Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Självklart skriver de som första artikel om partiet (som de dessutom vägrar att redovisa i sina opinionsundersökningar) en artikel med negativ vinkling. En hetsartikel. Det är hur jävla lättgenomskådat som helst. Men för partiets skull får man väl nästan hoppas att den ställer till stor skada, för vad har partiet själva gått ut med? Jo, de vägrar att ta med mer lojala Nordfront, men uppmuntrar folk att läsa den vidriga judiska skitsajten "Nyheter Idag":
https://twitter.com/AfS_riks/status/1027197659835191296
Hoppas ni är nöjda nu. Hoppas många av era följare väljer att surfa in på Nyheter Idag.
Överreagerar du inte lite nu? AfS är ett pragmatiskt parti och därtill kommer dess nackdelar, något som jag från start var mycket skeptisk och kritisk till. Det innebär att de måste gå någon slags balansgång, vilket ibland kan ge en viss eftersmak. Jag valde senare att acceptera detta. Det mesta som AfS har gjort är så klockrent.
Sedan är Nordfront och NMR i princip ett och samma. Det ena är nättidningen och det andra är organisationen, men det är precis samma personer som står bakom båda. Jag förstår att Nordfront inte står med, och hade blivit djupt överraskad om de hade gjort det. Däremot köper jag kritiken gällande Nyheter Idag, men samtidigt vill de väl locka folk därifrån också.