Citat:
Ursprungligen postat av
LongTerm90
Man blir destruktiv och cynisk. Tillslut har man liksom ingen ork längre. Utan de blir ”Fuck off” för minsta lilla för man vet hur de är.
Jag skulle säga att det är en bra utveckling. Det tämjer mannens styrka (inte för att män är svaga men för att kvinnor behöver bli mer normala). Nästa gång du känner att hon är utvecklingsstörd på att föra en konversation så sula iväg en verbal salva och kalla henne för riktigt kränkande saker så ska du se att de lever i vanföreställningen att de inte kan bli dissade. De är så radikalt cp-skadade att det är först när du kränker dem som de tar fram sin ordentliga skrivförmåga och blir aktiva. Annars tycks de vara i nåt apatiskt cp-läge.
En kvinna odlar en preferens för dem män som hon från början inte hade en preferens för men som hon blev dissad av. Då får hennes ego rejält med spö och måste därför bevisa sig god för dessa. Cp-skadat det också.
Jag utgår alltid att hon har telefonen i handen och svarar hon inte när jag skriver trevligt så spottar jag henne verbalt i ansiktet. Genast tar de antingen bort matchningen eller så känner de sig nödgade att svara mig och det är då jag trasslar in dem i mitt fina nät. Från att ha kallat dem för horkvinna, hoppas du brinner instängd, apatiska halvapa, värdelösa hora/kärring, utvecklingsstörd osv kan det mycket väl hända att de suger min kuk några dagar senare. Och vi pratar här vuxna kvinnor. Jag dejtar 25 till 47.