2018-07-24, 18:45
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Sammanfogat 2 trådar.

/Mod
Citera
2018-07-24, 18:49
Moderator
Neksnors avatar
Flyttade ett inlägg till (FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

/Mod
Citera
2018-07-27, 23:45
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symg5j
Någon som vill förklara hur det fungerar på horhus? Tex fkk artemis?

Funderar att åka dit på min semester, det står på deras sida att inträde kostar 80 euro? och sen efter det vad händer då??

Går man bara runt i ett hus med massa horor som säljer sex?? betalar man 80 för inträde sen typ 180 för att få ligga?? Hur fungerar det??
Before på, på vissa får du knulla hur många du vill X-antal min, på andra visst antal tjejer. Oftast ingår en tjej i priset. Sen betar man mer. Men det är helt olika på olika klubbar. Alltid bäst att kolla webbsidan och fråga. Bara för att det heter FKK betyder inte att alla har samma regler.
Citera
2018-07-28, 00:00
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Before på, på vissa får du knulla hur många du vill X-antal min, på andra visst antal tjejer. Oftast ingår en tjej i priset. Sen betar man mer. Men det är helt olika på olika klubbar. Alltid bäst att kolla webbsidan och fråga. Bara för att det heter FKK betyder inte att alla har samma regler.

I princip alla FKK har liknande regler. Du betalar inträde till klubben och får tillträde till lokalerna, mat, dryck badrock mm. Tjejerna är inte anställda utav klubben och man betalar direkt till dem för utförda tjänster, i efterhand. Vanligen 50-60 Euro för 30 minuter.

Vanliga bordeller har lite andra regler. Ibland hyra av rum som betalas till bordellen och pengar direkt till tjejen för utförda tjänster.
Citera
2018-07-28, 00:55
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
I princip alla FKK har liknande regler. Du betalar inträde till klubben och får tillträde till lokalerna, mat, dryck badrock mm. Tjejerna är inte anställda utav klubben och man betalar direkt till dem för utförda tjänster, i efterhand. Vanligen 50-60 Euro för 30 minuter.

Vanliga bordeller har lite andra regler. Ibland hyra av rum som betalas till bordellen och pengar direkt till tjejen för utförda tjänster.
Du har nog rätt, det finns dock ställen där du betalar bara inträde och sen får knulla hur mkt du vill i några timmar. Iaf det har jag fått höra av bekanta, som oftast köpte sex.
Är du säker att det bara kostar 50-60euro 30 min? Timpriset går på minst 120euro i tyskland exi150 i Hamburg, dock om vi pratar om Berlin... lite billigare där. Men ändå minst 100 om det inte är en gammal ful hora. Om dina priser stämmer, varför skulle folk gå till gatuhorer som tar lika mycket?
Citera
2018-07-28, 03:21
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du har nog rätt, det finns dock ställen där du betalar bara inträde och sen får knulla hur mkt du vill i några timmar. Iaf det har jag fått höra av bekanta, som oftast köpte sex.
Är du säker att det bara kostar 50-60euro 30 min? Timpriset går på minst 120euro i tyskland exi150 i Hamburg, dock om vi pratar om Berlin... lite billigare där. Men ändå minst 100 om det inte är en gammal ful hora. Om dina priser stämmer, varför skulle folk gå till gatuhorer som tar lika mycket?

På en FKK-klubb är priset 50-60 Euro per 30 minuter. Plus inträdet som ligger på 50-80 Euro. En vanlig bordell tar ofta ut ett högre timpris men där betalar du inte inträde.
Så kallade red carpet clubs där man betalar en summa och sedan får ligga så mycket man vill är inte längre tillåtna i Tyskland. De har löst detta med att du betalar inträde och då ingår t.ex. sessioner med tre tjejer.
Citera
2018-08-09, 02:34
Medlem
Planerar att göra min FKK-premiär nu i höst, antingen i Frankfurt eller Berlin. Fått intrycket att Frankfurt har de bättre klubbarna av att läsa runt på forumet.

Jag gillar framförallt tjejer utan silikonbröst. Helst tjejer med naturliga kurvor med stora naturliga bröst och fina höfter, men är lite orolig att det ska vara svårt att hitta någon utan en massa silikon överhuvudtaget.

Hur brukar utbudet av mer naturliga tjejer se ut på FKK-klubbarna? Kurviga eller icke-kurviga.
Citera
2018-08-09, 06:16
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxjakt
Planerar att göra min FKK-premiär nu i höst, antingen i Frankfurt eller Berlin. Fått intrycket att Frankfurt har de bättre klubbarna av att läsa runt på forumet.

Jag gillar framförallt tjejer utan silikonbröst. Helst tjejer med naturliga kurvor med stora naturliga bröst och fina höfter, men är lite orolig att det ska vara svårt att hitta någon utan en massa silikon överhuvudtaget.

Hur brukar utbudet av mer naturliga tjejer se ut på FKK-klubbarna? Kurviga eller icke-kurviga.

På de mindre klubbar jag numera oftast besöker är det en klar övervikt av tjejer utan silikon. Däremot finns det betydligt fler sådana på större klubbar, inte minst på Artemis i Berlin. Mitt förslag är därför att du reser till Frankfurt om du väljer mellan de två städerna.
Citera
2018-08-11, 12:15
Medlem
Kom precis till Berlin och tänkte gå på Artemis imorgon. Är det månne någon härifrån som går att hitta där? Brukar alltid åka dit själv men kan tänka att det nog vore trevligt att kunna småprata med någon när man väl är där.

Är det förresten någon som vet om några fler FKK:s har "lingerie-night" som Artemis har på onsdagar?
Citera
2018-08-11, 21:27
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PePe3
Kom precis till Berlin och tänkte gå på Artemis imorgon. Är det månne någon härifrån som går att hitta där? Brukar alltid åka dit själv men kan tänka att det nog vore trevligt att kunna småprata med någon när man väl är där.

Är det förresten någon som vet om några fler FKK:s har "lingerie-night" som Artemis har på onsdagar?

De flesta FKK-klubbar, där tjejerna alltså är helt nakna, har en eller flera underklädesdagar i veckan. Kallas Dessous Tage på tyska. Många klubbar i Tyskland är sauna clubs där tjejerna normalt har på sig underkläder och där har de istället en FKK-dag i veckan där tjejerna går nakna. Info om detta brukar finnas på hemsidan.
Citera
2018-08-11, 22:17
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PePe3

Stora frågan är varför du inte gick dit idag OCH imorgon???

Glöm inte en rec efter besöket!
Citera
2018-08-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
De flesta FKK-klubbar, där tjejerna alltså är helt nakna, har en eller flera underklädesdagar i veckan. Kallas Dessous Tage på tyska. Många klubbar i Tyskland är sauna clubs där tjejerna normalt har på sig underkläder och där har de istället en FKK-dag i veckan där tjejerna går nakna. Info om detta brukar finnas på hemsidan.

Jahaaa okej, bra info. Visste inte att det var så. Men finns det någon sådan Sauna Club i Berlin?
Jag får bara upp bögklubbar om jag googlar på det.

Personligen tycker jag underkläder är sexigare än helnaket men prickar sällan in just en onsdag på Artemis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in