Citat:
Ursprungligen postat av
Jack.Cates
Det är för att du är i skitlandet Sverige. Här är det extremt. Åk till andra länder, du kommer att bli kung mannen. USA, UK, Östeuropa, Balkan, Italien, Brasilien osv. Snackade igår med en polare som precis varit ute i lite olika länder. Han visade alla sin matchningar från Tinder och Badoo-appen. Helt sjukt fina brudar som vill träffas direkt. Jag lovar dig.
Vi är i helt fel land mannen. Det har blivit bättre med Tinder, men vi är inte där än. Som du skriver, många äldre tjejer och singelmorsor som vill ha en. I andra länder hittar du 20-åringar som ser skitbra ut lätt.
Du är inte introvert. Du är bara skadad som alla oss andra som kommer från Sverige. Detta landet är skit. Finns inget bra kvar nästan. Prova bo lite utomlands som Brasilien t.ex. Du blir extrovert på några månader.
Alltså.. Jag kan få brudar på tinder, (har mest en sex kompis nu så, och letar en till) men jag märkte när jag var i Tyskland att brudarna var mer öppna där..
Sverige är bra, men det är lite stelt fan ibland..
Brasilien lär man få ligga mest i eller andra mer öppna länder så!
Samtidigt lackar jag till när jag hör idiot killar kalla tjejer för "horor" osv! Dom är vackra kvinnor! ❤️
Sen är många promiskuösa, men det är fint det med. Samtidigt vissa killars fel som pratar och skriver nedsättande åt damerna kanske..
Dom ska få hugga på killar utan att bli kallade "horor" i skolan eller annat som äldre på arbetsplatser och så vidare. Fel på samhället som gör att vissa tjejer blir för stängda och rädda med när det finns störda idioter som våldtar vissa och skapar rädsla för vanliga snälla män när det kanske gäller att nån vill ses på allmän plats först osv, vilket iof är smart så.. Men det är elaka idioters fel att tjejer får svårare att lita på andra helt enkelt.. Hmm. Roligare om det vart öppet och tillit, utan våldtäktsmän och annat skit/drägg/avskum som existerade och förstörde för oss riktiga män som respekterar & älskar kvinnor.
Iallafall.. Jag lär testa dra utomlands till typ Brasilien nångång. Lär få napp direkt sen.
Samtidigt funkar det här med, men det är fan fler män på kvinnor osv.. Hade inte vart fel att bott i ett land med fler kvinnor än män alltså..
Samtidigt är det bättre att dra ut på krogen/nattklubb eller dagtid och jaga än appar, men bra att testa lite olika så.
Happy "hunting".
PS. Vart lite off topic, men jag vet inte varför Sverige är lite stelt jämfört med endel andra länder så.. Mer än att jag kan hålla med lite..