Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Hets är det när nazister från NMR står och skränar "Ut med packet" på AfS valmöte.
Vänstern har hetsat mot högermänniskor i årtionden. Vi ser inte högermänniskor våldta och misshandla vänstermänniskor på daglig basis.
Invandrare springer runt på skolor är högljudda, pratar om "zvennehåror", vi ser inte svenskar springa runt och misshandla invandrare.
Du som invandrare har alla möjligheter i världen i Sverige, om du hamnar i kriminalitet, våldtar flickor eller misshandlar svenskar är det inte på något sätt "samhällets fel", det är ditt eget ansvar.
Det finns ingen direkt korrelation mellan villkor och reaktion. Ifall det hade funnits hade alla fattigpensionärer varit runt och våldtagit och rånat. Utan detta är ett förekommande problem bland just invandrargrupper från Afrika och Mellanöstern. Vilket ställe dem än bosätter sig i, spelar ingen roll om det är Frankrike, Tyskland, Sverige, Norge, Finland, Storbritannien osv och de utgör en betydande del utav befolkningen i området så skapar dessa människor
exakt samma samhällen på vilken plats dem än åker till, hög arbetslöshet, kriminalitet, gatubrottslighet, sexualbrottslighet, droghandel osv osv, alltså jag börjar
nästan tro att det är något genetiskt i det.
Du som liberal borde väl ändå anse att detta har med eget ansvar att göra med?
Om vi hade placerat 20 000 japaner under samma villkor som vi placerar 20 000 Afrikaner på. Tror du dessa 2 grupper hade haft samma reaktion och utfall utifrån situationen som tilldelades dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Det har jag inte alls påstått. Jag skrev att utanförskap kan leda till etniskt hat. Unga etniska svenskar skulle säkert reagera på samma sätt.
Det var ett skämt över att du skrev att ifall man hetsar mot invandrare kommer dem misshandla dig.
Det kan jag garantera inte skulle inträffa.