Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Tror du gemene man vet om att den där näsan sitter på ashkenazijude? Vad MSM skriver är oväsentligt i det långa loppet, det borde alla som följt debatten sen SDs intåg i Riksdagen ha insett.

Den har karikatyriserats sedan 30-talet så även de som inte känner till det kommer fort bli varse. Men hur många som känner till det är ovesäntligt. Det är den omogna och uppenbara antisemitidka handlingen som är viktigt att belysa här. Hu ska de i en debatt försvara detta? Alla judar har för det första stora näsor och alla är definitivt inte onda lobbyister.

Hur seriöst hade du tolkat ett parti som hade gått omkring och klistrat tex negerläppar? Eller hur seriöst tycker du feminister som hatar vita män är?
Citera
2018-08-13, 19:56
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Ännu ett bevis på att AfS är kontrollerad opposition, Hagwall används för att skapa publicitet åt partiet, säpoagent confirmed. Nu bara en tidsfråga innan vår kära arga blatte publicerar ett klipp om hur AfS vill deportera alla judar

Du är helt ute och cyklar.

Afs är det enda parti vi har idag som inte kontrolleras av kroknäsorna. #BackaHagwall!
Citera
2018-08-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Lögnpressen kommer naturligtvis inte rapportera om detta, för då skulle AFS få gratisreklam som skulle nå ut till de som ännu inte vaknat.

Dessutom har det under dagen hållits åtskilliga redaktionsmöten mellan de olika Bonnier ägda medierna och annan lögnpress hur de skall hantera frågan. (((Ägarna))) vill inte lyfta (((frågan))), då kanske )))folket((( skulle få reda på sanningen i en del obekväma frågor, vilket skulle få Arnstad att brista ut - Det var så det började på 30-talet och vi hade haft en ny kristallnatt!

Ägt rum just idag? Blev intresserad nu, har du nån mer information?
Citera
2018-08-13, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Du kommer tillåta fortsatt svenskt folkmord för du inte anser att dina och Martins åsikter är i paritet i just denna fråga? Ynkligt.

Hurvida en uns, eller en stor del, av mina åsikter är i paritet med en som glider omkring på stan och klistrar judisa karikatyrnäsor som en 14-årig skejtare skiter jag fullständigt i just nu. Jag är inte ensam om det.

Du och andra anhängare fortsätter på riktigt påskynda detta folkmord däremot. Hade Afs skött detta snyggt så skulle de kumnat växa och göra den skillnad i samhället som behövdes. Det tror jag på riktigt. Men tyvärr så kommer få ta dem på allvar nu. Bra gjort. Verkligen.
Citera
2018-08-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Hurvida en uns, eller en stor del, av mina åsikter är i paritet med en som glider omkring på stan och klistrar judisa karikatyrnäsor som en 14-årig skejtare skiter jag fullständigt i just nu. Jag är inte ensam om det.

Du och andra anhängare fortsätter på riktigt påskynda detta folkmord däremot. Hade Afs skött detta snyggt så skulle de kumnat växa och göra den skillnad i samhället som behövdes. Det tror jag på riktigt. Men tyvärr så kommer få ta dem på allvar nu. Bra gjort. Verkligen.
Utveckla.
Citera
2018-08-13, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ägt rum just idag? Blev intresserad nu, har du nån mer information?

Jag tror vi får nöja oss med det tills vidare.
Citera
2018-08-13, 20:11
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Den har karikatyriserats sedan 30-talet så även de som inte känner till det kommer fort bli varse. Men hur många som känner till det är ovesäntligt. Det är den omogna och uppenbara antisemitidka handlingen som är viktigt att belysa här. Hu ska de i en debatt försvara detta? Alla judar har för det första stora näsor och alla är definitivt inte onda lobbyister.

Hur seriöst hade du tolkat ett parti som hade gått omkring och klistrat tex negerläppar? Eller hur seriöst tycker du feminister som hatar vita män är?

Det är helt klart fel taktik att attackera judiska lobbyister, men var det tanken? Som jag skrev innan så handlar detta om förbjuden satir. Tydligen är vissa grupper privilegierade mot satir. Nej jag syftar inte på Norrmän i detta fallet.

Antisemitism heter det varje gång du attackerar en semit verbalt så bara lägg ner det snacket.

Storm i ett vattenglas är vad detta är, något som jag hoppas AFS partiledning förstår.
Citera
2018-08-13, 20:11
Avslutad
Citat:
Utveckla.

Ni var så nära att bygga upp når stort. Att bli tagna på allvar. Att fler och fler började få upp ögonen för eran hårda men välbehövliga retorik. Men ni föll på målsnöret. Nu är det mesta bortkastat.

Det betyder att denna välbehövliga retorik och möjlighet för folk i allmänhet att välja ett spår som eventuellt hade räddat Sverige nu inte på något sätt kommer bli möjligt. Afs är efter detta helt chanslösa att överhuvudtaget göra någonting konstruktivt i Sverige. Du sitter på det tåget, som står stilla, och vägrar kliva av.

Fattar du nu? Eller ska jag torka dig i arselet också?!
Senast redigerad av barfotalasse 2018-08-13 kl. 20:17.
Citera
2018-08-13, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Det är helt klart fel taktik att attackera judiska lobbyister, men var det tanken? Som jag skrev innan så handlar detta om förbjuden satir. Tydligen är vissa grupper privilegierade mot satir. Nej jag syftar inte på Norrmän i detta fallet.

Antisemitism heter det varje gång du attackerar en semit verbalt så bara lägg ner det snacket.

Storm i ett vattenglas är vad detta är, något som jag hoppas AFS partiledning förstår.

Så fort Afs skulle bli något som kan liknas vid ett etablerat parti i medienes så skulle detta grävas fram direkt och de flesta tilltänkta nya sympatisörerna skulle ta avstånd direkt.

Detta var oerhört onödigt, patetiskt och kan jämföras med feministernas desperata hat mot vita män.
Citera
2018-08-13, 20:17
Medlem
Citat:
Jag började i ärlighetens namn gilla Afs och Kasselstrand mer och mer. Jag gillade deras sakliga retorik, att de var rätt fram och faktabaserade argument. Det blev fullständigt bortblåst efter detta. Tyvärr. Oerhört klantigt. De hade allt att vimma.

Så nej, nya "kärnväljare" får ni nog leta efter i framtiden.

"Jag ser Sverige stora problem och jag var nyfiken på SD, men sedan uppkom järnrörsskandalen. Det blev fullständigt bortblåst efter detta. Svenskarna håller på att bli minoritet, men skandalen var så klantig att jag omöjligen kan rösta på SD".

Jag har brutalt svårt att ta dig på allvar. Du känns bara som en i mängden av alla dessa "jag tänkte rösta, men inte efter detta", som man dessutom har sett väldigt många gånger tidigare i samband med SDs alla skandaler. Men när SD begår skandaler (och många) så är det HELT ok, eller hur?
Citera
2018-08-13, 20:19
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Så fort Afs skulle bli något som kan liknas vid ett etablerat parti i medienes så skulle detta grävas fram direkt och de flesta tilltänkta nya sympatisörerna skulle ta avstånd direkt.

Detta var oerhört onödigt, patetiskt och kan jämföras med feministernas desperata hat mot vita män.

Jag backar inte handlingen, utan bara den oproportionerligt stora snackisen det blivit på flashback om händelsen.
Citera
2018-08-13, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ni var så nära att bygga upp når stort. Att bli tagna på allvar. Att fler och fler började få upp ögonen för eran hårda men välbehövliga retorik. Men ni föll på målsnöret. Nu är det mesta bortkastat.

Det betyder att denna välbehövliga retorik och möjlighet för folk i allmänhet att välja ett spår som eventuellt hade räddat Sverige nu inte på något sätt kommer bli möjligt. Afs är efter detta helt chanslösa att överhuvudtaget göra någonting konstruktivt i Sverige. Du sitter på det tåget och vägrar kliva av.

Fattar du nu? Eller ska jag torka dig i arselet också?!

Vad tycker personalen på ditt gruppboende att du blivit så brysk i tonen.
Så som jag och många andra upplever det så är AFS-vinnare ut i fingerspetsarna, ett tåg utan bromsar! Första anhalt riksdagen, slutmål: Ett Vitt Rymdimperium men innan så skall Bullerbynationalismen stakas fram!

https://twitter.com/KettilsMead/status/1028882130556936192
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in