2018-08-14, 10:42
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
De har ju dock fått vidta ganska hårda åtgärder för att bli av med sådant och rentvå sig från den typen av beteende dock?

Miljoner aktiviteter? Som...?

Min poäng är att det saknas bevis för att SD PK-linje är det som gjort att de ökat. SD har dubblerats varje val sedan 2002 oavsett politik och skandaler. Orsak? Låt mig gissa. Ledtråd. Bilbränder.

Det är tusentals aktivister och åter tusentals som inte är officiella aktivister som gör miljoner aktiviteter. Man har redan delat ut en miljon foldrar. Miljoner visningar på sociala medier. Torgmöten. Almedalen. Videos. Det blir miljoner aktiviteter. En av dessa var ett klistermärke med en ljugarnäsa och det är vad du fokuserar på medan Sverige går under.
Citera
2018-08-14, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Min poäng är att det saknas bevis för att SD PK-linje är det som gjort att de ökat. SD har dubblerats varje val sedan 2002 oavsett politik och skandaler. Orsak? Låt mig gissa. Ledtråd. Bilbränder.

Det är tusentals aktivister och åter tusentals som inte är officiella aktivister som gör miljoner aktiviteter. Man har redan delat ut en miljon foldrar. Miljoner visningar på sociala medier. Torgmöten. Almedalen. Videos. Det blir miljoner aktiviteter. En av dessa var ett klistermärke med en ljugarnäsa och det är vad du fokuserar på medan Sverige går under.

Precis. Vad är viktigast att fokusera på egentligen, att vi ska rädda vårat land från att gå under eller ett klistermärke med en ljugnäsa?

Ni SDare som härjar i tråden får faktiskt sansa er lite. Vi är trotts allt på samma sida även om det kan vara svårt att förstå när man läser en del av era inlägg.
Citera
2018-08-14, 10:58
Medlem
erikp121s avatar
Det är ju ingen judenäsa utan en arabnäsa. Inte konstigt att denna wannabe-svennehora reagerar.

Semit som semit, samma skit.
Citera
2018-08-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Hallå? Du missade ju själva poängen. Detta är ingen samlad aktion av AfS. Detta är inte något flera personer har gjort, utan det är en person av tusentals andra som gjort det. Oerhört korkat av honom, men man ska inte börja ljuga o framställa det som att hela AfS håller på med samma fasoner.

Vad bra! Du erkände att det var korkat!
Då är vi överens!
Citera
2018-08-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet

Äsch, det är klart att de behövt bli mer rumsrena för att öka. Allt är inte svart eller vitt. Klart läget i landet påverkat, annars hade de nog aldrig vuxit överhuvudtaget.

Alltså...
37 000 personer gillar AFS på Facebook. Långt ifrån alla är väljare.
Torgmöten och Almedalen kan ge mycket... eller inget alls.
Citera
2018-08-14, 11:17
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Precis. Vad är viktigast att fokusera på egentligen, att vi ska rädda vårat land från att gå under eller ett klistermärke med en ljugnäsa?

Just nidbilden av judar tillintegjorde hela Tyskland, men du skolkade väl från skolan och missade ett par viktiga lektioner.
Citera
2018-08-14, 11:18
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Vad bra! Du erkände att det var korkat!
Då är vi överens!

Tycker han skall fortsätta med att sätta upp näsor. Mer näsor åt folket!
Citera
2018-08-14, 11:19
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Just nidbilden av judar tillintegjorde hela Tyskland, men du skolkade väl från skolan och missade ett par viktiga lektioner.

Så återigen. Vad är viktigast? Ett klistermärke eller Sverige?
Du väljer den 9 september.

AFS 2018
Citera
2018-08-14, 11:22
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abagnale
Du tycker att en arabisk tjej som jobbar för Absolut Vodka bidrar till otryggheten i landet? Har du några kulor överhuvudtaget?

Vad jag har emot den nya importerade kulturen från mellanöstern?

Hedersmord, gängkriminalitet, våldtäkter, skjutningar, handgranater, åldringsrån, balkongflygning, maffia och klansamhället, assistansbedrägerier, bilbränder, att småpojkar blir buttfuckade på toaletten i våra simhallar, rädslan hos åldringar att gå ut, rån av ungdomar på mopeder,plånbok och mobil, ryckningar av halskedjor, narkotikakulturen, m.m.

Det kan du ju undra över.

Jag kan också tillägga att jag har aldrig förstått judegrejen. Hetsen mot judar är mig helt obegriplig.
Senast redigerad av Zned 2018-08-14 kl. 11:26.
Citera
2018-08-14, 11:23
Medlem
PK-befriads avatar
Martin Hagwall är yttrandefrihetsaktivist, det framgår i hans presentation på Alternativ för Sveriges hemsida. Om han nu är en sådan judenäsklistrare som tråden gör gällande så kan man i alla fall vara säker på att han menar allvar med yttrandefrihet och inte är en sådan där typisk hycklare som vill ha yttrandefrihet om allt utom "dem".
Citera
2018-08-14, 11:27
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Så återigen. Vad är viktigast? Ett klistermärke eller Sverige?
Du väljer den 9 september.

AFS 2018

Och du tror att valet handlar om hur judarna kommer att fördärva Sverige? Somna på sofflocket den 9:e tack.
Citera
2018-08-14, 11:29
Bannlyst
Det är ingenting "kul" med att sätta upp näsor. De enda som tycker det är 4chan nationalister som bor i mammas källare och gör en massa oljud online som skrattar åt sina egna skämt men utanför deras klick, bland vanliga människor, är det inte alls roligt. Detta är anledningen varför högern aldrig kan ta någon mark för att de är så inkompetenta att driva en seriös opposition, det slutar bara med konfrontationer och oljud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in