Citat:
Ursprungligen postat av
gefundenes
Så du kan inte styra upp en träff trots att du har 99+ och får matchningar? Nånting är lurt.
Har träffat 50 genom tinder så jo.
Nu på senaste har responsen vart kass dock. Och jag är jävligt trött på att man måste anstränga sig som fan. Förr kunde jag hitta något kul o skriva.
Pallar typ inte längre, skriver ”hörredu!” Typ. lol.
Skriver en tjej så är de alltid ”hej läget?” Det är deras jävla fantasi men kräver mkt mer tillbaka. Dessutom så matcher jag nästan alltid med tjejerna först. Inte många som skriver, har börjat ta bort alla som matchat sist och sen inte skrivit på en dag. Uppenbart de bara vill ha attention. Matchar jag med en jag är intresserad av sist så skriver jag samma dag. Inte mer komplicerat än så.
Hade en snygg dansk tjej som skrev idag dock som verkade trevlig. Dock äldre än mig så de är väl den åldern dom börjar känna av den biologiska biten.
Fått superlike av ett antal tjejer med, ingen av dom skriver om man matchat. Visst vissa missklickar men dom tar ju bort en rätt fort isåfall. De andra är typ som dom blir paralyserade.
För jävla tröttsamt asså. Tinder har gett mig 2 könsjukdomar och tappat tron på mänskligheten.