Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oavsett vad du åker runt i så får du aldrig de bästa tjejerna om du inte kan konversera lätt och ledigt. Klart att vissa säkert börjar fnittra över en bil men tjejer med någorlunda krav vill nog att du ska kunna snacka för dig. Kan du inte det så spelar din längd och din bil igen roll.

Finns ju killar i samma längd, minst lika bra yttre men som kan hitta knorren i diskussionen och som är rappa, fyndiga, tjejen märker av att det finns intelligens, humor, som man mixar upp.

För inte vill du ha en tjej med alla attribut med som konverserar som ett mongo?

Betänk att det antagligen kryllar av snubbar med sk käkben, långa och vissa har snygga bilar och annat. Vad ska urskilja dessa, hk på bilen, cm på kroppen, eller hur de är och agerar som personer?

Har lätt för att diskutera och argumentera för mig. Är blå/röd så jag läser på väldigt mkt om saker och ting och är ej rädd för ta konflikter. Men va hjälper de när man knappt får till en träff med en trots match....
Citera
2018-08-08, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Har ju konstaterats tusen ggr innan. På Tinder går stålar inte hem i Sverige. Levnadsstandarden är så hög så vilket hittepå-yrke som helst funkar idag för att gå runt, dvs nå brudars hygienfaktor att ens ha en inkomst. Kanske om du sätter GPS'en i något annat land.

En snickare som jobbar lite övertid kan ju säkert dra in 30K brutto och skillnaden efter skatt om du tjänar 3x så mycket i det här jävla landet är ju nada. Ovanpå det kan ju vem som helst komma in på någon Kellogg's Corn Flakes-utbildning och svänga sig med någon snärtig engelsk titel innehållande ordet "manager". Eftersom det är så billigt att låna kan ju vilken tomte som helst köpa en Tesla, en bostadsrätt på fin address, en Rolle etc.

Brudar vill ha det som inte kan köpas för pengar -> Ett nice käkparti, fina ögon, solbränd hy och en rippad kropp, dvs en man som "tar dom med storm" (läs: någon som knullar sönder dom)
Brukar knulla sönder dom när jag får chansen. Har dock blitt kräsen, tar inte varsom längre.
Citera
2018-08-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Skippa flashande av så mycket prylar. Visa mer på en "rik" levnadsstil, men känns inte som du har det? Alltså inget "titta här är min bil" "titta här är jag med blingbling". Ta bra bilder med intressanta bakgrundsmotiv som visar på "belevnad". Eftersom i princip varenda brud "gillar att resa" så är dom intresserade av töntar som hoppar och flyger i alpielike skidbackar, mountainclimbing bitches, cykelbögar, kanske inte med spandex outfiter. Surfbögar, allting som är lite "manligt" i deras värld förutom bilar och fiske. Kanske funkar med fiske om man inte visar upp fisken, men svårt att tro det.

Sen för att svara på din fråga då jag känner "truck för 25k/mån" folk. Så dom nöjer sig med tjejer som du antagligen inte ens bryr dig att swipea ja på Men det är klart, det finns väl en inre frid i det också. Sen finns det förstås vissa som sticker ut. Vet bla att mekaniker/snickare är hett på marknaden. Behöver jag förklara varför?

Nej.

Flashar inget sånt på min insta. Har mer resbilder osv.
Citera
2018-08-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Flashar inget sånt på min insta. Har mer resbilder osv.

Kommit lite ur form? För mig du var rätt populär förr, eller du snacka iaf som om du var det.
Ta gamla bilder
Citera
2018-08-08, 14:08
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Dejtingappar och dejtingsidor fan vilket slöseri med tid . Mitt råd till er killar ,kanske ofta lite blyga och osäkra som fortfarande håller på med dejtingappar under en längre tid utan resultat hos det motsatta könet . Börja träna istället om du inte redan gör det. Och få upp testosteronhalten vilket gör dig mera självsäker och attraktiv. Samt klä dig propert om du nu fortfarande ser ut som en lodis. Gå sedan ut i verkliga livet och ta kontakt med kvinnor i din omgivning istället. Om du är blyg och oerfaren med kvinnor som även jag själv var en gång i tiden så var inte rädd för att bli nobbad . Övning ger färdighet. Lycka till
Tinder ÄR en skitapp, men i det här avseendet kan den faktiskt vara bra. Det förutsätter förstås att den blyga killen matchar med en någorlunda vettig tjej som är öppen. Av historierna i denna tråd att döma verkar de flesta ganska blåsta så det behövs tur.

Så att ingen tar illa upp: Båda könen verkar ungefär lika obegåvade.

Appen kan ha stor potential i komik/underhållningssyfte. Tänker mig en sorts förnedring-TV i stil med BB fast råare; tänk att en kille lägger upp bilder på en supermodell, samlar ihop och stämmer träff med kanske 30 matchningar, samma tid och samma plats. Ta med kamera för att föreviga och dela ögonblicket
Senast redigerad av lakritc 2018-08-08 kl. 14:18.
Citera
2018-08-08, 15:49
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Jomenvisst, klart att de är fejk, särskilt de som lämnade ut sitt nummer.
Du har alltså kollat numren och sett att de är äkta och reggade på tjejerna på bilderna?
Dessutom har du tagit reda på att de träffades och hade sex?

Allt jag påpekar är att ni som tror att allt ni ser är på riktigt är väldigt naiva.
Bevisligen accepterar ni att killen är dem i, men när jag säger att tjejerna också kan vara det har jag fel.

pappersmall länkade några screen prints som han hittat nånstans på nätet. Vem har lagt ut dem och varför?
Finns inget som säger att något av innehållet är äkta, men eftersom screen printarna bekräftar er världsbild så vet ni att det är sant.
Citera
2018-08-08, 15:52
Medlem
anteri17s avatar
Haha. En tjej frågar om vi ska ses eller ej, efter att hon varit så upptagen att det gått flera veckor. Jag skriver att jag blev ganska otaggad av hennes upptagenhet. Hon svarar att hon också blev det.

Lol. Detta efter att hon samma dag frågade om vi ska ses. Tjejer kan aldrig bli dissade. Rätt svaga typer.

Varför tror ni girls inte skriver först? De är rädda för att inte få svar, inte duga till.
Senast redigerad av anteri17 2018-08-08 kl. 16:07.
Citera
2018-08-08, 17:09
Medlem
dunias avatar
Citat:
Vad gulligt du skriver.

Men du, hur är det och hur går det på Tinder? Bättre att vara själv och gunga är att vimsa in där, eller?
Är inte på tinder längre.
Citera
2018-08-08, 17:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Haha. En tjej frågar om vi ska ses eller ej, efter att hon varit så upptagen att det gått flera veckor. Jag skriver att jag blev ganska otaggad av hennes upptagenhet. Hon svarar att hon också blev det.

Lol. Detta efter att hon samma dag frågade om vi ska ses. Tjejer kan aldrig bli dissade. Rätt svaga typer.

Varför tror ni girls inte skriver först? De är rädda för att inte få svar, inte duga till.
Hon blev otaggad av ditt svar eller?

Generellt gör de inte det men har märkt ökad frekvens av det under sommaren, kanske 1 av 5 skriver först... och nästan alltid direkt vid match. För övrigt, första gången någonsin som en tjej skrev till mig när vi matchade för typ en vecka sen, trodde inte det existerade då deras listor måste vara väldigt långa.
Citera
2018-08-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Kommit lite ur form? För mig du var rätt populär förr, eller du snacka iaf som om du var det.
Ta gamla bilder

Får matchens och har ständigt ”99+”.
Stör mig mest hur tråka och stela de flesta brudar är på tinder asså...och kontrasterna i allmänhet, kille vs tjej.
Citera
2018-08-08, 22:08
Medlem
fabulas avatar
Ytterligare en cancellering av dejt i sista sekund, bokstavligt talat.

Sitter som en cuck och väntar på svar om mötesplats precis innan man ska lämna hemmet och då får man mess att någon smärre katastrof har inträffat, nu senast var "tvungen ta hand om en ledsen kompis". Haha vafan liksom. Denna gång en Nirvana-8a, typ snyggaste jag haft på kroken nånsin, så kändes ändå motiverat på något sätt.

Nä, är inte så konstigt man som kille blir så jävla slapp när samma skit inträffar gång på gång. Från att ha sprungit över stock och sten och anpassat dygnets timmar för att få till olika dejter, så har motivationen nu fallit till att inte styra upp en dejt längre bort än en radie av 500 meter från ens hem.
Funderar starkt på att anställa en IT-indier som spökskrivare som kan sitta och tindra åt mig och lägga in dagliga dejtförslag i min outlook.
Citera
2018-08-08, 22:19
Medlem
fabulas avatar
Det finns ju en hel del guldkorn till brudar därute på tinder....:

https://imgur.com/a/UA6C7iH

edit: Givetvis utskrivet i sin bio att hon söker någonting seriöst. Riktig lågoddsare.
Senast redigerad av fabula 2018-08-08 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in