Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 15:08
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Fast det vill inte Jimpa och SD göra. Har man medborgarskap eller är född här, så vill SD inte göra någonting åt dessa avarter. Det vill dock AfS.

Nåja, vi väljare vill det i alla fall. Det kan bli svårt för Åkesson att motivera varför man ska frånta en terrorist dennes medborgarskap men inte en våldtäktsman eller en mördare.

Jag har legat på dem om det.
Citera
2018-08-08, 15:10
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
...vilket i sin tur är sossar som har varit omgivna av sossar under hela sin uppväxt.

De/ni har gått från Socialdemokraterna via Sverigedemokraterna till AfS.

Tror jag inte. Jag har aldrig varit sosse, utan höger. AfS är ett högerparti. SD är ett socialliberalt parti.

Citat:
Ni som dras till det här partiet har ju en helt sinnessjukt jävla radikal och extrem historia bakom er. Det är det jag tycker är så obehagligt. Det känns som att det kommer spåra ur väldigt lätt.

Ja, vi är lite mer radikala än mellanmjölk. Det är vad som krävs i dessa tider när landet brinner, folk misshandlas på gatan varje dag, flickor gruppvåldtas och det skjuts hej vilt. Då kan man inte lösa samhällsproblemen med att lägga en lapp i en låda en gång var fjärde år och tro att Expo-Karlsson ska lösa det hela.

Någon historia har vi inte direkt bakom oss. Vi är strax under medelålders folk med ofta hög utbildning som har ledsnat på det mångkulturella helvetet.
Citera
2018-08-08, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag ska förtydliga så att du begriper: Menar du på allvar att du tror att Alternativ för Sverige vill skicka kriminella svenskar till utlandet?

Det har nämnts av en AfS-politiker i alla fall.
Citera
2018-08-08, 15:11
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ja, vi är lite mer radikala än mellanmjölk. Det är vad som krävs i dessa tider när landet brinner, folk misshandlas på gatan varje dag, flickor gruppvåldtas och det skjuts hej vilt. Då kan man inte lösa samhällsproblemen med att lägga en lapp i en låda en gång var fjärde år och tro att Expo-Karlsson ska lösa det hela.

Någon historia har vi inte direkt bakom oss. Vi är strax under medelålders folk med ofta hög utbildning som har ledsnat på det mångkulturella helvetet.

Sverigedemokraterna har inte ens fått chansen än och ni dömer redan ut dem?
Citera
2018-08-08, 15:12
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
När och av vilken anledning blev Sverigedemokraterna ett "sjuklöverparti"?

Jag har aldrig skrivit att SD är ett sjuklöverparti så din fråga kommer inte att få ett svar av mig.
Citera
2018-08-08, 15:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Det har nämnts av en AfS-politiker i alla fall.

Det finns inte i deras officiella politik.
Citera
2018-08-08, 15:14
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Sverigedemokraterna har inte ens fått chansen än och ni dömer redan ut dem?

Vi som har följt dem sedan 2008 och röstat på dem sedan 2010 har sett vart det barkar hän. Öppen svenskhet var nog början på urspårningen på riktigt. Homoadoptioner var spiken i kistan.

SD är inte ett konservativt parti, de är liberala. Snart går de på bögfestivalen och viftar med israeliska flaggor. Det är inte ett parti för mig.
Citera
2018-08-08, 15:14
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jag har aldrig skrivit att SD är ett sjuklöverparti så din fråga kommer inte att få ett svar av mig.

Det har du inte?

Citat:
SD är mer av ett sjuklöverparti än ett genuint nationalistiskt oppositionsparti. Detta har ett flertal tunga namn inom den sverigedemokratiska sfären insett, bland andra Mats Dagerlind och Erik Almqvist. Jag skulle inte stå ut med mig själv om jag röstade på ett sådant parti.

När och hur skedde detta? Vad hände?
Citera
2018-08-08, 15:16
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Vi som har följt dem sedan 2008 och röstat på dem sedan 2010 har sett vart det barkar hän. Öppen svenskhet var nog början på urspårningen på riktigt. Homoadoptioner var spiken i kistan.

SD är inte ett konservativt parti, de är liberala. Snart går de på bögfestivalen och viftar med israeliska flaggor. Det är inte ett parti för mig.

Vad är problemet? Är det att du hatar bögar, eller är det något annat du hakar upp dig på?

Och nej, de kommer inte vifta med några flaggor på pridefestivalen, tro mig.

Däremot är det bra att du lämnat partiet, för du verkar väldigt extrem.
Senast redigerad av deadset 2018-08-08 kl. 15:24.
Citera
2018-08-08, 15:21
Medlem
Citat:
Varför det?

Varför skulle annars Afs växa?
Citera
2018-08-08, 15:23
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Varför skulle annars Afs växa?

"Växa"? Nu tar du väl ändå i. Vad ligger ni på nu? 2% max?
Citera
2018-08-08, 15:24
Medlem
Citat:
Herregud. Det tog inte ens 1 inlägg.

Men din småborgerliga ynkedom, sluta fjolla dig och grina nu. Du har sju tryggt kulturmarxistiska regnbågspartier och ett genomkorrupt SD-parti styrt av en överviktig judinna och några trötta clowner att välja på. Du behöver inte rösta på AfS.

Sanningen är ju dock sanningen även om små förkrympta borgarsjälar skiter på sig av skräck när sanningen kommer på tal. Det är en ny tid nu och fler och fler kommer att börja prata om varför allt är skit i västvärlden idag och vilka det är som bär ansvaret för att det har blivit på det här viset.

Donald Trump är nu president i USA och under hans kampanj gjorde han själv och hans kampanjstab många utspel som av såna som dig, liksom av svensk och västerländsk judemedia/mainstreammedia, klassas som ren antisemitism och högerextremism.

Donald Trump's Argument For America

https://www.youtube.com/watch?v=vST61W4bGm8

Vilka tror du avses med uttrycket "global special interests" i denna reklamvideo som Trumpkampanjen kom ut med precis innan valet? För att alla verkligen ska fatta så visas det även bilder på olika mäktiga judar som George Soros och Lloyd Blankfein.

Italiensk minister vill avskaffa hets mot folkgrupp: "Ett vapen för globalisterna"

http://www.friatider.se/italiensk-minister-vill-avskaffa-hets-mot-folkgrupp-ett-vapen-f-r-globalisterna

Vilka tror du Italiens nya familjeminister från partiet Lega Nord/Lega som nu vill avskaffa "hets mot folkgrupp"-lagstiftning i Italien (alla former av lagstiftning mot "rasism" och "hate speech" i alla vita länder har judiskt urprung och har oftast införts efter direkta påtryckningar, lobbyarbete och uppmaningar från judiska organisationer som ADL. I Sverige så tvingade internationella judar i USA den svenska regeringen att införa lagen om hets mot folkgrupp på 1950-talet) avser när han pratar om "globalister" och "rotlösa finansiella eliter" som han vill bekämpa? Denna nya italienska minister (alltså en snubbe som sitter i EU- och NATO-landet Italiens regering!) är ju uppenbart helt medveten om judefrågan och i princip öppet fientlig mot den internationella judemakten. Det är en ny tid nu. Europa och de vita folken håller på att vakna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in