Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Är man så jävla korkad att man inte förstår omstiftandet av lagen så kommer man inte förstå eventuella citat heller.
MEN... SD anser att folket utgörs av kulturen. Om du anmanar svensk kultur är du enligt SDs definition svensk.
Om en arab hade kallat en svart som anammat svensk kultur för "Svennejävel" så hade araben åkt dit för hets mot svenskar (Efter lagändringen) med SDs definition på vad en svensk är.
Citera
2018-08-09, 17:48
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Nu blandar du korten, på klassiskt sossemanér. Dulny är en väljare, inte en partiföreträdare. Kan du skilja på de två?

Okej då. Jag uppfattar honom som en talesman för Alternativ för Sveriges politik, och jag tycker det är rätt uppenbart att han är det. Men då tar vi partitoppen i partiet som exempel istället då, som blev uteslutna för att de är rasfixerade hjärntvättade konspirationsteoretiker, precis som alla ni andra.

Citera
2018-08-09, 17:49
Medlem
Citat:
Är man så jävla korkad att man inte förstår omstiftandet av lagen så kommer man inte förstå eventuella citat heller.

Då har du alltså ingenting att komma med mer än ditt egna önsketänkande.
Citera
2018-08-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Öh...Kanske för att Dulny är intresserad av AfS och inte ville att någon vänstertomte skulle förstöra torgmötet? Vad tror du själv, att han fick order av Gustav via en öronsnäcka "Gå in nu Dulny, nuu!!"?

På vilket vis är förintar ett intressant ordval?

I samband med förintelsen utav plakatet så blev Dulnys alfahanne nivåer så enormt stora att 6 gorgiljoner betahannar utrotades.
Citera
2018-08-09, 17:50
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurre55
MEN... SD anser att folket utgörs av kulturen. Om du anmanar svensk kultur är du enligt SDs definition svensk.
Om en arab hade kallat en svart som anammat svensk kultur för "Svennejävel" så hade araben åkt dit för hets mot svenskar (Efter lagändringen) med SDs definition på vad en svensk är.

Alla med en IQ över genomsnittet förstår att det där är ett fullkomligt orealistiskt scenario.
Citera
2018-08-09, 17:53
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Okej då. Jag uppfattar honom som en talesman för Alternativ för Sveriges politik, och jag tycker det är rätt uppenbart att han är det. Men då tar vi partitoppen i partiet som exempel istället då, som blev uteslutna för att de är rasfixerade hjärntvättade konspirationsteoretiker, precis som alla ni andra.

Jaha, så nu när du har bevisat ha fel och erkänner det, så ska vi skifta fokus igen? Jobbar du på Sveavägen eller?

Om du inte har någon koll på AfS eller Nordisk Alternativhöger, så är det kanske bättre om du läser på innan du uttalar dig. Bara en vänlig uppmaning.
Citera
2018-08-09, 17:54
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Man märker verkligen hur den löjliga antisemitiska retoriken eskalerar nu inför stundande val, och idioterna som företräder partiet tror de har något att vinna på det, när de i själva verket gräver sin egen grav.

*host*Dulny*host*

Ni som påstår att Sverigedemokraterna inte erkänner svenska folkets existens ljuger. Sluta sprida lögner och myter. SD erkänner visst svenska folkets existens, de vill bara inte göra politik av det på samma sätt som ni. Ni är hjärntvättade extremister allihop vilket framgår tydligt av denna tråd, och ni gräver er egen grav. Partiet kommer sluta med att ni är ute på gatan och slåss med AFA, precis som NMR.

SD har suttit passiva den senaste mandatperioden. Tystnad, rädsla, uteslutningar, avståndstagande.
Det är inte så du får fler att vakna. 25% räcker inte. Förstå. Hade SD gjort som man sa 2015 och inlett en permanent valrörelse hade de haft min respekt. Denna eländiga passivitet och kvävande tysnadskultur är förödande.

Nu finns äntligen ett vettigt alternativ och med AfS i RD kommer du få se något helt annat än vad SD-trojkan presterat. Med AfS i RD och i debatterna kommer svenskarna vakna mycket snabbare. Med dagens sjuka politik borde mer än halva folket protestera, inte 25%. Det borde tilltala också SD.
Citera
2018-08-09, 17:55
Bannlyst
Haha ofta folk på riktigt kommer rösta på AfS Ni är fan samma folk som skulle rösta på Hillary i USA.
Citera
Medlem
Citat:

Ge mig ett exempel på när Gustav Kasselstrand nämner ordet ras så ska jag bjuda dig på en öl.
Citera
Medlem
Citat:
Alla med en IQ över genomsnittet förstår att det där är ett fullkomligt orealistiskt scenario.

Ja, det är ett orealistiskt scenario, det är därför vi diskuterar dessa saker rent teoretiskt. På papperet så är det scenario jag målade fram exakt vad som kommer ske.
Jag utgår enbart med SDs definitioner över vad dem anser en "svensk" att vara, och om den definitionen sedan hade lagts in i HMF lagstiftningen så hade den svarta individen klassats som svensk och således hade personen som kallade den svarta för "svennejävel" dömts för hatbrott mot svenskar.
Senast redigerad av lurre55 2018-08-09 kl. 17:58.
Citera
2018-08-09, 17:56
Medlem
Citat:

Men förstår du inte, det är just det som är "Öppen svenskhet" som SD förespråkar. Vem som helst kan bli svensk bara dom beter sig som svensk (Åkessons egna ord).

Etnicitet har ingen betydelse för SD när det gäller svenskar.
Citera
2018-08-09, 17:56
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Jaha, så nu när du har bevisat ha fel och erkänner det, så ska vi skifta fokus igen? Jobbar du på Sveavägen eller?

Om du inte har någon koll på AfS eller Nordisk Alternativhöger, så är det kanske bättre om du läser på innan du uttalar dig. Bara en vänlig uppmaning.

Nej. Han menar att t.ex. en hygglig iranier med sunda åsikter och värderingar, som talar flytande svenska och bidrar till det svenska samhället kan bli svensk, så som delaktig i den svenska gemenskapen. Detta betyder inte att han förnekar det svenska folkets existens.
Senast redigerad av deadset 2018-08-09 kl. 18:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in