2018-08-13, 23:56
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag dömer inte alla deras riksdagskandidater efter Hagwall, men om de inte slänger ut honom illa kvickt är det precis vad folk kommer att göra.
Kommer inte hända.
Har redan skrivit detta innan
Roar mig nu bara att läsa alla cuckservatives och menlösas kommentarer. Har svenska män ingen ryggrad längre?

Tillbakalutad & road av kaoset - enbart - här på ängsliga fb.
Citera
2018-08-13, 23:58
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Att oprovocerat trakassera svenskar på tunnelbanan är inte modigt. Det är troligtvis brottsligt.

Hon är också svensk. Förstår du inte det? Men när hon säger: "Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva [...]." så inser jag att hon inte förstått innebörden av vad demokrati står för. Tänk om hon har fel. Om hon fick bestämma så skulle endast hennes åsikter vara tillåtna. Det är inte heller demokratiskt.

Diskussioner innehållandes fundamentala åsikter blir snabbt extrema.
Citera
2018-08-14, 00:00
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Kommer inte hända.

Vi får väl se. Jag tror att Kasselstrand har mer innanför pannbenet än Hagwall och inser att exit Hagwall är enda möjligheten att rädda situationen.
Citera
2018-08-14, 00:02
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Läser du fel eller?

Ta och läs en gång till innan din nästa replik.

"Fast jag hävdade inte att han klistrade näsor. Han tog upp det själv". Var tog han upp att han klistrat upp näsor? Har du en tidsstämpel på det?
Citera
2018-08-14, 00:03
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Trams. Det var faktiskt Hagwall som inledde samtalet genom att fråga om hon visste vad näsan betydde.

Har du något belägg för detta?

(Nej, en utsaga från en hysterisk Facebook-blatte är inte ett belägg.)
Citera
2018-08-14, 00:04
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Vi får väl se. Jag tror att Kasselstrand har mer innanför pannbenet än Hagwall och inser att exit Hagwall är enda möjligheten att rädda situationen.
Finns ingen "situation".
Alla måste tåla lite satir - även judar...eller ljugnäsor som Ulf. K.
Citera
2018-08-14, 00:05
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Han uttrycker sig väldigt underligt. "Väljer att inleda en dialog med mig". Han pratar som Terminator, som någon påpekade tidigare.

Att tjejen blir upprörd är däremot bara mänskligt.

Han uttrycker sig inte mer underligt än någon väktare i tunnelbanan som försöker kommunicera med en packad kille.
Citera
Medlem
Citat:

Så att detta pajas-parti får 0,03% istället för 0,027% av rösterna?

Att AFS kommer ut som hardcore nazi's är ingen överraskning för någon.
Citera
Medlem
Fett skön snubbe. dock inte ett dugg rasist i videon. Till en viss fel stämmer det kanske, men har får ju tycka som han vill så länge han inte nervärderar människor pga av utseende såtycker inte jag att han är rasist
Citera
2018-08-14, 00:06
Medlem
Detta blev bara en stor grej här på flashback som förutspåtts av diverse skribenter här. I samband med de enorma bilbränderna som just nu inträffar i Göteborg kommer allt detta ha glömts bort nästa vecka. (senast)
Komiskt att se olika SD boomers försöka smutskasta AfS som parti och deras rörelse med denna händelse dock.
Citera
2018-08-14, 00:08
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Tredje personen som säger rakt emot vad som står på wiki. Självklart är wiki bara wiki, men det väger bra mycket tyngre än "Random användare på flashback säger att det är så."
Snälla? Backa upp uttalandet?

Baserar detta på en intervju som Granskning Sverige gjorde med judiska förbundet. Tyvärr har YouTube stängt ned den kanalen, så jag kan inte källhänvisa.
Citera
2018-08-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writer.X
Ja men han bekräftar ju i princip att han klistrar näsor på affischer i klippet!
Det har dessutom dykt upp andra bilder på "judenäsan" påklistrad på valaffischer för moderaterna, och det ser verkligen ut som traditionell nazi-propaganda från 30-talet.

Den här kvinnan visar på ett riktigt mod med att konfrontera AFS-nazisten, och att hon i stundens hetta inte lyckas pricka in alla detaljer för ett perfekt filmklipp är förståeligt. Hade hon gjort det hade ni säkert kommit med anklagelser om att verkar vara "för regisserat"!

AFS-ledamotens Martin Hagwalls mamma blev dessutom utesluten ur SD för antisemitism.

Hur många fakta behöver ni nazister för att fatta att denna AFS-ledamot är nazist (vilket ju ni förmodligen hoppas på också, fast ni inte vill att det kommer fram)

Du verkar väldigt fixerad av Nazister. Det är nästan som att man får uppfattningen att du ser Nazism som någonting negativt. Du är en väldigt skadad individ som verkligen vill det här landet illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in