Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 17:54
Medlem
Jag har haft rätt hela tiden och RökigaNegern, AfS Thailand m.fl. har haft fel. Jag har ju hela tiden vetat detta men det är ändå kul att allt tvivel nu är helt bortblåst.

Det svenska folket vars ben vilar i jorden, Sverige ska bli Bullerbyn igen, blonda och blåögda barn, Sverige ska bli etniskt homogent igen, det svenska folket håller på att bli minoritet i sitt eget land, globalisterna och deras folksplittrande agenda och Reinfeldt ska ställas inför riksrätt! Aggressiv ton och talare som vrålade.

Jag hoppas att vi nu framöver slipper ytterligare diskussion om att AfS egentligen är kulturmarxister som SD och är ett parti som helt saknar ideologi.
Citera
2018-08-11, 17:59
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jag har haft rätt hela tiden och RökigaNegern, AfS Thailand m.fl. har haft fel. Jag har ju hela tiden vetat detta men det är ändå kul att allt tvivel nu är helt bortblåst.

Det svenska folket vars ben vilar i jorden, Sverige ska bli Bullerbyn igen, blonda och blåögda barn, Sverige ska bli etniskt homogent igen, det svenska folket håller på att bli minoritet i sitt eget land, globalisterna och deras folksplittrande agenda och Reinfeldt ska ställas inför riksrätt! Aggressiv ton och talare som vrålade.

Jag hoppas att vi nu framöver slipper ytterligare diskussion om att AfS egentligen är kulturmarxister som SD och är ett parti som helt saknar ideologi.
Haha! Fantastiska tal av Hahne, Ahl och Kasselstrand idag. Snacka om att "sätta tonen"!
Senast redigerad av baggebo1 2018-08-11 kl. 18:08.
Citera
2018-08-11, 17:59
Bannlyst
Jag är imponerad av AFS. De är bättre än vad SD var innan deras sellout till etablissemanget och är nog det enda riktiga Sverigevänliga partiet i årets val. Hoppas på att de får alla vitala röster som behövs!
Citera
2018-08-11, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Jag är imponerad av AFS. De är bättre än vad SD var innan deras sellout till etablissemanget och är nog det enda riktiga Sverigevänliga partiet i årets val. Hoppas på att de får alla vitala röster som behövs!

vet inte om afs är bättre, men det jag gillar är att de skiter i rasist hit rasist dit de tar upp brottsligheten sharia osv som svar. Typ håll käften och det är effektivt man täpper till käften på PK, inte som SD som ju mer är Nej vi e inte rasister
Citera
2018-08-11, 18:06
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av me-we
Hur annars ska jag tolka följande?

För det du säger måste vara att liberaliseringen, dvs. den kursändring eller strategi som tagit fart de sista 3-4 åren är anledningen till att man kommer sitta vid förhandlingsbordet efter valet. En del av liberaliseringen är att man t. ex. vill fördubbla kvotflyktingmottagandet. Ur det följer mitt påstående från tidigare inlägg logiskt. Nåväl - du har möjlighet att utveckla.

För övrigt vill jag uppmuntra dig att lyssna på Gustavs båda tal idag. Det måste vara svårt att gå ut och vifta med Heja Jimmie!-plakaten efter att ha hört Kasselstrand när han är som bäst.

Struntprat. Jag nämde aldrig invandringen. Jag talar om att man positionerat sig i mitten, dvs tagit både moderata och sossefrågor. Däremot har man alltid varit strikta när det kommer till invandringspolitiken. Något fåtal tusen flyktingar per år istället för 100-200 000 st per år
Citera
2018-08-11, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
vet inte om afs är bättre, men det jag gillar är att de skiter i rasist hit rasist dit de tar upp brottsligheten sharia osv som svar. Typ håll käften och det är effektivt man täpper till käften på PK, inte som SD som ju mer är Nej vi e inte rasister
Jo det är lite avtickande, speciellt när SD målade up sig som ett anti-PK parti från början men nu är SD nog det mest PKiga partiet. Det gick utför snabbt för dem.
Citera
2018-08-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Struntprat. Jag nämde aldrig invandringen. Jag talar om att man positionerat sig i mitten, dvs tagit både moderata och sossefrågor. Däremot har man alltid varit strikta när det kommer till invandringspolitiken. Något fåtal tusen flyktingar per år istället för 100-200 000 st per år

Då får du väl rösta på SD om du nu tycker det är så viktigt att Sverige tar emot 5000 kvotflyktingar om året plus anhöriga.

Vi AfSare vill inte ta emot några kvotflyktingar alls, om vi ska hjälpa så får det helt enkelt bli i närområdet.
Citera
2018-08-11, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Då får du väl rösta på SD om du nu tycker det är så viktigt att Sverige tar emot 5000 kvotflyktingar om året plus anhöriga.

Vi AfSare vill inte ta emot några kvotflyktingar alls, om vi ska hjälpa så får det helt enkelt bli i närområdet.
Vilket är inte mer än rätt. Där finns det mycket pengar att spara in som kan gå till att boosta ekonomin och börja jobba av statsskulden.
Citera
2018-08-11, 18:16
Medlem
Baertlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Ca 20 förvirrade tomtar alltså. Ett tragikomiskt spektakel, underbart att se hur polisen resolut motar bort dem.

Dessutom verkar de mest skandera något kryptiskt om polisen? Total losers!
Citera
2018-08-11, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ja:
https://www.youtube.com/watch?v=-aev3PnLVmk
https://www.youtube.com/watch?v=bSi5I78Vxvw

Haha, dessa förvirrade idioter.

Imponerande tillställning iövrigt.
Citera
2018-08-11, 18:25
Medlem
cromos avatar
Jeff Ahl lovade ställa Reinfeldt inför riksrätt om de fick makten.
Citera
2018-08-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E

AfS vill inte hjälpa i närområdet heller. AfS vill slopa allt bistånd till diverse u-länder. Den enda hjälp AfS vill ge till främmande folk är hjälp att resa hem för de som idag befinner sig i Sverige. Denna hjälp är AfS ganska generösa med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in