2018-08-16, 21:04
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Snygg helgardering. Är du en van Stryktipsare?

Att kalla sig själv för konservativ och samtidigt heja på "öppen svenskhet" är nutidens roligaste paradox.

Jag vet att Sverige är svenskarnas land, det är inget man behöver repetera. Öppen svenskhet betyder bara att invandrare som kommer hit och anpassar sig helt till vår kultur, dvs. assimileras, förtjänar att vara "svenskar". Bättre att slå mot de bidragsberoende och kriminella, inte vanliga hederliga medborgare.
Citera
2018-08-16, 21:12
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Jag vet att Sverige är svenskarnas land, det är inget man behöver repetera. Öppen svenskhet betyder bara att invandrare som kommer hit och anpassar sig helt till vår kultur, dvs. assimileras, förtjänar att vara "svenskar". Bättre att slå mot de bidragsberoende och kriminella, inte vanliga hederliga medborgare.

Bara de assimilerar sig så är 50 miljoner välkomna...

Typ.
Citera
2018-08-16, 21:28
Medlem
NaZdravis avatar
Jag tillhör de fega detta valet. Det blir SD. Nästa val blir det AfS troligtvis, om de finns kvar.
Citera
2018-08-16, 21:50
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Jag tillhör de fega detta valet. Det blir SD. Nästa val blir det AfS troligtvis, om de finns kvar.
Varför? SD kommer bli stora ändå. Afs är framtiden, det är oerhört viktigt att de kommer in i år och inte slösar bort fyra år utanför riksdagen fram till 2022.
Citera
2018-08-16, 21:51
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Varför? SD kommer bli stora ändå. Afs är framtiden, det är oerhört viktigt att de kommer in i år och inte slösar bort fyra år utanför riksdagen fram till 2022.
För att jag är Sverigedemokrat och även medlem i partiet.
Här görs inget i en handvändning!
Varför inte avvakta och se hur AfS tar sig under kommande år?
Citera
2018-08-16, 21:59
Medlem
praeles avatar
Citat:
Afs är oerhört mycket mer kompetenta än SD's företrädare, kommer Afs in i riksdagen kommer de att köra över nollorna i sjuklövern och på så sätt få ännu fler väljare. SD låter sig bli hunsas av vänstermedier trots 20-25 procent av rösterna, de har helt enkelt fel strategi.
Citera
2018-08-16, 22:05
Medlem
Kemiske Alis avatar
Afs är det enda alternativet, SD har kapitulerat för globalisterna.
Citera
2018-08-16, 22:05
Medlem
Citat:

Nu är jag inte medlem i SD men jag tycker det ser riktigt jävla illa ut hur dom andra sju partierna behandlar och mobbar Åkesson och då framförallt i debatterna.

Som jag ser det så skulle det enbart vara positivt för SD och Åkesson om AfS kom in i riksdagen.
Citera
2018-08-16, 22:06
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Afs är oerhört mycket mer kompetenta än SD's företrädare, kommer Afs in i riksdagen kommer de att köra över nollorna i sjuklövern och på så sätt få ännu fler väljare. SD låter sig bli hunsas av vänstermedier trots 20-25 procent av rösterna, de har helt enkelt fel strategi.
Jag gillar AfS. Kanske 2022 som sagt.
Citera
2018-08-16, 22:09
Medlem
praeles avatar
Citat:
Jag gillar AfS. Kanske 2022 som sagt.
Nej, NU! Om alla tänker som du går vi miste om 4 år då AfS gör kaos av sjuklövern i riskdagen. När de gör det kommer ännu fler rösta på dem, samtidigt som SD blir mer normaliserade då Afs kommer framstå som det nya hemska rasistpartiet.

SD har bevisats sig vara alldeles för mesiga mot sjuklövern och medierna.
Citera
2018-08-16, 22:16
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Nej, NU! Om alla tänker som du går vi miste om 4 år då AfS gör kaos av sjuklövern i riskdagen. När de gör det kommer ännu fler rösta på dem, samtidigt som SD blir mer normaliserade då Afs kommer framstå som det nya hemska rasistpartiet.

SD har bevisats sig vara alldeles för mesiga mot sjuklövern och medierna.
Nu tänker jag rösta V bara för att du hetsar.
Den som flyr har inget val!
Fri invandring, allt åt alla!
Citera
2018-08-16, 22:18
Medlem
praeles avatar
Citat:
Nu tänker jag rösta V bara för att du hetsar.
Den som flyr har inget val!
Fri invandring, allt åt alla!
Eller varför inte rösta på SD: "Vi kommer inte komma tillbaka till Bullerbyn, vi kommer inte komma tillbaka till ett Sverige där alla är blonda och blåögda och det är inte heller önskvärt och det är inte viktigt"

https://www.youtube.com/watch?v=DxzWx_JlfNU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in