han jobbar hårt på relationsfronten just nu. Hahahahaha.
Han har lyckats lura en kvinnlig fångvaktare men hon duger nog inte eftersom han söker nya pennevenner.

ÄLSKAR detta för det visar hur jävla manipulativ han är inom fängelseväggarna. Ju mer sånt, ju mindre bra för riskbedömningar.
Keep up the good work, jailbird!

Tycker det är ytterst sorgligt att såna som jobbar med den här typen av klientel - trots utbildning i ämnet och i riskbedömning - ÄNDÅ låter sig luras av falska locktoner. Helt makalöst!
Citera
2018-08-20, 22:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Tycker det är ytterst sorgligt att såna som jobbar med den här typen av klientel - trots utbildning i ämnet och i riskbedömning - ÄNDÅ låter sig luras av falska locktoner. Helt makalöst!
Jo förvisso. Hur pantad kan man vara?
Men det ger konsekvenser för honom i framtiden vilket jag bejublar.
Han jobbar stenhårt i samma riktning som hans RPU pekar ---> översexuell, pervers jävel som manipulerar även en som är utbildad.

Hohohohoho!
Senast redigerad av develi 2018-08-20 kl. 22:45.
Citera
2018-08-20, 22:47
Medlem
Citat:
Jo förvisso. Hur pantad kan man vara?
Men det ger konsekvenser för honom i framtiden vilket jag bejublar.
Han jobbar stenhårt i samma riktning som hans RPU pekar ---> översexuell, pervers jävel som manipulerar även en som är utbildad.

Hohohohoho!

Vem tänker du på just nu? Hans advokat ?
Citera
2018-08-20, 22:47
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Jag tillhör den skalan som tror Madsen kommer klara fängelsemiljön. Han accepterade domen så med andra ord gick han med på att stanna innanför murarna frivilligt. Han vill bara inte sitta på obestämd tid. Livstid och förvaring är det han sagt att han helst vill slippa därför överklagar han endast strafftiden.

Penna, kuvert, frimärken(som pennevennerna får betala) och tillgång till besökslägenheterna och ligga med alla världens konstiga kvinnor 47 timmar i månaden så har han nog det "rätt bra" .

Ja, givetvis kommer han klara det. Det finns ingen möjlighet för honom att agera på sina fantasier, men hur väl han än beter sig i en fängelsemiljö, kommer han ändå utgöra en fara för kvinnor den dagen han släpps fri. Därav bör han sitta på obestämd tid, för alltid enligt min mening.
Citera
2018-08-20, 22:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Vem tänker du på just nu? Hans advokat ?
Varenda kvinnligt väsen borde ha en säkerhetszon större än vid en testraketsuppskjutning.
Citera
2018-08-20, 22:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t

Han accepterade domen? Gick med på att stanna frivilligt? Hahahahahaha.

Citera
2018-08-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, givetvis kommer han klara det. Det finns ingen möjlighet för honom att agera på sina fantasier, men hur väl han än beter sig i en fängelsemiljö, kommer han ändå utgöra en fara för kvinnor den dagen han släpps fri. Därav bör han sitta på obestämd tid, för alltid enligt min mening.

"Ingen möjlighet att agera på sina fantasier"? Han kan nog få sina autoerektioner genom att tänka tillbaks på sitt vidriga brott. Eller: "bra karl reder sig själv, tar saken i egna händer och drar en slutsats".
Citera
2018-08-20, 23:06
Medlem
develis avatar
Nån som har tillgång till plus?
Citat:
Ekstra Bladet har mødtes med kvinden, der fortæller om sin relation til Peter Madsen og sine tanker i et stort interview. Det kan du læse her:
Kvindelig fængselsbetjent om flirt med Madsen: - Jeg ved ikke, om det udvikler sig.
https://ekstrabladet.dk/plus/krimi/kvindelig-faengselsbetjent-om-flirt-med-madsen-jeg-ved-ikke-om-det-udvikler-sig/7273634
Lite via BT:
Citat:
I et interview til avisen fortæller den anonyme kvinde, der er i 40’erne, at hun begyndte at opsøge Peter Madsen, når der var tid i løbet af arbejdsdagen. I døren til hans celle kunne de to snakke, og de var hurtigt på bølgelængde, lyder beskrivelsen.

Hun opsøgte kontakten, selv om hun vidste, det kunne koste hende jobbet.

»Det er selvfølgelig forkert. Det må jeg ikke. Men det gjorde vi så. Mere er der ikke i det. Jeg ved ikke, om det udvikler sig mere. Det kan jeg ikke sige 100 procent,« siger hun til Ekstra Bladet.
https://www.bt.dk/krimi/medie-faengselsansat-fritstillet-for-taet-forhold-til-peter-madsen
Senast redigerad av develi 2018-08-20 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in