2018-08-14, 22:08
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
En miljon negrer och araber är dock ett sjujävla sänke för vilket civiliserat land som helst.
Det räcker nog inte idag.
Sverige har 2018 25% andel med utländsk bakgrund. Dvs 2,5 miljoner totalt.
Citera
2018-08-14, 22:15
Medlem
loqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tycker ärligt detta med judenäsor som exempel var rätt sjukt:
(FB) Arabisk tjej konfronterar AFS politiker på tunnelbanan. (ändrad rubrik)

Splittringen verkar rört denna fråga också:

Ett svenskt parti som har den Israeliska flaggan på sin valvaka, eller samarbetar med (tydligt pro-judiska) Expo, samt har många andra kopplingar till Israel och judar tycker jag är "rätt sjukt".
Citera
2018-08-14, 22:19
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Efter att ha sett AFS tal från Sergels Torg nu i helgen så gör det mig än mer säker på min SD-röst.

De står alltså på fullt allvar och gapar om ett "etniskt homogent Sverige" Samt deras nummer tio på riksdagslistan Martin Hagwall springer runt och klistrar upp klistermärken föreställande judenäsor kopierad direkt från en tysk antijudisk propaganda Affisdch. Det ska bli så sknt när valresultatet rullar in och AFS hamnar en bra bit under 1% Skitparti är vad det är.

Dessutom såäär deras politik alldeles för högervriden på det ekonomiska området.

Ni måste ju se att detta är ND 2.0. Till stor del bestående av utkastade Sverigedemokrater, och 2010 var det ND wsom det tokpropagerades av här på FB av samma folk. 2014 var det SvP. Tack men nej tack till dessa partier.
Fan vilken stor cuck och tönt du är, vad är det för fel med ett etniskt homogent Sverige? Är du helt tappad? Du är inte bättre än vänsterpacket.

Jag tänker rösta AfS, SD är inte vad det en gång var. AfS KOMMER växa om SD.
Citera
2018-08-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Du menar att om AfS hade bildats ett år innan valet så hade en röst på partiet varit mindre bortkastad...?

Nej ditt mongo, läste du ens vad jag skrev?
SD bildades 22 år innan dom kom in i riksdagen.
Citera
2018-08-14, 22:26
Medlem
Ozmeisters avatar
Har följt Kasselstrand iom Den kokta grodan. Fick bilden av ett parti helt i linje med mina värderingar. Ett seriösare SD, ett mörkblått SD med akademisk tyngd.

Sen kom deras valrörelse...

Jag förstår att de måste väcka uppmärksamhet osv, men när de körde på med sitt burkatrams blev jag så jävla besviken. Vad fan är detta för spex? Sen när en vuxen företrädare sätter upp klistermärken, klistermärken?! Innebörden med ljugnäsan skiter jag i, men att sätter upp klistermärken efter att man fyllt 15 är fan sinnessjukt.

Vet inte vad jag ska rösta på. MED om de hade haft en chans på riksdagen och en mindre okarismatisk ledare. Hittar det partiet en bra ansikte utåt har de goda chanser!
Citera
2018-08-14, 22:33
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozmeister
Har följt Kasselstrand iom Den kokta grodan. Fick bilden av ett parti helt i linje med mina värderingar. Ett seriösare SD, ett mörkblått SD med akademisk tyngd.

Jag förstår att de måste väcka uppmärksamhet osv, men när de körde på med sitt burkatrams blev jag så jävla besviken. Vad fan är detta för spex? Sen när en vuxen företrädare sätter upp klistermärken, klistermärken?! Innebörden med ljugnäsan skiter jag i, men att sätter upp klistermärken efter att man fyllt 15 är fan sinnessjukt.

Vet inte vad jag ska rösta på. MED om de hade haft en chans på riksdagen och en mindre okarismatisk ledare. Hittar det partiet en bra ansikte utåt har de goda chanser!
Utseende är onekligen viktigare än klistermärken. Bra att du är trygg i vad du upplever som bra för Sverige. Om Stefan sminkar bort groggnäsan så är jag säker på att du blir nöjd.

Hur gör vi med Paula Bieler? Ett ansikte bara en judisk mor kan älska.
Senast redigerad av DirtyBertie 2018-08-14 kl. 22:37.
Citera
2018-08-14, 22:38
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vergatario
SD bildades 22 år innan dom kom in i riksdagen.
och på vilket sätt understödjer det argumentet att en röst på AfS är bortkastad? Hade alla resonerat på det sättet, så skulle inga nya partier någonsin tagit plats i riksdagen, ditt inavlade vänsterblivna autist.
Citera
2018-08-14, 22:46
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Utseende är onekligen viktigare än klistermärken. Bra att du är trygg i vad du upplever som bra för Sverige. Om Stefan sminkar bort groggnäsan så är jag säker på att du blir nöjd.

Hur gör vi med Paula Bieler? Ett ansikte bara en judisk mor kan älska.
Jag vill tro att estetiken delvis speglar sinnet/ambitionen. Det är såklart inte allt.

Bielerplanen löper väl på enligt plan vad jag förstått? SD är inte ett alternativ för den här flashbackaren.
Citera
2018-08-14, 23:03
Medlem
Uzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Det räcker nog inte idag.
Sverige har 2018 25% andel med utländsk bakgrund. Dvs 2,5 miljoner totalt.

Tänk på att ungefär 13 procentenheter av den där andelen utgör finnar och skandinaver.
Så år 2018 är det något 12% som är neger, dvs 1,2 miljoner totalt.
Citera
2018-08-14, 23:08
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uzor
Tänk på att ungefär 13 procentenheter av den där andelen utgör finnar och skandinaver.
Så år 2018 är det något 12% som är neger, dvs 1,2 miljoner totalt.
2019 kan vi exportera dessa tillförande mörka individer till Israel. Mellanösterns enda demokrati. Må ni om detta frodas.
Citera
2018-08-14, 23:08
Medlem
WhiteWalkers avatar
Solklart AfS av en jävla massa anledningar, men framförallt för att folk måste hem. Även om SD hypotetiskt får 51% och egen majoritet efter valet så ser jag inte hur deras politik skulle rädda detta land. Det är dags att sätta hårt mot hårt.

Utöver återvandring så ser jag tjänstemannaansvar och riksrätt som de viktigaste punkter. Dessa jävla förrädare till politiker ska inte komma undan med Transportgate, Dan Eliasson, upplopp, våldtäktsepidemin som man vägrar ens erkänna finns osv osv.

Vi behöver folk som säger ifrån på riktigt när personer som Annika Strandhäll säger att vården belastas av den åldrande svenska befolkningen och inte av de 1.5 miljoner invandrare som vällt in de senaste åren. Så satans trött på genus, kulturmarxism, PK osv osv.

Citat:

Skitsamma att de är inspirerade av Trumps valkampanj och gör allt de kan för att synas. De ger dem i alla fall en chans att komma in. Att personer som Kasselstrand och Jeff Ahl får debattera mot övriga topp-politiker på bästa sändningstid är det absolut viktigaste enligt mig just nu. Det gäller att få med sig folket och jag är övertygade om att många kommer hålla med dem om de får en chans att nå ut.

De har ju i övrigt en jävligt imponerande riksdagslista för ett parti längst ute på högerkanten som det fortfarande är stigmatiserat att ens stödja i de flesta sociala kretsarna, som dessutom inte startades förrän i år. Vid lite närmare eftertanke så är det en imponerande lista överlag.
Citera
2018-08-14, 23:10
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:

Som sagt. Västra Frölunda brinner, Trollhättan brinner, Uppsala brinner, Sverige brinner...och du hänger upp dig på ett klistermärke.
Snälla! Rösta inte på AFS! Lova mig det! Rösta på fortsatt desktruktion av det svenska samhället för någon satte upp ett litet klistermärke på tunnelbanan.

Du verkar dessutom inte besitta fundamental grundläggande humor.

Fienden vinns med direkt verbala knockouter via torgmöten, utan några som helst ångest om att stöta sig med någon, utan någon som helst rädsla att kränka någon...samt med humor.
Det var så Trump vanna folket och det är så AFS kommer komma in i Riksdagen.

AFS inledande "Ni invandrare som skall återvandra vänligen gå till gate..."
Det är humor på högsta nivån och kan man inte se det humoristiska i det bör man deporteras.

Deras tal på sina torgmöten är till 110% seriösa.

Hahnes tal om vår annalkande minoritetsstatus som folk är det bästa jag hört på årtionden.
Kasseltrands seriösa tal om vad AFS står för och deras långsiktiga mål är statsmannamässigt.

Men lova mig! Rösta inte på AFS! Din gråa tråkmåns.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2018-08-14 kl. 23:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in