2018-08-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Afs är inte seriösa. Det började bra. Mem nu är de bara pinsamma.

Jag trodde också att de skulle ta en annan riktning men beteendet i denna video ser jag absolut inget fel på.
Citera
2018-08-13, 23:42
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Skitsnack. Näsan är kopierad från en judekarikatyr som förekommer också här på Flashback. På nassesajten som säljer den står det "Ljugnäsa med en rejäl krok."

Kan inte missförstås om man inte är imbecill.

"Ljugnäsa". Där har du klinchen. Inte för att du kan bevisa att han satt upp någonting, eller ens ge ett exempel på något han satt upp, men ändå.
Citera
2018-08-13, 23:43
Avstängd
FranzXavierWernzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Nej du, han säger att det handlar om en "viss typ av person".

Bevis att det var en "le happy merchant"-näsa? Nä, trodde väl det.

Vi pratar om näsorna som klistrades på Moderaternas valaffischer.

https://nyheteridag.se/riksdagskandidat-for-afs-satter-antisemitiskt-klistermarke-pa-pendeltaget-en-nasa-som-ar-valdigt-typ isk-for-en-viss-typ-av-manniskor/

Eller menar du att någon går runt och klistrar Pinochio näsa på affischer?
Citera
2018-08-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Börjar lukta klassiskt sabotage av det här, skumt av kvinnan att skriva en wall of text på facebook bara för en konfrontation i verkligheten. Dessutom får ingen normal människa psykbryt helt random på främlingar på ett pendeltåg såvida personen är 1. En betalad sabotör 2. Sämsta dagen i sitt liv eller 3. Diagnos av något grövre slag. Men fortfarande, nazisten var ju helt rubbad i klippet, betedde sig som en psykopat. Han kunde ha använt en lämpligare approach än att framstå som en som precis ska spraya ner hela tåget.

Bara en helt vanlig dödsknarkarnazist. Så stereotypt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Gör det du. Vi är så många ändå.

Ni är ju inte ens nära riksdagsgränsen så lite självinsikt och förmåga att locka nya röster är högst väsentligt för afs.
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Vi snackar inte Linda, 12, som säger ifrån mot dumma skinnskallar på bussen. Här snackar vi en Fatima, 26, islamist och vänsterfeminist, som vill sätta dit en svensk man för ingenting. Seriöst, vilken jävla verklighet lever du i där en normalfuntad svensk man tittar på detta klipp och tar parti för horan? Vakna, det är 2018!

Det är modigt av en ung kvinna att konfrontera en okänd man på tunnelbanan, särskilt om personen ifråga verkar störd på något sätt, som Hagwall onekligen gav intryck av att vara. Hon kunde ju inte veta om han skulle dra kniv i nästa ögonblick.
Citera
Medlem
Han beter sig väldigt läskigt. Som om han är en övermänniska. Lika antisemitisk som sin mor.
Undrar om det där med de näsorna är klubbat i partistyrelsen?
Senast redigerad av Trontyke 2018-08-13 kl. 23:47.
Citera
2018-08-13, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Oy Vey! Jag kan skratta varje dag åt Le Happy Merchant Memes. Och många andra har också gjort det.

Det betyder inte att de är på eran sida gällande eran "judefråga".
Såna där memes är varför högern aldrig kommer att få ett fotfäste i politiken, de är bara oseriösa nördar online och helt hopplösa med strategiskt tänkande. De är inte seriösa och "enlightar" inte någon genom att klistra näsor på tåg. Hade de menat allvar hade de riktat ljuset på Israels Talpiot program. Den här nazisten i klippet är lågt hängande frukt som kan glömma något inflytande i svensk politik. Han är en 4chan nörd.
Citera
2018-08-13, 23:46
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Vi pratar om näsorna som klistrades på Moderaternas valaffischer.

https://nyheteridag.se/riksdagskandidat-for-afs-satter-antisemitiskt-klistermarke-pa-pendeltaget-en-nasa-som-ar-valdigt-typ isk-for-en-viss-typ-av-manniskor/

Eller menar du att någon går runt och klistrar Pinochio näsa på affischer?

Absolut. Såtillvida att du inte kan bevisa motsatsen eller att Hagwall erkänner så är anklagelserna meningslösa. Dessutom handlar detta om ljugnäsor som symboliserar giriga politiker!
Citera
2018-08-13, 23:46
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Inte alls, pucko på dig själv.

Martin Hagwall har jag visserligen inte lyssnat på, men de övriga som presenteras hitintills håller alla mycket god kvalitet, i synnerhet - exempelvis - dagens talare Markus Jonsson (f.d. moderat)
https://www.youtube.com/watch?v=c_1KjVXvMgQ

Jag dömer inte alla deras riksdagskandidater efter Hagwall, men om de inte slänger ut honom illa kvickt är det precis vad folk kommer att göra.
Citera
2018-08-13, 23:47
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Hon måste väl göra motstånd? Vinner nazzarna så kommer de tvinga ut henne ur landet.

Man får göra motstånd, det är lyder ju vacker yttrandefrihet och demokrati här.
"vinner" nazzarna, haha, alltså nazister är en ofarlig grupp att det är nästan tramsigt att tro att nazzarna ska bedriva ut folk ur sverige likt hitlers tid, jag har MYCKET svårt att se att nazism skulle bli ett seriöst hot här. Kolla, vi hade 800 NMR mfl(!) i göteborg på landets största demonstration, varav säkert mindre än hälften bedriver seriös antisemtisk agenda. Vad fan har hänt med 2000 IS-sympatisörer som vi har i Sverige? Vi kan väl börja där lixom, det jag menar är att det finns andra problem som kräver mer uppmärksamhet
Citera
2018-08-13, 23:47
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Fast inga jävla normies kommer att fatta er om ni bara klistrar judenäsor!!!

Sorry. Jag ger upp. Ni kan kalla mig för "optics-fag" så mycket ni vill. Men ni är strategiskt handikappade. Ni kan inte ens hjälpa er själva.

Ge upp. För all del. Släpp fram oss som gör allt för att lyfta fram detta. Detta var en liten aktion som kommer ge effekt även på normies. Låt tiden ha sin gång

Det är även för att visa dessa globalistsvin som ofta är Ashkenazi judar, att vi vet vad de har gjort och vi vill att de ska veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in