Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-18, 09:36
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fick du inget svar tillbaka eller?

Dött efter något meddelande, trots att jag matchat mef henne två ggr.
Citera
2018-08-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fick aldrig chansen. Lite synd, för hennes utseende var verkligen av den typen jag gillar.

Du har extrema krav. Verkligen kul för dig att kunna ha det.

Fan, vad nyfiken jag blev. Vad är det ni pratar om? /Gammelgubbensomintelängrehängermedisvängarna
Citera
2018-08-18, 11:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fan, vad nyfiken jag blev. Vad är det ni pratar om? /Gammelgubbensomintelängrehängermedisvängarna

Äh vi kanske matchar med samma tjej - en av dem jag tidigare i somras länkade i tråden.
Citera
2018-08-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theowl
Ja!! Ellerhur! Alltså han ljuger!?!
Han skrev ett sms nu ikväll och babblade om.att.han inte fattar vad jag menade! Att han
Bara startar om mobilen ofta för den låser sig???

KAN det vara så att han inte är på tinder, att det ändå är gpsen??

Samtidigt så tycker man att han borde ringa och vilja förklara sig om han kände sig påhoppad! Det skulle då jag.vllja iallfall! Det känns ju inte direkt bättre eftet.ddt här svaret ..

Tar tillbaks det jag sa om att det är han och du. Kommit fram nu att han är en tomte.
Dra ett streck över detta och gå vidare, tråkigt men det måste göras. Du kommer inte bli lycklig av den här snubben. Det du gör nu är att försöka hitta förklaringar, om han var helt oskyldig varför svarade han som han gjorde? Det går inte ihop. Jättestöriga svar tycker jag personligen. Låter sååååååå påhittat panik in the moment typ av svar.
Citera
2018-08-18, 12:53
Medlem
Pescasss avatar
Ärligt, vad har hänt med tinder appen? Förut fick jag alltid några 100matchningar per vecka och nuförtiden får jag ett par stycken. Är inte ens roligt att använda appen längre
Citera
2018-08-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Ärligt, vad har hänt med tinder appen? Förut fick jag alltid några 100matchningar per vecka och nuförtiden får jag ett par stycken. Är inte ens roligt att använda appen längre

Har lite samma dilemma.
Vettifan va som hänt..

Provade köra en boost nu. Fick 2 halvdana matches som jag inte ens kan minnas jag högerswipat.

Förut när jag haft boost. Typ ett år sedanz kunde jag få 50-70st på en kväll.

Nu heeeelt dött alltså.
Citera
2018-08-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Har lite samma dilemma.
Vettifan va som hänt..

Provade köra en boost nu. Fick 2 halvdana matches som jag inte ens kan minnas jag högerswipat.

Förut när jag haft boost. Typ ett år sedanz kunde jag få 50-70st på en kväll.

Nu heeeelt dött alltså.

Här kommer iaf en förklaring.

"Jag har stängt av mina aviseringar, sorry haha missat detta"

En annan potentiell förklaring. Tjejer har börjat inse att det är sjukt. Att det spårat ur. Dom "hittar inget seriöst", så dom har bara appen men använder den knappt längre. Jag har lite brudar på snap som jag chattat upp via FB istället, trevligt det.
Bästa är utländska tjejer som "behöver en tur runt staden". Sagt det förr, säger det igen.
Dom är villiga att ses utan krångel.
Citera
2018-08-18, 19:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Snart är det kanske så illa att folk blir glada av en porrbot
Du har inte "kört slut" på ett område?
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatley
Angående avstånd, vet du varför det står två olika avstånd beroende på om man ser bilden eller öppnat bion? Köpte även plus en månad för att svepa i min hemstad och då skiljde det sig typ 8 mil mellan dessa två angivelser. Minns inte vilket, men ena talet var ofta kring 22 mil, så det är ju högre än man kan välja som range.
Låter skumt. Ingen aning.
Citera
2018-08-18, 19:38
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Här kommer iaf en förklaring.

"Jag har stängt av mina aviseringar, sorry haha missat detta"

En annan potentiell förklaring. Tjejer har börjat inse att det är sjukt. Att det spårat ur. Dom "hittar inget seriöst", så dom har bara appen men använder den knappt längre. Jag har lite brudar på snap som jag chattat upp via FB istället, trevligt det.
Bästa är utländska tjejer som "behöver en tur runt staden". Sagt det förr, säger det igen.
Dom är villiga att ses utan krångel.

Men är det där det sitter för dem som inte lyckas? Den här snabbmatsinställningen till Tinder…där är ju folk som lyckats både bli sambo och gifta sig med någon de träffat via appen. Det här att man jagar matches istället för förhållande. Det kanske ska vara lite "krångel" att hitta en partner.

Det låter helt otroligt att ha 70 matches på en kväll som du LongT och så blir det nada av det.

Verkar ju sitta många där med missbrukarmentalitet/bakgrund också…sprit knark och matches blandat. Håller med Burkmat…är ju inte appens fel att folk beter sig konstigt.

Lösningen skulle kanske vara att ta bort alla gratisfunktioner…det är kanske ditåt Tinder jobbar.
Senast redigerad av Honeyvoice 2018-08-18 kl. 20:07.
Citera
2018-08-18, 23:03
Medlem
U22s avatar
Är det normalt att bli dissad 4 gånger i rad?

Jag laddade ner Tinder-appen för ett tag sen och jag får matchningar titt som tätt. Problemet är bara den att jag har lyckats få 4 stycken dejter via appen, och alla dessa har skitit sig.

Såhär kunde en av mina tinderdejter se ut:

Jag bestämmer träff med tjejen, oftast nånstans i stan. Och vi går och sätter oss på ett kafé och jag bjuder henne på kaffe. Jag har på mig fina kläder vid alla möten, och parfymerar mig även.
Jag märker nästan direkt att tjejen jag träffar är ointresserad på sättet hon pratar - ger korta svar, ställer inga följdfrågor osv. Jag försöker dock göra det bästa av situationen, så jag pratar på ändå. Och det är inga ointressanta saker jag pratar om, utan mest om saker som vi pratat om på tinder och liknande.
Men till slut kommer tjejerna på en ursäkt till att de vill gå hem. Typ att de inte mår så bra eller liknande.

Dejterna varade aldrig mer än en timme.

Jag förstår bara inte varför det skiter sig för min del? Visserligen har jag 5 kilo övervikt, som förmodligen inte syns på bild, men vafan liksom, det är väl inte därför? Kan någon hjälpa mig förstå vad som kan tänkas göra tjejerna besvikna när vi väl träffas, efter att ha haft underbara konversationer på tinder?
Citera
2018-08-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Jag laddade ner Tinder-appen för ett tag sen och jag får matchningar titt som tätt. Problemet är bara den att jag har lyckats få 4 stycken dejter via appen, och alla dessa har skitit sig.

Jag bestämmer träff med tjejen, oftast nånstans i stan. Och vi går och sätter oss på ett kafé och jag bjuder henne på kaffe. Jag har på mig fina kläder vid alla möten, och parfymerar mig även.
Jag märker nästan direkt att tjejen jag träffar är ointresserad på sättet hon pratar - ger korta svar, ställer inga följdfrågor osv. Jag försöker dock göra det bästa av situationen, så jag pratar på ändå. Och det är inga ointressanta saker jag pratar om, utan mest om saker som vi pratat om på tinder och liknande.
Men till slut kommer tjejerna på en ursäkt till att de vill gå hem. Typ att de inte mår så bra eller liknande.

Jag förstår bara inte varför det skiter sig för min del? Visserligen har jag 5 kilo övervikt, som förmodligen inte syns på bild, men vafan liksom, det är väl inte därför? Kan någon hjälpa mig förstå vad som kan tänkas göra tjejerna besvikna när vi väl träffas, efter att ha haft underbara konversationer på tinder?
Kemi. Det är inte något personligt eller något nödvändigtvis fel på dig men som kvinna passerar man hundratals om inte tusentals män som inte väcker någon attraktion. Fortsätt i motvind och en dag kommer en tjej som upplever dig som något extra. Jag tror att många av oss försöker lite ändå eftersom en hel del män vittnar om att de träffat tjejer som plötsligt lägger ner (analys jag som kvinna gör är att de killarna träffat tjejer med lågt intresse som tröttnat på att det inte väckts något mer). Ta det inte personligt.
Citera
2018-08-18, 23:12
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22

Vad säger tjejerna när du frågar dem?
En viktig faktor för att kunna ge dig ett bra svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in