Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-08, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Har lätt för att diskutera och argumentera för mig. Är blå/röd så jag läser på väldigt mkt om saker och ting och är ej rädd för ta konflikter. Men va hjälper de när man knappt får till en träff med en trots match....
Så du kan inte styra upp en träff trots att du har 99+ och får matchningar? Nånting är lurt.
Citera
2018-08-08, 22:50
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Så du kan inte styra upp en träff trots att du har 99+ och får matchningar? Nånting är lurt.
Det beror på vad man har för krav på utseende, med 8+ är det extremt svårt att få till träff... men går du ner på 6-7 så kan du dejta varenda dag med en ny person om du skulle vilja.
Citera
2018-08-08, 22:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Nä, är inte så konstigt man som kille blir så jävla slapp när samma skit inträffar gång på gång. Från att ha sprungit över stock och sten och anpassat dygnets timmar för att få till olika dejter, så har motivationen nu fallit till att inte styra upp en dejt längre bort än en radie av 500 meter från ens hem.
Funderar starkt på att anställa en IT-indier som spökskrivare som kan sitta och tindra åt mig och lägga in dagliga dejtförslag i min outlook.

För manliga aktiva användare av appen så låter det som en god investering vad det gäller tid, kanske inte pengar dock.
Citera
2018-08-08, 22:53
Medlem
Citat:
Det finns ju en hel del guldkorn till brudar därute på tinder....:

https://imgur.com/a/UA6C7iH

edit: Givetvis utskrivet i sin bio att hon söker någonting seriöst. Riktig lågoddsare.

Fabula's milfhunts vol 1

Mera convos, saknat det inslaget. Tycker jag spåra ur fullkomligt några sidor tillbaka så kul med lite actual content!

Edit: notera min självkritik. Bra att ha. Kanske dags att byta taktik ändå kör på promenader men NÄRA dit hus. Varför ska dom komma hem till dig och ligga liksom? Skippa det typ. "Manipulera" dig fram till det målet istället.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-08-08 kl. 23:00.
Citera
2018-08-08, 23:01
Bannlyst
Så ja, fick precis bekräftat (med snapchat bevis givetvis haha!) av min polare att han nu knullade sin 15e tinder-dejt på 2 veckor.

Ja, det är korrekt, 15 stycken på 14 dagar, han hade sex med 2 på samma dag .

Killen är riktigt snygg och vältränad. Hans telefon typ spammas sönder av meddelanden från brudar när man är med honom.
Citera
2018-08-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Får matchens och har ständigt ”99+”.
Stör mig mest hur tråka och stela de flesta brudar är på tinder asså...och kontrasterna i allmänhet, kille vs tjej.

Tjae, sänk kraven eller back to basics.
Gör som rikta karlar, ut och hämta vad du vill ha på den lokala puben/festen, whatever.
Citera
2018-08-08, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
HAHA! 😄

Inte en tanke på att profilen är fake. Kan mkt väl vara Bengt, 55, som sitter och roar sig frampå kvällskvisten, eller vilken random snubbe som helst för den delen.

Vansinne att lämna ut nummer.

Haha såg precis konversationerna. Precis sådär är det för min kompis. Hn skriver typ "tjena knulla?" och har sex varenda jävla dag med nya tjejer.

Det är helt fuckat hur lätt tjejer ger upp fittan för en genuint snygg snubbe, men för en vanlig kille .. han får minsann bära en vedspis i 2 mil för att de ens ska överväga saken
Citera
2018-08-09, 00:29
Medlem
Citat:
"tvungen ta hand om en ledsen kompis".
Klassikernas klassiker den är uppe där med "kom på att jag ska hjälpa en kompis flytta " "känner mig lite dålig så vi kan nog inte ses ikväll" men ohotad etta är helt klart ta hand om en ledsen kompis, uppenbart påhittad men ändå lite rolig för den är så kvinnlig. finns ju inte att en man skulle ställa in av en sån anledning på riktigt eller påhittad. Man ser framför sig kvinnan bara aj fan jag måste komma på någon ursäkt..Jag vet! jag drar den om ledsen kompis det måste väl alla ha förståelse för? Mannen läser det hela och bara woman being woman liksom..
Senast redigerad av chipskungen 2018-08-09 kl. 00:35.
Citera
2018-08-09, 00:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Känns som många tar Tinder så jävla seriöst. Ha det som en rolig grej bara så slipper ni bli besvikna.
Man får se det för vad det är: ett swipespel till mobilen.
Citera
2018-08-09, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes

Har träffat 50 genom tinder så jo.
Nu på senaste har responsen vart kass dock. Och jag är jävligt trött på att man måste anstränga sig som fan. Förr kunde jag hitta något kul o skriva.

Pallar typ inte längre, skriver ”hörredu!” Typ. lol.

Skriver en tjej så är de alltid ”hej läget?” Det är deras jävla fantasi men kräver mkt mer tillbaka. Dessutom så matcher jag nästan alltid med tjejerna först. Inte många som skriver, har börjat ta bort alla som matchat sist och sen inte skrivit på en dag. Uppenbart de bara vill ha attention. Matchar jag med en jag är intresserad av sist så skriver jag samma dag. Inte mer komplicerat än så.

Hade en snygg dansk tjej som skrev idag dock som verkade trevlig. Dock äldre än mig så de är väl den åldern dom börjar känna av den biologiska biten.

Fått superlike av ett antal tjejer med, ingen av dom skriver om man matchat. Visst vissa missklickar men dom tar ju bort en rätt fort isåfall. De andra är typ som dom blir paralyserade.

För jävla tröttsamt asså. Tinder har gett mig 2 könsjukdomar och tappat tron på mänskligheten.
Citera
2018-08-09, 02:54
Medlem
Nu rensade jag bort allihopa som inte svarar eller skrivit så nu är allt tomt utom en. Hoppas de går åt helvete för dessa attention-22åringar och att dom hamnar i ngt sketet radhus med pisslön och skulder i framtiden 😁

Själv dricker man skumpa!
Soooo long bitches
Citera
2018-08-09, 03:24
Medlem
Citat:
Det finns ju en hel del guldkorn till brudar därute på tinder....:

https://imgur.com/a/UA6C7iH

edit: Givetvis utskrivet i sin bio att hon söker någonting seriöst. Riktig lågoddsare.

Helvete va tragiskt! Men man blir inte förvånad. Hon borde för i helvete inte ens få avla vidare sina IQ-befriade gener. Kunde du inte skrivit de?

De roliga med alla dessa singelmoshor (ja finns hur många som helst) vidrigt.
Är att väldigt få skriver ens ut de i sin bio. Som att de inte är en stor avgörande grej liksom!?

Sen stalkar man upp dom på FB efter lite konvos så va de en halvtimma av ens liv man inte får tillbaka igen.

Inte för tjejer läser här men om någon av all förmodan läser detta och kan stämma in på de ovan här. Till dig vill jag bara säga.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in