Citat:
Ursprungligen postat av
Milton-E
Det här är den politik som SD står för och bedriver:
*Fördubblad kvotflyktinginvandring.
*"Öppen svenskhet" = inga etniska svenskar existerar.
*Positivare inställning till arbetskraftsinvandring (sedan åtminstone 2017).
*Ingen aktiv återvandringspolitik.
*Homoadoptioner.
*Pro-HBTQ.
*Med i en EU-vänlig partigrupp.
*Otydlig vad gäller NATO.
Det är så långt ifrån AfS det går att komma.
Rättelse:
*Kvotflyktingar står för kanske en procent av alla som kommer hit från utomstående länder, och då är det folk som inte bara kommer från Mellanöstern och Afrika, och det är inte bara män.
Det är en rättvis flyktingmottagning om vi nu ska ha en. Det är också ett strategiskt val för att övertyga människor att det inte är flyktingar vi är emot utan endast massinvandringen, samhällskollaps och folkutbytning. Det stavar rationellt tänkande och politisk manöver.
*De flesta som värnar om nationens utveckling är positiv till arbetskraftsinvandring. Hur tror du Sverige fixade ekonomin efter kriget? Till och med Koreanerna är positiva till arbetskraftsinvandring. Sverige är för övrigt i stort behov av arbetskraft... rätt arbetskraft.
Ditt politiska resonemang borde för övrigt jämföras med Idi Amin, ja du hörde mig rätt, jag jämför dig och dina ekonompolitiska planer med det värsta som Afrika hade att erbjuda.
*AfS "återvandringspolitik" består av att skrika "ut med packet", men när de ska fylla ut detta med ord på pappret så översätts det till "kriminella, och de som har fuskat sig in". Ungefär exakt samma sak som SD, minus realistisk självinsikt och sunt förnuft.

Men jag antar att ni går igång på det.
*Pro HBTQ helt klart, det är de flesta funtade människor. Pride är perverst, motsägande och vänster-kapat helt klart, men homosexualitet i övrigt borde respekteras. För övrigt så har partiet en väldigt konservativ värdegrund gällande familjer, jag skulle också kunna vara för homoadoption, men då vill jag först ha konkreta bevisa från oberoende psykologer att barnet inte far illa eller påverkas oerhört psykiskt negativt av det.
*De är med i en EU skeptisk grupp som inte har begått politisk självmord med diverse åsikter och uttalanden. Det måste vara svårt för dig att acceptera att de inte satte sig ihop med Ataka... Det stavas legitimitet.
*De är otydliga med NATO eftersom det är en kluven och främst icke aktuell fråga. De förespråkar mest en nordisk försvarsallians eftersom Sverige inte kan stå på egna ben. Viktigast av allt är att höja försvaret, allians eller inte. De är mest otydliga i frågan för att polariseringen är inte värt frågan.
Öppen svenskhet tänker jag inte ens gå in på eftersom det redan finns 300 trådar över detta, men det var minst sagt SDs smartaste politiska drag.
Det är helt sjukt hur inskränkta ni verkar vara, riktiga bondtölpar som saknar all form till kritiskt tänkande.
"UT MED PACKET!!" jaja... vi får väl se hur långt ni kommer.