Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Hur är det irrelevant? Vi utgår från våra upplevelser då det är vad vi kan utgå från i såna här sammanhang. Du utgår också från din upplevelse, även om du inte kan förstå det själv. Bara för att något är på ett visst sätt på papper betyder det inte att det är så i realiteten. Tror man det är man drabbad av den så kallade mentala härdsmältan. Se verkligheten, inte vad som står på pränt för fan!
Ni så kallade antifeminister här är så välklädda i era offerkoftor att ni verkar sakna förankring till verkligheten. Ni letar efter nålar i en höstack för att hitta anledningar till att tycka synd om er själva och anklaga kvinnor i allmänhet för detta.
Men fortsätt för all del..
Jag känner att du har fel.
Jag befinner mig för övrigt utanför det område man kallar Sverige, men inom området som kallas Europa. Här skakar man på huvudet åt mitt födelseland.
Det är min upplevelse, just nu.
I mitt liv har jag besökt ett antal länder. Fler än hälften av jordens administrativa indelningar.
Ni så kallade feminister är helt enkelt de mest galna nötter jag någonsin mött. Då har jag ändå mött rätt galna människor.
Vet inte vilken höstack du pratar om, det är inte ett dugg synd om mig.