Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Vad jag tror hände? Jag tror byggnaden togs ner med kontrollerad sprängning men det får vi ju aldrig veta eftersom ärthjärnorna som gjorde utredningen sket i att ta upp det.
Hur har jag målat in mig i ett hörn? Genom att fråga hur en sådan byggnad åker i backen på en tid som kan jämföras med kontrollerad sprängning? Genom att förkasta utredningen som en pinsamhet? (Den som jag tror är en film LOL)
Secondary explosions/Primary explosions jag skiter i vilket du är bara ute på din sedvanliga ordmärkningsjakt igen. Branden är ju alltid med oavsett officiell förklaring eller alternativ din idiot.
Vad tycker du själv
fallet av WTC 7 ser ut som?
Ja, det är extremt pinsamt att du trodde att utredningen var en film. Jag påpekade det för dig här:
Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
Problemet är att
du trodde att utredningen var en film och att du glatt berättade att du hade sett den.
Att du på något sätt ändå skulle ha läst rapporten utan att fatta att det inte var en film är inte direkt trovärdigt.
Det är mer pinsamt att du sedan anklagar mig för att vara ordmärkare när jag påpekar att du tror det:
Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Problemet är att du märker ord och är allmänt blåst i paritet med en fiskmås. Jag har aldrig sagt att utredningen är en film. Jag säger att jag sett en film där man stod och pratade om punkter i utredningen på en Powerpoint som en föreläsning. Den tog upp det som är relevant och de ? som fanns. Det var längesen jag läste utredningen. Måste den vara papper eller duger PDF?
Det är ännu mer pinsamt att du LOL'ar åt att jag trodde att du trodde att det var en film eftersom du minsann hade läst rapporten och visste att det inte var en film.
Och sen visar det sig att du bara blåljugit hela tiden och inte alls läst någon rapport och till och med sätter stolthet i att inte göra det:
Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Varför ska jag läsa något som jag vet är fel och är Pseudovetenskap + friserad hästdynga? Jag vet hur dom förklarar kollapsen och det finns inte på världskartan att sånt händer med en byggnad som en konsekvens av kontorsbrand. Det jag ser är en byggnad som sticker jämförbart med fritt fall.
Bäst av allt är då din definition utav psuedovetenskap:
Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Ja det är Pseudovetenskap att ta del av den där beskrivningen av hur en byggnad sticker i fritt fall pga kontorsbrand och blev inte ens direkt träffad.
Ja, men vad bra! Det är psuedovetenskap att ta del utav information!
Sammanfattningsvis kan man säga att du framstår som en utav dom mest korkade och oärliga sanningssökare jag någonsin försökt att diskutera med. Och då har jag ändå tidigare försökt att diskutera ämnet med superhjältar som t ex onopono och KlokOchSnygg.
Du har sett film på youtube och kommit fram till att du
tycker att det ser ut som kontrollerad rivning med hjälp av sprängämnen. Alltså måste det vara så! Det är vetenskap enligt dig! Du
VET ju! Alltså är det VETenskap!
När andra på vetenskapliga grunder kommit fram till något helt annat, så ljuger dom och ägnar sig åt psuedovetenskap! Jävla as det där! Ifrågasätta din VETenskap! Fy fan! IQ Fiskmås! Idioter! Dom fattar ju ingenting om VETenskap! Men du ska minsann visa dom!
Hur det gick med den saken vet vi nu. Du har inte visat ett skit mer än bristande kunskaper i ämnet, att du ljuger utan att skämmas och är fullständigt oförmögen att diskutera på högre nivå än ett litet barn med svår inlärningsutmaning.
Som krona på verkat så frågar du på vilket sätt du skulle ha målat in dig i ett hörn?
Lycka till med den fortsatta diskussionen säger jag bara! Snart vinner du!