Citat:
Ursprungligen postat av
Indico
Han valde i så fall målet som även andra tycker är hans bästa och hamnar som #1 på typ alla topplistor.
Nu var du ändå lite desperat i ditt Zlatan-hat.
Det målet är nog hans mest överskattade mål. Det blev ju framröstat som det bästa målet (eller nominerat, minns inte om det vann). Även fast det fanns mål som kom bara någon vecka senare som var både snyggare och bättre (från andra spelare).
Jag är inte en hatisk person. Fast om jag skulle hata något så är det töntar som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Matchen spelades klockan 13 och jag gissar att Ed Sheerans konsert inte startade riktigt så tidigt. Zlatan hade nog tid att se på matchen innan mötet med Sheeran.
Lika väntat att terribilis griper efter halmstrån i sin Zlatan-kritik som att Galaxy skulle vara urkassa utan svensken på plan. Men i brist på något annat att kritisera blir man väl lätt desperat nog att börja fabricera citat och komma med knasiga påståenden.
Jag förmodar att du fortsatt saknar källa för det du presenterar som fakta. Om inte får du gärna länka till citatet/videon du nämnde.
Jag presenterar ingenting som fakta ditt jävla stolpskott.
Jag såg en intervju med honom i mainstream media för någon vecka sedan. Inget jag tänker leta upp. Finns absolut ingen anledning för mig att göra det heller.
Jag skiter väl egentligen i vilket av sina mål han gillar mest. Eller vad han tycker om det och i synnerhet varför han gillar det målet så mycket. Allt handlar om honom och att han skulle bevisa för England att han var bra nog.
Men jag förväntar mig inte att ni hjärndöda fanboys fattar någonting ändå. Ni slickar Zlatans röv oavsett vad han säger eller gör ändå.