Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-09, 17:57
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
SD har suttit passiva den senaste mandatperioden. Tystnad, rädsla, uteslutningar, avståndstagande.
Det är inte så du får fler att vakna. 25% räcker inte. Förstå. Hade SD gjort som man sa 2015 och inlett en permanent valrörelse hade de haft min respekt. Denna eländiga passivitet och kvävande tysnadskultur är förödande.

Nu finns äntligen ett vettigt alternativ och med AfS i RD kommer du få se något helt annat än vad SD-trojkan presterat. Med AfS i RD och i debatterna kommer svenskarna vakna mycket snabbare. Med dagens sjuka politik borde mer än halva folket protestera, inte 25%. Det borde tilltala också SD.

Ni kommer inte in i riksdagen. Ni skämmer ut er här, ni skämmer ut er på YouTube, och alla kan se det.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Okej då. Jag uppfattar honom som en talesman för Alternativ för Sveriges politik, och jag tycker det är rätt uppenbart att han är det. Men då tar vi partitoppen i partiet som exempel istället då, som blev uteslutna för att de är rasfixerade hjärntvättade konspirationsteoretiker, precis som alla ni andra.

Kan du berätta i detalj om varför Gustav Kasselstrand blev utesluten ur Sverigedemokraterna? Jag vill hemskt gärna veta hur din bild av det som hände faktiskt ser ut.
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Ge mig ett exempel på när Gustav Kasselstrand nämner ordet ras så ska jag bjuda dig på en öl.

Han blev utesluten för att han ville göra politik av det svenska folkets genetik, bland annat.
Citera
2018-08-09, 17:59
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
Ja, det är ett orealistiskt scenario, det är därför vi diskuterar dessa saker rent teoretiskt. På papperet så är det scenario jag målade fram exakt vad som kommer ske.
Jag utgår enbart med SDs definitioner över vad dem anser en "svensk" att vara, och om den definitionen sedan hade lagts in i HMF lagstiftningen så hade den svarta individen klassats som svensk.

Ni snurrar till det så sjukt mycket. Ni målar upp helt orealistiska scenarion och argumenterar utifrån dessa. Det är faktiskt ganska komiskt att se.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det har du inte?

Precis.

Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Och vad innebär "officiell politik"? Partiprogram? Det står visserligen inte där, men partiledaren Kasselstrand har ju sagt det. Med AfS vid makten blir det sista spiken i kistan för det humanitära Sverige - bortsett tandvården.

När och var sa han det?
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Men förstår du inte, det är just det som är "Öppen svenskhet" som SD förespråkar. Vem som helst kan bli svensk bara dom beter sig som svensk (Åkessons egna ord).

Etnicitet har ingen betydelse för SD när det gäller svenskar.

Jo, etnicitet har visst betydelse, och det är därför de vill omstifta lagen om hets mot folkgrupp.
Citera
2018-08-09, 18:00
Medlem
Citat:
Han blev utesluten för att han ville göra politik av det svenska folkets genetik, bland annat.

Du får gärna länka till bevis.
Citera
2018-08-09, 18:02
Medlem
deadsets avatar
Citat:

Beviset är Åkessons eget vittnesmål och besattheten ni väljare tycks ha av ras och gener.
Citera
2018-08-09, 18:02
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Nej. Han menar att t.ex. en hygglig iranier med sunda åsikter och värderingar, som talar flytande svenska och bidrar till det svenska samhället kan bli svensk, så som delaktig i den svenska gemenskapen. Detta betyder inte att han förnekar det svenska folkets existens.

Exakt. Alla är välkomna, bara de jobbar och sköter sig. Vem bryr sig om 40 miljoner afrikaner liksom...
Citera
2018-08-09, 18:03
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Exakt. Alla är välkomna, bara de jobbar och sköter sig. Vem bryr sig om 40 miljoner afrikaner liksom...

Det kommer inte 40 miljoner afrikaner. Sluta måla upp orealistiska scenarion.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Jag har bett honom gå ner på detaljnivå, vi får se om han gör det.
Citera
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ni kommer inte in i riksdagen. Ni skämmer ut er här, ni skämmer ut er på YouTube, och alla kan se det.

Tror vi övriga i tråden har en annan bild om vem som gör vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in