2018-08-13, 23:47
Medlem
hieroboams avatar
Fegt av grabben att inte våga säga vad han står för. Han representerar verkligen den tvättäkta svensken som sätter upp passivt aggressiva lappar.
Citera
2018-08-13, 23:47
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Det är modigt av en ung kvinna att konfrontera en okänd man på tunnelbanan, särskilt om personen ifråga verkar störd på något sätt, som Hagwall onekligen gav intryck av att vara. Hon kunde ju inte veta om han skulle dra kniv i nästa ögonblick.

Att oprovocerat trakassera svenskar på tunnelbanan är inte modigt. Det är troligtvis brottsligt.
Citera
2018-08-13, 23:48
Avstängd
FranzXavierWernzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Absolut. Såtillvida att du inte kan bevisa motsatsen eller att Hagwall erkänner så är anklagelserna meningslösa. Dessutom handlar detta om ljugnäsor som symboliserar giriga politiker!

Fast jag hävdade inte att han klistrade näsor. Han tog upp det själv i ett idiotiskt drag och framstår själv som en jävla dåre på tåget.

Inte nog med det sabbar han för alla sina hårtarbetande partikamrater.
Citera
2018-08-13, 23:49
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Eller möjligen drogpåverkad.

Han ser inte ut att vara drogpåverkad. Men samtidigt säger hon på Facebook: "Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva [...]" Hur demokratiskt är DET? Hon ska få säga och göra vad hon vill och den som inte håller med henne ska få lida pin.
Citera
2018-08-13, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Nej, men att klistra judenäsor på valaffischer är det. Blir inte bättre om det är en riksdagspolitiker.

Det framkommer inte i filmen, hon filmar inte självaste brottet. Så araben för falsk anklagar en hederlig för Svensk för något. Sådan är araben falsk och ond till 100%. Glöm inte vad Arabern är trojaner. Endst av Syrierna som kom 2015 hade korrekta asylskäl resten var ekonomiska lyckosökare som kom till Sverige för att tära sönder vår välfärd.. Vårt land är under ockupation.
Citera
2018-08-13, 23:50
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Fast jag hävdade inte att han klistrade näsor. Han tog upp det själv i ett idiotiskt drag och framstår själv som en jävla dåre på tåget.

Inte nog med det sabbar han för alla sina hårtarbetande partikamrater.

Kan du visa mig tidsstämpeln där han säger sig ha klistrat upp näsor? Såvitt jag kan se besvarar han en fråga från blattehoran om vad vederbörande klistermärken refererar.
Citera
2018-08-13, 23:52
Avstängd
FranzXavierWernzs avatar
Citat:
Kan du visa mig tidsstämpeln där han säger sig ha klistrat upp näsor? Såvitt jag kan se besvarar han en fråga från blattehoran om vad vederbörande klistermärken refererar.

Läser du fel eller?

Ta och läs en gång till innan din nästa replik.
Citera
2018-08-13, 23:52
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han ser inte ut att vara drogpåverkad. Men samtidigt säger hon på Facebook: "Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva [...]" Hur demokratiskt är DET? Hon ska få säga och göra vad hon vill och den som inte håller med henne ska få lida pin.

Han uttrycker sig väldigt underligt. "Väljer att inleda en dialog med mig". Han pratar som Terminator, som någon påpekade tidigare.

Att tjejen blir upprörd är däremot bara mänskligt.
Citera
2018-08-13, 23:53
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Såna där memes är varför högern aldrig kommer att få ett fotfäste i politiken, de är bara oseriösa nördar online och helt hopplösa med strategiskt tänkande. De är inte seriösa och "enlightar" inte någon genom att klistra näsor på tåg. Hade de menat allvar hade de riktat ljuset på Israels Talpiot program. Den här nazisten i klippet är lågt hängande frukt som kan glömma något inflytande i svensk politik. Han är en 4chan nörd.

Eller så ser man det som provocerande humor? Varför inte klistra fast en neger med stor kuk? asiat som äter en rispuff? en vit svensk man som ligger helt rosa framför solen?
Citera
2018-08-13, 23:55
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Man får göra motstånd, det är lyder ju vacker yttrandefrihet och demokrati här.
"vinner" nazzarna, haha, alltså nazister är en ofarlig grupp att det är nästan tramsigt att tro att nazzarna ska bedriva ut folk ur sverige likt hitlers tid, jag har MYCKET svårt att se att nazism skulle bli ett seriöst hot här. Kolla, vi hade 800 NMR mfl(!) i göteborg på landets största demonstration, varav säkert mindre än hälften bedriver seriös antisemtisk agenda. Vad fan har hänt med 2000 IS-sympatisörer som vi har i Sverige? Vi kan väl börja där lixom, det jag menar är att det finns andra problem som kräver mer uppmärksamhet

Extremhögern växer väl så det knakar. Bara härinne ser jag var och varannan rasse skriva segervissa kommentarer om att sverige kommer förändras den 10 september. I långa loppet vill ju nassarna ha ut alternativt spärra in alla oliktänkande eller de med (enligt dem)fel hudfärg.

Det må kosta att en rasse, nasse blir av med jobbet. Kunde faktiskt inte bry mej mindre.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Att oprovocerat trakassera svenskar på tunnelbanan är inte modigt. Det är troligtvis brottsligt.

Trams. Det var faktiskt Hagwall som inledde samtalet genom att fråga om hon visste vad näsan betydde.
Citera
Bannlyst
Citat:
Han uttrycker sig väldigt underligt. "Väljer att inleda en dialog med mig". Han pratar som Terminator, som någon påpekade tidigare.

Att tjejen blir upprörd är däremot bara mänskligt.
Ja det är en väldigt skum och otäck approach som ser mindre mänsklig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in