Citat:
Ursprungligen postat av
TraXzman
Haha, kolla kommentarerna. Carbonara-elitisterna är verkligen överallt och spyr ut sitt hat mot alla som inte gör en "äkta" Carbonara på "deras" sätt. Detta sättet att göra en Carbonaro på har de snappat upp på någon halvusel krog i Rom varav de tror sig vara experter efter detta. Din kycklingcarbonara ser däremot väldigt god ut. Ska nog göra en sån imorgon men ska lägga till ketchup och tomatpure vilken jag anser krävs för att Carbonaran ska bli god.
Men vad vet jag, jag kanske är lite biased i denna fråga då jag kallas för tomatmannen av mina vänner

Detta grundar sig i att jag förra sommaren bestämde mig för att gå på en tomatdiet under en vecka. Detta eftersom jag ville göra en stor cleaning av kroppen. Så jag gick en vecka där jag bara åt tomater och drack vatten. I alla fall så hade jag inte berättat detta för mina polare men sista kvällen satt vi och spelade tv-spel hos mig och jag råkade glömma spola så min polare såg min skit som var helt röd då jag bara ätit rött. Så efter det blev jag tomatmannen.