2018-08-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Bra. Tråden på banan igen!

Hur många kom tillbaka från Amerikat när det begav sig?

Det var många som reste hem igen. Det bör väl ha varit de som inte ville eller kunde försörja sig och assimileras.

Min poäng är dock att alla folk förtjänar sin exodushistoria. Det var uttåget ur Egypten som skapade det Judiska folket och gjorde det stort.
Senast redigerad av Ottokar 2018-08-13 kl. 13:47.
Citera
2018-08-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilius
Hopplöst få EU-asyl från Iran(?) så nu gäller det hem till Afghanistan först innan vidare till Sverige.

Det räcker med svarta piller för idag. Låt oss glädja oss med iranierna som blir av med en belastning nu när ekonomin kärvar och afghanerna som fått tummen ur och beslutat att vända hem igen till sina klaner.
Citera
2018-08-13, 13:41
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Torgmötet i Linköping går av stapeln idag, inte imorgon.
Tack.
Citat:
Why?
Du menar ”varför”? Kanske att Norrköping är en arbetarstad medan Linköping är en akademikerstad.
Citera
2018-08-13, 13:42
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
De första 12 - 13 på listan kommer in om partiet kommer över spärren och får precis 4 procent.
Men kan inte eventuella personröster påverka vilka 12-13 personer som faktiskt kommer in?
Citera
2018-08-13, 13:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
HA HA HA...ni zionistförsvarare är så lätta att skruva igång. Din trackreckord avslöjar dig.
Just another one to be ignored.

Suger du på tummen också

Har du kontaktat Lindholm? Eller vågar du inte?
Citera
2018-08-13, 13:58
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Torgmötet i Linköping går av stapeln idag, inte imorgon.
Trodde också det var imorgon. Underbart när ett parti överträffar ens redan höga förväntningar på ambition!

Har också en undring/ett tips om nån AfS-representant läser i tråden. När jag går in på er hemsida behövs flera klick för att hitta fram till valturnén. Skulle det inte locka fler människor om turnélistan basunerades ut högst upp på startsidan?
Citera
2018-08-13, 14:00
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Jag tycker Yvonne Lindholm gav ett jävligt sympatiskt intryck på Långholmen. En underbar dialekt också. Vet inte om hon är barnfödd stockholmare, men hon lät som vuxna gjorde i min barndom söder om söder. Kan förstås vara en slump.

Så om någon ringer, fråga var hon vuxit upp
Smaken är som baken...

Det var faktiskt ngn som undrade om hon var full, eller bara nervös (inte jag dock)
Citera
2018-08-13, 14:06
Bannlyst
Finns det möjligtvis någon AFS:are i tråden som är på marken och kan beskriva stämningen lite? Vad är det för typ av folk som stannar för att lyssna?
Citera
2018-08-13, 14:18
Medlem
Och nu har Nyheter Idag skrivit sin första artikel om AfS och det handlar om Hagwalls antisemitism.

https://nyheteridag.se/riksdagskandidat-for-afs-satter-antisemitiskt-klistermarke-pa-pendeltaget-en-nasa-som-ar-valdigt-typ isk-for-en-viss-typ-av-manniskor/
Citera
2018-08-13, 14:22
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Notera hur Dulny gång på gång propagerar för Ekeroth:

https://twitter.com/chris_dulny/status/978650027739504640

Den här jävla "alternativhögern" är ett rent gift. AfS bör verkligen hålla avståndet till de här typerna. Ta emot memerna osv, men HÅLL AVSTÅNDET. Och lyssna inte på råd från de här nollorna.
Indeed, babben. Indeed. (Hörngren tog bort memen från svenska memer, fegisen, den hade jag velat länka nu)

Skön grej, men onödig från en partiföreträdare.

Och folk kommer att fortsätta "tänka själva", "ha egna åsikter" osv istället för att bara läsa mina inlägg och lyda. Ledsamt.
Senast redigerad av baggebo1 2018-08-13 kl. 14:32.
Citera
2018-08-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Och nu har Nyheter Idag skrivit sin första artikel om AfS och det handlar om Hagwalls antisemitism.

https://nyheteridag.se/riksdagskandidat-for-afs-satter-antisemitiskt-klistermarke-pa-pendeltaget-en-nasa-som-ar-valdigt-typ isk-for-en-viss-typ-av-manniskor/

Han menar att näsan symboliserar typen GIRIGA människor.
Citera
2018-08-13, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr

Som jag misstänkte också. Han borde ha vetat bättre, nu har han gett media ammunition för en hel nyhetsvecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in