Citat:
Ursprungligen postat av
Ozmeister
Har följt Kasselstrand iom Den kokta grodan. Fick bilden av ett parti helt i linje med mina värderingar. Ett seriösare SD, ett mörkblått SD med akademisk tyngd.
Sen kom deras valrörelse...
Jag förstår att de måste väcka uppmärksamhet osv, men när de körde på med sitt burkatrams blev jag så jävla besviken. Vad fan är detta för spex? Sen när en vuxen företrädare sätter upp klistermärken, klistermärken?! Innebörden med ljugnäsan skiter jag i, men att sätter upp klistermärken efter att man fyllt 15 är fan sinnessjukt.
Vet inte vad jag ska rösta på. MED om de hade haft en chans på riksdagen och en mindre okarismatisk ledare. Hittar det partiet en bra ansikte utåt har de goda chanser!
Som sagt. Västra Frölunda brinner, Trollhättan brinner, Uppsala brinner, Sverige brinner...och du hänger upp dig på ett klistermärke.
Snälla! Rösta inte på AFS! Lova mig det! Rösta på fortsatt desktruktion av det svenska samhället för någon satte upp ett litet klistermärke på tunnelbanan.
Du verkar dessutom inte besitta fundamental grundläggande humor.
Fienden vinns med direkt verbala knockouter via torgmöten, utan några som helst ångest om att stöta sig med någon, utan någon som helst rädsla att kränka någon...
samt med humor.
Det var så Trump vanna folket och det är så AFS kommer komma in i Riksdagen.
AFS inledande "Ni invandrare som skall återvandra vänligen gå till gate..."
Det är humor på högsta nivån och kan man inte se det humoristiska i det bör man deporteras.
Deras tal på sina torgmöten är till 110% seriösa.
Hahnes tal om vår annalkande minoritetsstatus som folk är det bästa jag hört på årtionden.
Kasseltrands seriösa tal om vad AFS står för och deras långsiktiga mål är statsmannamässigt.
Men lova mig! Rösta inte på AFS! Din gråa tråkmåns.