Citat:
Han väljer bort lyx i standardmått för fångvård iom flytten.
Som jag skrev så hade Madsen trivts bättre på en skabbig madrass på golvet.
Diskussionen handlar öht inte om inredning från mitt håll utan snarare att han INTE kommer anpassa sig som citat handlar om. Don.t är ute och snedseglar som vanligt.
PM kommer åka på stryk.
Fortsättningsvis kommer PM klättra efter väggarna av tristess utifrån sin personlighet.
Han har klartgjort att han klarar max tre dagar borta från hangaren och han har då ändå försökt fantisera bort tiden och planera kommande projekt och nya idéer.
Han ränner omgående till verkstan så fort han landat på flygplatsen.
Hans iver att byta lokal i flera månader är ett starkt tecken på boredom. Snart landar han på nästa ställe men tristessen kan han aldrig fly från.
Ju mer specialintressen, ju svårare lär det vara att komma till ro eftersom han aldrig kommer till annat än ett planeringsstadie; han kommer aldrig kunna iscensätta sina påhitt.
PM är praktiskt lagd, han vill testa IRL.
Som jag skrev så hade Madsen trivts bättre på en skabbig madrass på golvet.
Diskussionen handlar öht inte om inredning från mitt håll utan snarare att han INTE kommer anpassa sig som citat handlar om. Don.t är ute och snedseglar som vanligt.
PM kommer åka på stryk.
Fortsättningsvis kommer PM klättra efter väggarna av tristess utifrån sin personlighet.
Han har klartgjort att han klarar max tre dagar borta från hangaren och han har då ändå försökt fantisera bort tiden och planera kommande projekt och nya idéer.
Han ränner omgående till verkstan så fort han landat på flygplatsen.
Hans iver att byta lokal i flera månader är ett starkt tecken på boredom. Snart landar han på nästa ställe men tristessen kan han aldrig fly från.
Ju mer specialintressen, ju svårare lär det vara att komma till ro eftersom han aldrig kommer till annat än ett planeringsstadie; han kommer aldrig kunna iscensätta sina påhitt.
PM är praktiskt lagd, han vill testa IRL.
Precis exakt så! Så han kommer må fruktansvärt dåligt av självömkan när han inser att han kommer stanna i fängelset i evigheters evigheter. Hans bräckliga självförtroende, baserat på en falsk självbild kommer bita honom rejält i baken. Det är ett mycket bra straff för honom.
Låter jag skadeglad? Ja, måste erkänna att jag känner lite så nu för det vidriga han gjorde mot Kim Wall kan aldrig återbetalas och han ska lida minst lika mycket som hon gjorde pga sina sjuka lustars skull för några timmars perversiteter. Det är inte ens mätbart vad han själv gjorde, det hon upplevde sina sista timmar i livet! Tycker det är ett alldeles utmärkt straff han har fått.
PM kommer aldrig nånsin kunna betala tillbaks det han gjorde mot KW och hennes anhöriga och vänner och därför ska han sitta i fängelse livet ut. Sen får han väl må dåligt, vem bryr sig?
?